זה רשמי: WAZE וגוגל מודיעות על השלמת עסקת הרכישה

dtown
11-06-2013 19:29

הודעות רשמית בבלוג של גוגל וגם בזה של WAZE מכריזות על השלמת עסקת הרכישה תמורת ועם הבטחה לשמור על עצמאות החברה וקהילת מנווטים. מיליארד דולר

הבלוג הרשמי של גוגל קורא לגולשים "לדמיין מה היה קורה אילו יכולתם לקבל עדכוני תנועה בזמן אמת" ומודיע רשמית כי החברה רכשה את וויז הישראלית.

גוגל מודיעה כי צוות הפיתוח של WAZE ישאר בישראל ויפעל באופן עצמאי "לעת עתה", התכונות החברתיות של אפליקציית הניווט החברתי תוטמענה בתוך מפות גוגל. החברה הכריזה כי היא תעבוד בשיתוף פעולה עם קהילת משתמשי וויז ומקווה להמשך שיתוף פעולה פורה גם בעתיד.


מנכ"ל WAZE – נועם ברדין התייחס לעסקה בבלוג החברה, הוא מצהיר כי שום דבר "מעשי" לא ישתנה והחברה תשמור על הקהילה, שם המותג והשירות – כולל היררכיית המתנדבים בקהילה.


"מדוע לא להשאר עצמאים לחלוטין?" שואל נועם ומסביר כי בחרו בדרך הרכישה על פני יציאה להנפקה בבורסה למשל – שם יצטרכו לשרת את האינטרסים של בנקאים, עורכי דין "ואנשי המניות" של וול סטריט. השאלה שנשאלת היא האם גוגל אכן תשאיר בידי WAZE את העצמאות המובטחת, זאת לעומת הנעשה בחברות אחרות כמו פייסבוק אשר פירקו בפועל את החברות אותן רכשו.


עסקת הענק בה נמכרה החברה הישראלית לענקית החיפוש מוערכת בכ- 1.1 מיליארד דולרים.

מעבר לתגובות בפורום