LG שמה גז על תחום הרכב – מולטימדיה והיבריד

dtown
16-07-2013 08:42

לא רק טלוויזיות: חברת LG הקימה קמפוס מחקר חדש בקוריאה אשר יתמקד במערכות מידע ובידור לרכב, רכיבים של רכב היברידי וטכנולוגיות נוספות.

חברת LG נכנסת לעובי הקורה של תחום חדש, לצד עסקי הטלוויזיות והאלקטרוניקה הבידורית לבית. החברה חנכה בדרום קוריאה קמפוס מחקר חדש לנושא טכנולוגיית הרכב שיכלול כ-800 עובדים וישתרע על כ-100 אלף מ"ר. במרכז המחקר יפתחו מהנדסי החברה רכיבים טכנולוגיים חדשים לשוק הרכב, כגון מערכות מידע, בידור וחוויית משתמש, רכיבי רכב היברידי, רכיבי מנוע ומדחסים למערכות חימום, אוורור ומיזוג אוויר.

במתחם של חברת רכיבי הרכב (VC) הוקמו ארבע זרועות מרכזיות - מעבדה ליצירת פתרונות הנדסיים משולבים לעיצוב מוצר; בניין ייצור לבנייה ולבדיקת מוצרי מפתח וטכנולוגיות; מתקן בדיקות לבחינת הביצועים, העמידות והיעילות האנרגטית של רכיבי רכב חדשים; מתקן בדיקות סביבתיות למדידת ביצועים ועמידות של מוצר תחת הדמיה של מגוון תנאי אקלים ומזג אוויר. כל פעילות החברה בתחום עוברת לקמפוס החדש.


החברה מתכננת כי "ריכוז המחקר והפיתוח של תחום רכיבי הרכב בקמפוס אינצ'און יעזור להמריץ את חברת רכיבי הרכב של LG, בדרכה להפוך למנוע דינמי להנעה קדימה של צמיחה", אמר Woo-jong Le, נשיא ומנכ"ל של חברת רכיבי הרכב (VC) של LG. "נחזק את מעמדנו בתעשייה העולמית על ידי השקעה בדור הבא של רכיבי רכב".

מעבר לתגובות בפורום