סמסונג Galaxy NX – מצלמה ";ללא מראה"; ראשונה עם אנדרואיד

ליאור קורן
20-06-2013 22:10

גלקסי NX עם עדשות מתחלפות - סמסונג משיקה מצלמת Mirrorless ראשונה מבוססת אנדרואיד עם מסך מגע, מעבד 4 ליבות וקישוריות סלולארית מלאה.

סמסונג ממשיכה להדק את הקשר בין עולם הסלולאר והצילום, עם חברה חדשה בסדרת גלקסי, הפעם זו מצלמה מסוג "ללא מראה" עם חיישן של מצלמת DSLR ומפרט שלא מבייש סמארטפון מודרני.

זו המצלמה הראשונה בה ניתן להחליף עדשות ולשתף את התמונות המצולמות דרך חיבורי 3G LTE ו- Wi-Fi. פונקצית ה- Story Album, למשל, אותה הכרנו מהסמארטפונים גלקסי S4 למשל, מאפשרת למשתמש הציג את התמונות על גבי ציר זמן ליניארי באלבום תמונות אותו ניתן לראות ולשתף גם על גבי מכשירים אחרים.


צילום


מצלמת ה- GALAXY NX כוללת חיישן APS-C (גדול מעט בשטחו מהחיישנים של פורמט מיקרו 4/3 המשמשים במצלמות של פנסוניק ואולימפוס). יש עינית אלקטרונית במצלמה, מערכת הפוקוס הינה היברידית ואמורה להתאים גם לצילום וידאו, כאשר בצילום סטילס מהירות התריס המירבית הינה 1/6000 שניות וקצב הצילום המקסימלי הוא 8.6 תמונות בשניה.
מגוון עדשות NX של סמסונג הנוכחי כולל עדשות pancake, עדשות fisheye ועדשות זום וגם עדשת פריים 48 מ"מ תלת מימד 2D/3D.

סמסונג Galaxy NX – מצלמה
אנדרואיד 4.2

המצלמה החדשה מגיעה עם מסך מגע בגודל 4.8" ומעבד 4 ליבות בתדר 1.6GHz, כאשר הגב האחורי תפוס בחלקו המירבי ע"י המסך כאשר התפעול נעשה דרכו ולא ע"י לחצנים פיזיים. סעיף הקישוריות כולל קישוריות סלולאר 3G (עם כרטיס סים), רשת WiFi, תכונת NFC (חיבור בין מכשירים בעזרת מגע בינהם) וגם Bluetooth.

סמסונג הטמיעה במצלמת ה- GALAXY NX מספר יכולות בתחום הצילום, כמו פונקצית ה- ‘Multi Exposure’ מאפשרת לשלב שתי תמונות יחד על מנת לייצר תמונה אחת, פונקצית ה- ‘Animated Photo’ מחברת תמונות ברצף של עד 5 שניות ליצירת קובץ אנימציה מסוג GIF, פונקצית ה- ‘Sound & Shot’ מחברת יחדיו תמונה והקלטת צליל בזמן שהתמונה מצולמת.

סמסונג Galaxy NX – מצלמה
מפרט עיקרי

חיישן: CMOS APS-C עם 20.3 מגה פיקסל, פלאש פנימי, טווח ISO של 100-25,600, עינית EVF, צילום וידאו עד 1080/25p.
מסך: 4.8", מעבד 1.6GHz עם 4 ליבות, זיכרון RAM 2GB, קישוריות סלולארית 3G / HSPA+, רשת WiFi עם NFC, רכיב GPS,  אנדרואיד 4.2, זיכרון אחסון פנימי 16GB + סלוט לכרטיסי זיכרון מיקרו SD בנפח של 64GB. מערכת הפעלה אנדרואיד 4.2, משקל 495 גרם כולל סוללה, סוללה בנפח 4,360mAh.

סמסונג Galaxy NX – מצלמה

מעבר לתגובות בפורום