מכשיר חדש בסדרת גלקסי - מצלמת ZOOM S4

dtown
12-06-2013 16:17

סמסונג מכריזה על סמארטפון מצלמה אנדרואיד חדש בסדרת גלקסי, עם זום X10, חיישן 16 מגה פיקסל, מסך מגע 4.3" וקישוריות WiFi.

סמסונג גלקסי זום S4 הוא מכשיר שנראה ומתנהג כמו סמארטפון בצד אחד ומצלמה בצידו האחר. Zoom S4 מגיע עם זום אופטי X10, חיישן CMOS בעל 16 מגה פיקסל ופלאש KS Xenon. במידה והמשתמש נמצא במהלך שיחת טלפון, למשל והוא מבחין במשהו שהוא חייב לצלם ולחלוק, טוויסט מהיר של הזום יפעיל את פונקצית ה- In-Call Photo Share המאפשרת לצלם ולשלוח תמונה ישירות דרך הודעת MMS לאדם איתו מדברים.

מצלמה של אנדרואיד

מכשיר ה- Galaxy S4 zoom מבוסס מערכת הפעלה אנדרואיד בגרסת Jelly Bean 4.2 ומציג תכונות דומות לאלו של ה- GALAXY S4 שהושק לאחרונה, עם ממשק ה- Touchwiz. תכונת ה- Story Album מאפשרת לארגן את כל התמונות וקטעי הוידיאו אל תוך ציר זמן אחד אשר ניתן לשתף עם חברים ומשפחה. כמו כן, ניתן לערוך תמונות ולהזמין הדפסות ישירות מהמכשיר באמצעות שיתוף פעולה עם blurb*. על מנת להעביר את התמונות למחשב נייד או טאבלט ניתן להשתמש ב- Samsung Link בצורה מהירה ופשוטה על ידי לחיצת כפתור אחת. לחילופין, ניתן לסנכרן את כל הנתונים בענן המידע האישי באמצעות HomeSync המבטיח כי התמונות וסרטי הוידיאו יחכו למשתמש בכל רגע נתון.

מכשיר ה- Galaxy S 4 zoom כולל את ה- Samsung Hub המרכז במקום אחד את קטעי המוסיקה, וידיאו, הספרים והמשחקים. תכונת ה- Group Play מאפשרת להתחבר ישירות עם מכשירי סמסונג אחרים, כך שניתן להקשיב ולשחק יחד ללא צורך בחיבור Wi-Fi או 3G.

Samsung Galaxy ZOOM S4

מפרט עיקרי

מסך ה- ZOOM S4 הינו בגודל 4.3" עם רזולוציית 960x540 פיקסלים, מעבד המכשיר כולל שתי ליבות בתדר של 1.5GHz. צילום סטילס אפשרי ברזולוציה מקסימלית של 16 מגה פיקסל ווידאו ברזולוציית 1080p. זיכרון ה-RAM במכשיר מותיר למשתמש 5GB בלבד, אך ניתן להשתמש בכרטיסי זיכרון מסוג מיקרו SD עד לנפח מקסימלי של 64GB. משקל ה-"מצלמפון" עומד על 208 גרמים, כולל סוללה בקיבולת 2,330mAh.

מעבר לתגובות בפורום