חנויות
פיוז ארמה אודיו אמנון סאונד סטריאו פרו Stereoscope סטריאוסקופ Soundquest Music Store Pro קודו אודיו למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

קדם מגבר היברידי Nat Magnetic במבחן | רמקולים & אודיו | ביקורות | ראשי

קדם מגבר היברידי Nat Magnetic במבחן

גודל אות: Decrease font Enlarge font
קדם מגבר היברידי Nat Magnetic במבחן קדם מגבר היברידי Nat Magnetic במבחן

האם יש מלך חדש בקרב קטגוריית קדם המגברים בישראל? זה טיזינג קטן להמשך הביקורת. אבל בגדול, נרשמה דינמיות מדהימה, בס נפלא ואיזון מעולה. כל הפרטים בביקורת המלאה.

אני זוכר היטב את ההתלהבות שלי מהקדמגבר של Nat בגרסת המנורות שלו. הוא היה פשוט מצוין ואף נבחר אצלי כמוצר השנה. למוצר החדש שלהם המתנתי בסבלנות עד שיגיע ליבואן. כשהוא דיווח לי שהוא כבר בארץ הפצרתי בו להביא אותו אלי למבחן. פשוט ממש סקרן אותי לדעת מה עושה דגם אחד מעל ל-Nat פלזמה שבחנתי בעבר.

בביקורת הזו הלכתי פשוט על חומר מוסיקלי שונה מהליין המוסיקלי החדש. אל תשאלו אותי למה. פשוט ככה הרגשתי. הקדמגבר הזה, המראה שלו והתחושה שלי בכלל באותו היום, החזיר אותי כמה שנים אחורה. יכול להיות שזה בגלל הרמקולים החדשים שפשוט מרגש אותי לנסות עליהם מוצרים שונים. ממש כמו בעבר. הדבר היחיד שיכול להכביד על האוירה הטובה הוא שהקדמגבר הזה לא ישמע מספיק טוב.

 

nat audio magnetic

קצת על החברה

Nat Audio הוקמה בשנת 2001 והחלה את דרכה ביצור רכיבי אודיו שפופרתיים. באמתחתה אסופה מרשימה של מגברי מנורות מונו בלוק SET, מגברי פונו, קדמגברים הייברידים ומנורתיים. מדובר ביצרנית היי אנד לא זולה. מחירי המוצרים נעים בין אלפי לעשרות אלפי דולרים כאשר המוצר הנסקר מהווה את הדגם הבינוני מבין השלושה. יחד עם זאת, היצרנית מייצרת כבלי חשמל האמורים להתאים ביותר למוצרים שלה וניתן לרכוש אותם כמובן בנפרד.

ה-magnetic הוא קדמגבר הייברידי, מבוסס מנורות ECC88. הנתונים מדווחים על יחס אות לרעש העומד על 100 דציבל, היענות לדתר שנעה בין 4 הרץ ועל ל-400,000 הרץ, אחוזי עיוות עומדים על 1 אחוז, מסוגל לעבור כ-Pure Single-ended בחיבור RCA או Pure balanced בחיבור XLR. את בחירת הטופולוגיה ניתן לבצע בעזרת כפתור הממוקם מאחורי המכשיר.

מראה ואיכות בניה

בקדמת המכשיר לא תמצאו גלגל עוצמה אם כי רק 6 כפתורי שליטה (לחצנים) כאשר שנים אחראים על העוצמה, 2 נוספים על בחירת הערוצים, ושניים נוספים כאשר אחד מהם מאפשר לעבור מ-XLR ל-RCA והשני אחראי על ההדלקה והכיבוי. בחלקו העליון פס מואר ומתחתיו מספרים מ-1 עד 6 המדווח על הכניסה שבשימוש בעזרת אור LED כחול. בחלקו התחתון פס לדים דומה המאיר על מנת לדווח על העוצמה המנוגנת. את כל המכשיר הזה ארזו בתוך קופסת אלומניום ששוקלת לא פחות מ-40 קילוגרם!

nat audio magnetic

מבחינת איכות הבניה מדובר בטנק. כן, אין הרבה קדמגברים ששוקלים 40 קילו ועשויים כל כך מסיבי. אפילו הכפתורים ממתכת יצוקה ומסיבית. החיבורים מאחור מרגישים איכותיים מאוד, איכות ההרכבה מעולה. על העיצוב כנראה יהיו השגות. הוא לא מהיפים שראיתי אך בטוח לא מכוער. אפשר להגיד שהוא מכשיר שרובכם ישארו אדישים למראהו.

Avishai Cohen - Continuo

בחרתי ברצועה מספר 1 בשם Nu Nu. את היצירה הזו אני מכיר היטב. אני יכול לספר לכם שאין מוצר שעבר דרכי לביקורת לא השמיע אותה בשלב מסוים במהלך ההאזנה. איכות ההקלטה באלבום הזה היא פשוט מעולה. לדעתי אפילו טוב יותר מההקלטה בהופעה בבלו נוט. הרצועה הראשונה דינמית מאוד. היא נפתחת בפרץ עוצמה שמבוצע על ידי פסנתר, תופים וקונטרבס בעוצמה אדירה. הדינמיות בפתיחה גרמה לי לשכוח לסגור את הפה, פשוט הופתעתי. הקדמגבר הזה חשף כבר בצליל הראשון יתרון מובהק – דינמיות מרשימה ביותר. הצליל מאוד מפורט, מאוד מאוזן. התחום התחתון מציג יכולות מעולות בכל הנוגע להפרדה, פרטים ורזולוציה בכלל. הבמה מאוד מסודרת, מאוד ברורה. עומק הבמה מרשים ביותר. הוא אולי הבולט ביותר באספקט הזה.

Venetian Snares - Hospitality

מוסיקה אלקטרונית היא אולי אינה רפרנס לשום כלי נגינה. לכן לא ניתן לדבר על טבעיות בז'אנר הזה. לעומת זאת, על מהירות ודינמיות בהחלט אפשר לדבר ואפילו לאתגר את המוצר בקלות. רצועה מספר 1 היא המאתגרת ביותר בתקליט. זוהי אינה מוסיקה להאזין לה בשאנטי. זו מוסיקה שמשמשת אותי אך ורק למבחנים. במיוחד הקטע הזה. אז כן, הוא דינמי מאוד, אנרגטי ומפורט להפליא. אבל כאן מגלים באמת כמה מהיר הוא. אין צליל שהוא מפספס. הוא משתף פעולה עם שאר רכיבי המערכת באופן שקשה להישאר אדיש כלפיו. זה אומר שהוא נותן פקודה למגבר להניע ולעצור את הרמקול כמו רמטכ"ל קשוח. התוצאה מרשימה מאוד גם כאן.


קשה שלא להתאהב בצליל שהוא מפיק. זה מה שנקרא "צליל יקר" וזה בולט מאוד. האיכויות האלה שהוא מפיק שמורות בהחלט רק למוצרים היקרים הללו. השקיפות, הטבעיות והנטרליות הזו. זה משהו שקשה להתרגל אליו אבל כשמתרגלים, כל מוצר שהוא אינו כזה נשמע "זול".

 

nat audio magnetic

יסמין לוי -  Naci En Alamo

קולות אדם הוא אתגר קשה. במיוחד קול מיוחד כמו של יסמין לוי. העניין הוא שאני מרגיש כל כך בטוח עם הקדמגבר הזה שאני כאילו יכול לדמיין כיצד זה ישמע ולהיות בטוח שלא אפשל. וכמו שציפיתי, קולה של יסמין לוי נשמע מדהים! הנדנוד (סלסול) שבקולה נשמע מצוין. הצליל מפורט, דינמי ומגובש מאוד. אהבתי את האיזון הטונאלי והאנרגיה בכלל. הקדמגבר מעמיד את יסמין לוי במרכז הבמה, בגובה עמידה ומשם מגיעה נוכחות אנושית משכנעת מאוד. הפלייבק מאחור מוצג היטב. הפרדת הכלים מעולה, הצליל מאוד מפורט ומיקום הנגנים על הבמה מאוד ברור.



gustav mahler - symphny no.5 

עם דינמיות ואנרגיה כזו אני לא מצפה לפחות ממצוין. והביצועים של הקדמגבר הזה מעולים. כלי נשיפה נשמעים מעולה. לכל כלי נגינה גוף, אופי ונוכחות. הקדמגבר הזה מציג צליל ריאליסטי נטרלי ו"נכון" מאוד. הוא אינו מעגל פינות, אינו מוסיף דבר ואינו גורע. התחושה היא כאילו הוא מציג את הצליל כפי שהוא. כאילו בדיוק כך הקליטו וכך זה מגיע אלי. הפרמטר הכי בולט בביצועים של ה- Magnetic הוא ההפרדה הנפלאה שלו. הוא מצליח לבודד את קבוצות הנגנים באופן יוצא מגדר הרגיל, אולי אחד מהמרשימים שיש. הוא מצליח להציג במה ענקית, מלאה, עמוקה. עוד כמה יתרונות גיליתי באיזון הטונאלי ששומר על אופיו בכל עוצמה. את היתרון הזה ניתן למצוא רק במוצרים איכותיים מאוד ומושקעים כמו זה.


התחום הנמוך שבוקע מה- Magnetic הוא פנטסטי. הוא מצליח להפיק בס מפורט, מופרד, נקי ועמוק מאוד. זה מתבטא בכך שניתן בקלות להפריד את קבוצת הבסים מתוך תזמורת סימפונית שלמה שמנגנת בעוצמה רבה. בכלל, התוצאה פשוט מעולה.

dire straits - brothers in arms

בחרתי ברצועה מספר 1. זה פשוט מקסים לשמוע איך הקדמגבר הזה יודע "לנשוך" בקטעים אלימים ומצד שני להעביר צליל ענוג ומרגיע בבלדות רוק מקסימות. גיטרה חשמלית מרחפת באוויר, בגובה המותניים, מאחוריה התופים מספרים לי על מיקומם המדויק של כמה מטרים מאחורי הגיטרה. הבס מעולה. אם בקלאסי הוא היה מצוין תחשבו איך הוא שלא מאתגרים אותו יותר מידי. קולו של מארק נופלר ממגנט. הצליל גדול, עם משקל והצרידות המיוחדת שלו בולטת במיוחד. יש משהו בלהקה הזו שמוכרח לרגש, לעטוף ולהציף את החדר במוסיקה. אם זה לא מתרחש, זה לא טוב. אם מוצר ניכשל בהעברת החוויה הזו עם הלהקה הזו הוא כנראה יכשל בשאר הסגנונות. איכות ההקלטה שמספקת הלהקה הזו היא מעולה. היא ווארסטילית מאוד ואמורה להישמע מצוין כמעט בכל מערכת. במקרה הזה, הצליל הוא לא רק טוב, הוא טוב בקנה מידה קוסמי.

האיזון הטונאלי של ה- magnetic מצוין. הוא אינו משנה את אופיו בשום עוצמה. גם בעוצמות הנמוכות מאוד אני מקבל רזולוציה מצוינת בכל ספקטרום התדרים. הוא אינו מאבד פרטים, אינו מאבד דינמיות ואינו מאבד איזון גם בעוצמות הגבוהות במיוחד.

נקודות ציון

חשמל
חובה לחבר אותו לכבל חשמל איכותי. זו אחת מהסיבות שקיבלתי את התוצאה הנפלאה הזו. הזנת החשמל לקדמגבר הזה דורשת תשומת לב.

העמדה
מדף ראוי יעשה לו טוב. אבל לראשונה אני טוען שגם על שרפרף מאיקאה הוא ישמע מצוין.

שלט רחוק
מינימליסטי בצורה וכך גם הקליטה. בנוסף, העלאה והורדה של העוצמה דרך השלט משתיקה את המוסיקה בכל לחיצה. זה לא מתרחש מהגברת העוצמה ישירות מהמכשיר. לדעתי זה באג, היצרנית בטח תספר שזה פיצ'ר.

בנימה אישית

זה מוצר שלא רק נהנתי לבחון אם כי מוצר שלימד אותי עוד משהו על היי אנד. הוא שונה ממה שסקרתי עד כה. הוא בהחלט אחד מהמוצרים היותר טובים שעברו בביתי. בשילוב עם הרמקולים החדשים שלי, שהסלחנות היא מהם והלאה, אני יכול להגיע למסקנות מדוייקות יותר מבעבר בזמן קצר יותר. הקדמגבר הזה, ששודך למערכת אודיו איכותית, הצליח להפגין ביצועים מרשימים מאוד. אם הייתי לפני שדרוג קדמגבר, יש סיכוי יותר מסביר שהייתי לוקח אותו בשבילי.

סיכום

יש כאלה שאולי יעדיפו קדמגבר מנומס שעוטף, מלטף ועושה נעים בגב. קדמגבר כזה שהכל ישמע בו מושלם, אפילו אם ההקלטה זוועה. אם אתם כאלה, תמשיכו הלאה. עוד כמה שנים, אולי, תבינו שעד היום שמעתם רק חלק ממה שהתכוונו שתשמעו. ה- magnetic מיגנט אותי. הוא אינו סלחן להקלטות, מפורט להפליא, מהיר ושקוף לחלוטין. אני רואה אותו כמו מכונית ספורט אקזוטית. מלא במומנט, גמישות ויציבות. המערכת שלי קיבלה זריקת אנרגיה שלא ממש ציפיתי לה. הייתי בטוח שהרפרנס 3 שלי הוא קדמגבר שאין שני לו. אבל כאן, הוא קיבל פייט רציני. אם נעשה השוואה בניהם אוכל לדווח כי האודיו ריסרצ' שברשותי היה קצת יותר מפורט, הבמה היתה רחבה יותר ואולי טיפה יותר מאוזן. מאידך, ה- magnetic הציג דינמיות עדיפה, עומק במה טוב יותר ובס עמוק יותר מבלי לאבד פרטים. יש לציין גם שהקדמגבר שלי חי כבר 8 שנים לעומת קדמגבר מודרני. היה מעניין להשוות אותו ל-רפרנס 5 se החדש. אז כמו שאתם מבינים, לא מדובר בקדמגבר זול. על מנת שה- Magnetic יהיה שלכם תאלצו להיפרד מ-46,000 ש"ח. אבל ביחס לביצועים, שווה כל שקל.

שורה תחתונה

הכירו את אחד הטובים שיש!

מחיר: 46,000 ש"ח

אחריות ושירות: Orac אודיו


מערכת הבדיקה
רמקולים - tidal contriva diacera se
מגבר הספק - pass labs - 350.5
קדם מגבר - audio research reference 3
מקור דיגיטלי - mark levinson 390s

אנלוגי:
פטיפון - NOTTINGHAM ANALOGUE - dais
זרוע - graham engineering phantom b-44
מעמד זרוע - diy podarm
ראש - ORTOFON cadenza red
משקולת מייצבת לפטיפון - Stabilizer Thorens
תוספת פלטת קרבון לפטיפון - living voice

ארון ציוד - finite elemente pagode master reference heavy duty

כבלים:

כבלי רמקול - Consensus Magnetic Field Correction Speaker Cable
אינטרקונקט מקור דיגיטלי - ACOUSTIC ZEN silver reference
אינטרקונקט קדם מגבר למגבר - ACOUSTIC ZEN silver reference
כבלי כח 20 אמפר למגבר כח - cobala sosna - emotion
כבל כח לקדמגבר - cobala sosna - emotion
כבל כח לנגן הדיגיטלי - cobala sosna - emotion
כבל כח מהקיר למפצל החשמל - ACUSTIC ZEN - KARAKTUA

תוספות:
מפצל חשמל - oyaide מדגם mtb-6 בעל שני שקעי בריליום, שניים נוספים העשויים פלדיום ושניים מזהב.
הארקה משופרת לקדמגבר -Acoustic Revive RCG-24 GROUND CONDITIONER

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (77 תגובות פורסמו):

avatar
NStudio-Hiend 2013-08-05 10:03:35
סקירה יפה :כל-הכבוד:
avatar
yeuda27 2013-08-05 10:36:14
יופי של סיקור. נראה כמו קדם מסקרן מאוד. תזכה למצוות נמר. תודה רבה
avatar
Toblerone 2013-08-05 10:57:48
משום מה מוזר לי שהבמה באודיו ריסרץ פחות עמוקה
avatar
נמר 2013-08-05 11:35:38
למה מוזר?
avatar
Martin Logan 2013-08-05 12:40:30
נהניתי לקרוא נמר יופי של ביקורת :בעד: הייתה לך את הסדרה הנמוכה יותר של VAC וכיוון שהוא בטווח המחיר של הסדרה הגבוהה יותר-הרנסנס-האם יש לך היכרות עם הקדם ותוכל להשוות בינהם או לציין יתרונות חסרונות של האחד מול השני ?
avatar
kyroz 2013-08-05 12:50:57
תודה רבה על הביקורת :בעד: תאכלס - מה צריך מוצרים לא סלחניים? אז נכון שזה מצוין למבקרים\כתבי אודיו, אבל במה זה תורם? הרי כולנו כאן בשביל המוסיקה\צלילים למיניהם - ואם המוצר לא סלחן- שליש מתכני המוסיקה לא יהיו 'שמיעים' - אז מה זה טוב? * ברור שרוב הרכיבים היקרים לא סלחניים - אני פשוט חושב שהטובים ביותר (ושעולים בהתאם) 'יעשו קסמים' - שיתנו תמורה לאגרה ויסחטו את המקסימום מכל תוכן.
avatar
daz 2013-08-05 12:53:05
אחלה ביקורת אחי מאוד נהנתי לקרוא :גאה:
avatar
נמר 2013-08-05 13:04:54
נהניתי לקרוא נמר יופי של ביקורת :בעד: הייתה לך את הסדרה הנמוכה יותר של VAC וכיוון שהוא בטווח המחיר של הסדרה הגבוהה יותר-הרנסנס-האם יש לך היכרות עם הקדם ותוכל להשוות בינהם או לציין יתרונות חסרונות של האחד מול השני ? הקדמגבר הזה יותר טוב מה-vac שהיה לי. יש לזכור שהוא היה בן 11 שנה. את הקדמגבר הזה יש להשוות אם כבר לרנסס שהם באותה קטגוריית מחיר. את הרנסס שמעתי אבל לא אצלי. לכן אינני יכול לנקוט עמדה לגביו.
avatar
בנסון 2013-08-05 14:30:56
תודה רבה על הביקורת :בעד: תאכלס - מה צריך מוצרים לא סלחניים? אז נכון שזה מצוין למבקרים\כתבי אודיו, אבל במה זה תורם? הרי כולנו כאן בשביל המוסיקה\צלילים למיניהם - ואם המוצר לא סלחן- שליש מתכני המוסיקה לא יהיו 'שמיעים' - אז מה זה טוב? * ברור שרוב הרכיבים היקרים לא סלחניים - אני פשוט חושב שהטובים ביותר (ושעולים בהתאם) 'יעשו קסמים' - שיתנו תמורה לאגרה ויסחטו את המקסימום מכל תוכן.[/Qהם אכן יתנו תמורה לאגרה אם תחבר להם את הציוד שאיתו הם תוכננו לעבוד,וזה אומר שאם קנית את הרמקולים זה לא מספיק צריך גם את שאר המערכת וצריך גם את האקוסטיקה המתאימה וכו... ומה לעשות זה עולה הרבה כסף קיצורי דרך וכאילו וכמעט ואולי לא יעבדו במקרים הללו
avatar
נמר 2013-08-05 22:08:46
תודה רבה על הביקורת :בעד: תאכלס - מה צריך מוצרים לא סלחניים? אז נכון שזה מצוין למבקרים\כתבי אודיו, אבל במה זה תורם? הרי כולנו כאן בשביל המוסיקה\צלילים למיניהם - ואם המוצר לא סלחן- שליש מתכני המוסיקה לא יהיו 'שמיעים' - אז מה זה טוב? * ברור שרוב הרכיבים היקרים לא סלחניים - אני פשוט חושב שהטובים ביותר (ושעולים בהתאם) 'יעשו קסמים' - שיתנו תמורה לאגרה ויסחטו את המקסימום מכל תוכן. אנחנו לא כאן רק בשביל המוסיקה גרידאֿ, הרי מוסיקה ניתן לשמוע גם במערכת מיני. אנחנו כאן בשביל לשמוע באיכות המקסימלית. מערכת שקופה, נטרלית, דינמית, מהירה, מיידית ורזולטיבית זה מעולה. ככל שהיא יותר כזו, כך היא פחות סלחנית. תכני המוסיקה שברשותי איכותי ברובו. הרי אנחנו רוצים לשמוע את כל הפרטים הקטנים, הניואנסים האלה שבקולות אדם, שבכלי נשיפה. את העץ שממנו עשוי הקונטרבס ואת ההפרדה בין הכלים כשהתזמורת הסימפונית מנגנת במלוא העוצמה. לכל הניואנסים והיתרונות הללו מערכת סלחנית לא מצליחה להגיע. מערכת סלחנית "תסלח" גם לפשלות וגם ללא פשלות. אותם פרטים שאמורים להחשף לטובה ולרעה. כמו שאותם ניואנסים נחשפים, גם הפשלות נחשפות. במערכת שהיא אינה כזו, כמו שהפשלות אינן נחשפות גם הניואנסים אינם.
avatar
zs 2013-08-05 22:21:09
תודה רבה על הביקורת :בעד: תאכלס - מה צריך מוצרים לא סלחניים? אז נכון שזה מצוין למבקרים\כתבי אודיו, אבל במה זה תורם? הרי כולנו כאן בשביל המוסיקה\צלילים למיניהם - ואם המוצר לא סלחן- שליש מתכני המוסיקה לא יהיו 'שמיעים' - אז מה זה טוב? * ברור שרוב הרכיבים היקרים לא סלחניים - אני פשוט חושב שהטובים ביותר (ושעולים בהתאם) 'יעשו קסמים' - שיתנו תמורה לאגרה ויסחטו את המקסימום מכל תוכן. קירוז ידידי, הרמקול שלך סלחן? (הייתי מאחל לשנינו קדם כזה)
avatar
איל פור 2013-08-05 22:36:27
מכשיר לא סלחן יכול להיות מכשיר המציג את המציאות כמו שהיא. זה טוב. מצד שני, לפעמים המושג הזה מתייחס למכשירים שמגזימים: לא סתם מעבירים את כל האינפורמציה אלא גם מגזימים על ידי הדגשתה. מכשיר לא סלחן יעביר, למשל, הקלטה דיגיטלית מסוימת בעלת אופי בהיר מידי כמו שהיא. אבל ישנם מכשירים "לא סלחניים" שידגישו דווקא את התכונות האלה, ויהפכו את ההקלטה לא סתם לכזו שאינה מאוזנת, אלא לבלתי שמיעה. בקיצור, המונח יכול לשמש בכמה מובנים.
avatar
zs 2013-08-05 22:48:50
מכשיר לא סלחן יכול להיות מכשיר המציג את המציאות כמו שהיא. זה טוב. מצד שני, לפעמים המושג הזה מתייחס למכשירים שמגזימים: לא סתם מעבירים את כל האינפורמציה אלא גם מגזימים על ידי הדגשתה. מכשיר לא סלחן יעביר, למשל, הקלטה דיגיטלית מסוימת בעלת אופי בהיר מידי כמו שהיא. אבל ישנם מכשירים "לא סלחניים" שידגישו דווקא את התכונות האלה, ויהפכו את ההקלטה לא סתם לכזו שאינה מאוזנת, אלא לבלתי שמיעה. בקיצור, המונח יכול לשמש בכמה מובנים. ניראה לי שידידנו נמר היתכון לשורה הראשונה שכתבתה. בשורות האחרות זה מכשיר "מקיז דם אוזניים" .מי שמישתמש במדללי דם ,אסורה השמיעה.:מאזין:
avatar
Alberto 2013-08-05 22:51:53
אם מערכת מציגה את ההקלטה כמו שהיא, וביחד עם זאת אני מעדיף את התוצאה מאשר צליל צבוע, אז אין לי בעיה אם מערכת לא סלחנית.
avatar
נמר 2013-08-05 22:54:12
ניראה לי שידידנו נמר היתכון לשורה הראשונה שכתבתה. בשורות האחרות זה מכשיר "מקיז דם אוזניים" .מי שמישתמש במדללי דם ,אסורה השמיעה.:מאזין: מכשיר שהוא מציג תוצאה חריפה או בהירה מידי הוא אינו מספיק טוב למערכת. ברגע שהאיזון נפגע, ממשיכים הלאה.
avatar
ronnyb 2013-09-05 00:18:46
נשמע כמו מוצר מעניין. נמר, יש הסבר מהיכן הוא צבר משקל של 40 קג ?
avatar
kyroz 2013-09-05 02:17:24
קירוז ידידי, הרמקול שלך סלחן? (הייתי מאחל לשנינו קדם כזה) וואלה אני גם מאחל לעצמי קדם כזה... לא התכוונתי להשמע ציני \ מתחכם - סתם חשבתי על זה לעומק - למה לעזאזל אני צריך רכיב כל כך לא סלחן? מה, כל ההקלטות שאני שומע הם DSDים מטורפים או DIANA KRALL שאפשר לשמוע את החורים בשיניים שלה כשהיא שרה? הרמקולים שלי בכלל לא סלחניים, אני חושב שהרכיב שסלחן אצלי במערכת (ולכן אני מעריך אותו מאוד) הוא הדאק (ההגל) ולכן כל דבר שזרקתי נשמע מדהים (לטעמי) - והעניין הוא שבהקלטות טובות אני שומע הרבה יותר מדיי צלילים שלא שמעתי מעולם, כך שאני גם לא חושב שהוא מוותר על משהו...
avatar
נמר 2013-09-05 08:06:15
שוב. "סלחן" או "מנומס" זו מילה מכובסת לחוסר שקיפות. רוב הציוד הבינוני הוא כזה. לדעתי כל מה שזרקת עליו עד עכשיו מוקלט היטב.
avatar
kyroz 2013-09-05 12:14:38
שוב. "סלחן" או "מנומס" זו מילה מכובסת לחוסר שקיפות. רוב הציוד הבינוני הוא כזה. לדעתי כל מה שזרקת עליו עד עכשיו מוקלט היטב. גנגנם סטייל? ג'סטין טימברלייק? הקלטות מסוימות "מלוכלכות" של פינק פלויד... נניח 'Smile' של מדלן פירו - בכל הדאקים הקודמים שהיו, זה נשמע חמים ונעים - אבל לא קרוב להיות חד וכל כך 'עשיר' עם במה כזו... יש לי גם כל מיני דיסקי לקט ישראליים שגם עם האזניות נשמעים מזעזע ופה הם נשמעים טוב (נניח 7\10, זה עדיין "שמיע")...
avatar
mromm 2013-09-05 16:21:16
שוב. "סלחן" או "מנומס" זו מילה מכובסת לחוסר שקיפות. רוב הציוד הבינוני הוא כזה. לדעתי כל מה שזרקת עליו עד עכשיו מוקלט היטב. נמר אני מבין שאתה אוהב סאונד מפורט,פתוח,שקוף,דינמי ואכזרי, ולמוזיקליות אתה קורה סאונד סלחני! אז אני אגיד לך שאני מעדיף את הסאונד המוזיקלי ,את הסאונד שאפשר לשמוע אותו שעות מבלי להתעייף ,על פני הסאונד שחופר באזניים,או אפשר להתגלח אתו בבוקר! גם כששומעים כלים אמיתיים וווקל,אין דבר כזה חפירות!
avatar
Toblerone 2013-09-05 16:35:39
נמר אני מבין שאתה אוהב סאונד מפורט,פתוח,שקוף,דינמי ואכזרי, ולמוזיקליות אתה קורה סאונד סלחני! אז אני אגיד לך שאני מעדיף את הסאונד המוזיקלי ,את הסאונד שאפשר לשמוע אותו שעות מבלי להתעייף ,על פני הסאונד שחופר באזניים,או אפשר להתגלח אתו בבוקר! גם כששומעים כלים אמיתיים וווקל,אין דבר כזה חפירות! מוזיקליות היא לא ההיפך מ "מפורט,פתוח,שקוף,דינמי"
avatar
mromm 2013-09-05 16:58:18
מוזיקליות היא לא ההיפך מ "מפורט,פתוח,שקוף,דינמי" יש הבדל בין מפורט פתוח שקוף ומוזיקלי,לבין חפירות שזה בטוח לא יכול להיות מוזיקלי. כשזה מוזיקלי(כמובן לטעמי) והתוצאה מרגשת אותי,זה כבר לא מעניין כל כך הפירוט! אבל מי שמתלהב מעודף פירוט (סאונד אודיופילי) אין לי בעיה עם זה. אני חושב שלאורך זמן,סאונד אודיופילי הופך למשעמם!
avatar
Toblerone 2013-09-05 17:23:12
יש הבדל בין מפורט פתוח שקוף ומוזיקלי,לבין חפירות שזה בטוח לא יכול להיות מוזיקלי. כשזה מוזיקלי(כמובן לטעמי) והתוצאה מרגשת אותי,זה כבר לא מעניין כל כך הפירוט! אבל מי שמתלהב מעודף פירוט (סאונד אודיופילי) אין לי בעיה עם זה. אני חושב שלאורך זמן,סאונד אודיופילי הופך למשעמם! מדויק
avatar
Alberto 2013-09-05 18:21:40
יש גם אודיופילי וגם מוזיקלי באותו סט-אפ. הכל עניין של מחיר והתאמה בין הרכיבים, גודל החדר ותכונותיו האקוסטיות. שמעתי מערכות סתומות מבחינה מוזיקלית ועתירי רזולוציה. ומצד שני שמעתי מערכות וגם עם פרזנטציה מרשימה ביותר ביחד עם רוגע ועדינות, מוזיקליות שעושה לך עור ברווז. אז אני מציאה פשוט לשמוע קצת יותר מערכות.
avatar
ran_carney 2013-09-05 18:26:16
:כל-הכבוד:
avatar
נמר 2013-10-05 01:33:29
נמר אני מבין שאתה אוהב סאונד מפורט,פתוח,שקוף,דינמי ואכזרי, ולמוזיקליות אתה קורה סאונד סלחני! אז אני אגיד לך שאני מעדיף את הסאונד המוזיקלי ,את הסאונד שאפשר לשמוע אותו שעות מבלי להתעייף ,על פני הסאונד שחופר באזניים,או אפשר להתגלח אתו בבוקר! גם כששומעים כלים אמיתיים וווקל,אין דבר כזה חפירות! אני אוהב סאונד שקוף, מפורט, דינמי ומאוזן. אם המערכת חריפה זה לא בשבילי. מוסיקלי זה פרמטר מאוד אישי. אבל סתם בשביל הספורט. שמע פעם אחת כינור בודד מתנגן באוקטבה גבוהה ובוא נבדוק כמה זמן אתה מחזיק מעמד. מערכת שאתה מתעייף ממנה היא מערב לא מאוזנת, מערכת שאתה משתעמם ממנה היא מערכת לא מעניינת. מערכת טובה אמורה להישאר מאוזנת גם בעוצמות גבוהות מאוד, אמורה לפרק את התוצאה הכללית לגורמים ברמה כזו שתוכל להתייחס לקבוצת כלים מבעד לרבים אחרים מבלי שהם יבלעו בתוכם. זו מערכת שלא משעממת אותי. היא מציגה שכבות ורבדים רבים בצליל, מציגה נוכחות של נגנים וזמרים בחלל ואינה מחממת לי כינורות והופכת אותם לנפוחים כמו צ'לו. הסטיגמה הזו של מערכת היי אנד שקופה וצליל בהיר הוא כמו הסטיגמה על פטיפון וצליל חם. שטויות במיץ עגבניות. מערכת סלחנית היא כזו שאינה מעבירה מספיק מידע, שאינה חושפת את הפרטים והניואנסים הקטנים שבצליל. בכלל, מצחיק אותי שבפורום היי אנד אני צריך לשכנע חובבים לא לוותר על צלילים שהוקלטו. הרי אם לא בשביל לקבל מקסימום מידע מהמקור מבלי לשרוט את עור התוף, בשביל מה התכנסנו כאן. לדעתי פשוט שמעת מערכות בהירות והמשלת את זה למערכות מפורטות. לא כל בהיר הוא מפורט ולא כל מפורט חייב להיות בהיר. העניין הוא שעל מנת להגיע לצליל מאוזן ומפורט ושקוף עלייך לשים הרבה כסף. הרבה מאוד.
avatar
nizans 2013-10-05 13:07:52
אני אוהב סאונד שקוף, מפורט, דינמי ומאוזן. אם המערכת חריפה זה לא בשבילי. מוסיקלי זה פרמטר מאוד אישי. אבל סתם בשביל הספורט. שמע פעם אחת כינור בודד מתנגן באוקטבה גבוהה ובוא נבדוק כמה זמן אתה מחזיק מעמד. QUOTE] לכל מי ששמע את הילד של השכנים מתחיל ללמוד לנגן ( במיוחד כינור ) מבין כמה אכזרי יכולה להשמע מערכת איכותית ונכונה. האם אוהבים את זה או לא עניין של טעם אישי. ישנה בעיה אחרת שנתקלים בה ושמערכות יוקרתיות ( עלק' ) . נופלות בהן .לעומת מערכות גם יוקרתיות וגם פחות ,צולחות יפה ומרשים, זו קקפוניה מחרידה בד"כ במוזיקה שרוב האודיופילים פחות אוהבים. ומנסיוני מערכת גם יוקרתית שמורכבת מרכיבים טובים ( אפילו יקרים ) ולא רק יקרים ( כי ככה החליטו המוכרים למתג אותם וכל מיני נושאי כליהם בתחום ) , מעבירה את המוזיקה הזאת בצורה מצויינת.
avatar
Alberto 2013-10-05 13:18:10
QUOTE] [RIGHT]לכל מי ששמע את הילד של השכנים מתחיל ללמוד לנגן ( במיוחד כינור ) מבין כמה אכזרי יכולה להשמע מערכת איכותית ונכונה.[/RIGHT] אבל אם השכן שלך הוא מhשהו כמו יאשה חפץ ([url=http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%90%D7%A9%D7%94_%D7%97%D7%A4%D7%A5]http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%90%D7%A9%D7%94_%D7%97%D7%A4%D7%A5 ) אני מבטיח לך שזה כבר לא אשמע לך אכזרי.
avatar
mromm 2013-10-05 21:39:41
אני אוהב סאונד שקוף, מפורט, דינמי ומאוזן. אם המערכת חריפה זה לא בשבילי. מוסיקלי זה פרמטר מאוד אישי. אבל סתם בשביל הספורט. שמע פעם אחת כינור בודד מתנגן באוקטבה גבוהה ובוא נבדוק כמה זמן אתה מחזיק מעמד. מערכת שאתה מתעייף ממנה היא מערב לא מאוזנת, מערכת שאתה משתעמם ממנה היא מערכת לא מעניינת. מערכת טובה אמורה להישאר מאוזנת גם בעוצמות גבוהות מאוד, אמורה לפרק את התוצאה הכללית לגורמים ברמה כזו שתוכל להתייחס לקבוצת כלים מבעד לרבים אחרים מבלי שהם יבלעו בתוכם. זו מערכת שלא משעממת אותי. היא מציגה שכבות ורבדים רבים בצליל, מציגה נוכחות של נגנים וזמרים בחלל ואינה מחממת לי כינורות והופכת אותם לנפוחים כמו צ'לו. הסטיגמה הזו של מערכת היי אנד שקופה וצליל בהיר הוא כמו הסטיגמה על פטיפון וצליל חם. שטויות במיץ עגבניות. מערכת סלחנית היא כזו שאינה מעבירה מספיק מידע, שאינה חושפת את הפרטים והניואנסים הקטנים שבצליל. בכלל, מצחיק אותי שבפורום היי אנד אני צריך לשכנע חובבים לא לוותר על צלילים שהוקלטו. הרי אם לא בשביל לקבל מקסימום מידע מהמקור מבלי לשרוט את עור התוף, בשביל מה התכנסנו כאן. לדעתי פשוט שמעת מערכות בהירות והמשלת את זה למערכות מפורטות. לא כל בהיר הוא מפורט ולא כל מפורט חייב להיות בהיר. העניין הוא שעל מנת להגיע לצליל מאוזן ומפורט ושקוף עלייך לשים הרבה כסף. הרבה מאוד. הגדרה של סאונד מוזיקלי תהיה שונה מאחד לשני,בדיוק כמו ההשוואה בין רמקול קרמי שלטעמי נשמע סינטטי(מאד שקוף ומפורט, אבל הסאונד שלו לא מציאותי) לבין רמקול קונבציונלי:מאזין:
avatar
נמר 2013-10-05 23:50:27
איך שקוף ומפורט יכול להיות סנטטי. פירוט הרי הוא חלק בלתי נפרד מטבעיות. שקיפות היא לחשוף את הניואנסים של כלי נגינה. זה אומר שהוא יחשוף את אופי שלו. שקיפות זה מושג כפול. מצד אחד הוא מלמד על רמת פירוט גבוהה ומצד שני רגישות לשינויים. כלומר, רמקול שקוף יחשוף את האלקטרוניקה שמאחוריו, את הכבלים ואת איכות ההקלטה. זו אחת הדרישות שלי מרמקול. זו הסיבה שאני מחזיק ברמקול הקרמי השני שלי. עד היום, לא קיבלתי רזולוציות כאלה מיחידות "רגילות" למעט רמקולים בודדים מאוד איכותיים שמחירם דומה לרמקולים מבוססי יחידות קרמיות. הבעיה היא שלרמקול קרמי צריך להתרגל. כשמתרגלים קשה מאוד לחזור לרמקול "רגיל". אחרי שאני חי כבר כמה שנים עם רמקולים בעלי יחידות קרמיות האזנתי לרמקול מבוסס יחידת קרטון. זה היה מאוד רגוע, מלטף, נעים וחמים. אבל היו חסרים לי הרבה פרטים, דינמיות, מהירות, מיידיות וחשוב לא פחות, אולי הכי - רזולוציה. על מנת להוציא תוצאה טובה מרמקול קרמי צריך לעבוד קשה. עברו אצלי המון מכשירים עד שהגעתי למצב בו המערכת מנגנת בדיוק כמו שצריך. מאוזנת, מהירה שקופה ומפורטת. גם הרמקול החדש שלי, כבר בהתחלה, רחוק מלהשמע סינטטי. האמת היא שרמקול קרמי לא מסוגל להישמע סינטטי בדיוק מהסיבה שהוא קרמי. אגב. איזה רמקול קרמי שמעת ועל איזה אלקטרוניקה?
avatar
mromm 2013-11-05 00:13:58
איך שקוף ומפורט יכול להיות סנטטי. פירוט הרי הוא חלק בלתי נפרד מטבעיות. שקיפות היא לחשוף את הניואנסים של כלי נגינה. זה אומר שהוא יחשוף את אופי שלו. שקיפות זה מושג כפול. מצד אחד הוא מלמד על רמת פירוט גבוהה ומצד שני רגישות לשינויים. כלומר, רמקול שקוף יחשוף את האלקטרוניקה שמאחוריו, את הכבלים ואת איכות ההקלטה. זו אחת הדרישות שלי מרמקול. זו הסיבה שאני מחזיק ברמקול הקרמי השני שלי. עד היום, לא קיבלתי רזולוציות כאלה מיחידות "רגילות" למעט רמקולים בודדים מאוד איכותיים שמחירם דומה לרמקולים מבוססי יחידות קרמיות. הבעיה היא שלרמקול קרמי צריך להתרגל. כשמתרגלים קשה מאוד לחזור לרמקול "רגיל". אחרי שאני חי כבר כמה שנים עם רמקולים בעלי יחידות קרמיות האזנתי לרמקול מבוסס יחידת קרטון. זה היה מאוד רגוע, מלטף, נעים וחמים. אבל היו חסרים לי הרבה פרטים, דינמיות, מהירות, מיידיות וחשוב לא פחות, אולי הכי - רזולוציה. על מנת להוציא תוצאה טובה מרמקול קרמי צריך לעבוד קשה. עברו אצלי המון מכשירים עד שהגעתי למצב בו המערכת מנגנת בדיוק כמו שצריך. מאוזנת, מהירה שקופה ומפורטת. גם הרמקול החדש שלי, כבר בהתחלה, רחוק מלהשמע סינטטי. האמת היא שרמקול קרמי לא מסוגל להישמע סינטטי בדיוק מהסיבה שהוא קרמי. אגב. איזה רמקול קרמי שמעת ועל איזה אלקטרוניקה? מדוע קשה להתרגל לרמקול קרמי? אם הוא מנגן טיבעי אז מה הבעיה? ושוב אני טוען ,שלאורך זמן שמיעתי ארוך,,אני מעדיף דרייברים רגילים
avatar
נמר 2013-11-05 00:23:27
אין סיבה שרמקול קרמי יהיה בהיר או חריף אם הוא יושב בחדר טוב ועם אלקטרוניקה איכותית שמתאימה לו. העדפה זה משהו אחד, ביצועים זה משהו אחר. יחידות רמקולים מקרבון ואלומניום מאוד מזכירות יחידות קרמיות באופיין. הכל תלוי במה שמעת, איך שמעת ובאיזה חדר. אצלי למשל, מערכת חריפה לא עוברת את האוזן. אני קנאי לאיזון. שהטויטר לא יצעק עלי. מצד שני אני קנאי למידע מוסיקלי. אני רוצה לקבל את כל מה שעל התקליטור או התקליט. רמקולים "חמים" או כמו שאוהבים להגדיר "רומנטים". מציגים ביצועים פחות טובים מרמקולים נטרלים/אנליטים כמעט בכל הפרמטרים. יש משפט שהמצאתי במהלך השנים בהן אני מבקר ציוד אודיו. רמקול עצבני תמיד אפשר להרגיע. רמקול רגוע אי אפשר לעצבן. במילים אחרות. מערכת שקופה ונטרלית מאפשרת לך גמישות שמערכת "רומנטית וחמה" אינה מאפשרת.
avatar
אבנר126 2013-11-05 09:55:48
אתה עושה הכללה... מדוע קשה להתרגל לרמקול קרמי? אם הוא מנגן טיבעי אז מה הבעיה? ושוב אני טוען ,שלאורך זמן שמיעתי ארוך,,אני מעדיף דרייברים רגילים אני די מסכים איתך שלא חסרים רמקולים מבוססי יחידות קרמיות שנשמעים לא טבעי, וזאת בעיקר בגלל תדרי הרסוננס של הממברנה הקרמית, חותם צליל מוכר וידוע ואף מעצבן לעיתים, גם אם דאגו המתכננים לשמור על איזון טונאלי הרי שתדרי הרסוננס ישמעו כמעט תמיד, מה שיגרום לרמקול להשמע לא טבעי במיוחד חרף היותו מפורט ושקוף ברמות קיצוניות, טבעיות מגיעה בעיקר מאיזון טונאלי והיעדר תדרי רסוננס למיניהם, לא רק דרייברים, גם תיבות. יחידות קרמיות, במיוחד בסדרות הגבוהות כפי שתמצא ברמקולים שנמר רכש לאחרונה מסוגלות לייצר מהירות, דינמיות, דיוק צליל, פירוט ושקיפות שאין שני לו, אלה הסיבות העיקריות שיצרניות פאר משתמשות בהן, נקודות חיתוך נמוכות xo point ומעגלי שליטה בתדר הרסוננס של קרמי יכולים להוביל לייצור של רמקולים מדהימים וביניהם הטידל שרכש נמר לאחרונה ואולי עוד כמה יצרניות בודדות. הרמקולים של נמר יעשו כמה דברים חשובים במוסיקה שכמעט ולא תמצא ברמקולים שבהם לא ישתמשו ביחידות קצה קרמיות, היחידים שכנראה מסוגלים להתחרות בהם הם magico שגם ברמקול הדגל שלהם, ה Q7 השתמשו בדרייבר המבוסס על מערכת מגנטית ושאסי זהה ליחידת המיד שאצל נמר.
avatar
רוזי1 2013-11-05 10:14:46
וואללה? ואני חשבתי שזה לא סוג החומר אלא איך מיישמים אותו. שעושה את ההבדל באודיו ובגורמטים
avatar
NStudio-Hiend 2013-11-05 10:29:48
--
avatar
mromm 2013-11-05 10:56:00
אין סיבה שרמקול קרמי יהיה בהיר או חריף אם הוא יושב בחדר טוב ועם אלקטרוניקה איכותית שמתאימה לו. העדפה זה משהו אחד, ביצועים זה משהו אחר. יחידות רמקולים מקרבון ואלומניום מאוד מזכירות יחידות קרמיות באופיין. הכל תלוי במה שמעת, איך שמעת ובאיזה חדר. אצלי למשל, מערכת חריפה לא עוברת את האוזן. אני קנאי לאיזון. שהטויטר לא יצעק עלי. מצד שני אני קנאי למידע מוסיקלי. אני רוצה לקבל את כל מה שעל התקליטור או התקליט. רמקולים "חמים" או כמו שאוהבים להגדיר "רומנטים". מציגים ביצועים פחות טובים מרמקולים נטרלים/אנליטים כמעט בכל הפרמטרים. יש משפט שהמצאתי במהלך השנים בהן אני מבקר ציוד אודיו. רמקול עצבני תמיד אפשר להרגיע. רמקול רגוע אי אפשר לעצבן. במילים אחרות. מערכת שקופה ונטרלית מאפשרת לך גמישות שמערכת "רומנטית וחמה" אינה מאפשרת. העיקר אתה נהנה מהם? זה מה שחשוב!
avatar
NStudio-Hiend 2013-11-05 11:01:54
---
avatar
zs 2013-11-05 11:21:20
שמעת רמקולים קרמיים לפי ? איזה ? מישל מישל ידידי ,אני חושב שהיות ואתה יבואן רמקול קרמי,לא צריך להיכנס לויכוח של החבר מרום ונמר. אין אמת אחת.
avatar
NStudio-Hiend 2013-11-05 11:23:25
שלמה ידידי , אני אל נכנס לויכוח , סתם שאלתי מתוך סקרנות , בכל זאת אני מוחק .
avatar
zs 2013-11-05 12:32:28
שלמה ידידי , אני אל נכנס לויכוח , סתם שאלתי מתוך סקרנות , בכל זאת אני מוחק . אחלה,לדעתי מכובד יותר:בעד:
avatar
Sol 2013-11-05 15:03:37
מדהים איך אנשים שלא שמעו במשך מספר שעות ברציפות רמקולים קרמיים,מבעים כאן דעות נחרצות כאלה. היה אחד שכתב שהוא אוהב קרמיקה במטבח....ואני אוהב עץ ברהיטים,וגומי ל״אישה״. ממליץ לכל הידוענים למיניהם ללכת והקשיב, לפני שבכלל מעלים דבר מה בכתב :עצוב:
avatar
zs 2013-11-05 15:34:43
מדהים איך אנשים שלא שמעו במשך מספר שעות ברציפות רמקולים קרמיים,מבעים כאן דעות נחרצות כאלה. היה אחד שכתב שהוא אוהב קרמיקה במטבח....ואני אוהב עץ ברהיטים,וגומי ל״אישה״. ממליץ לכל הידוענים למיניהם ללכת והקשיב, לפני שבכלל מעלים דבר מה בכתב :עצוב: :) פיני ,פיני מה לך ולאגו,יש מי שאוהב ויש מי שלא אוהב. רמקול ככל רמקול,או שנישמע טוב או שלא . יש מיזה ויש מיזה. עץ ברהיטים זה טוב וגומי לאיזה אישה?:cool:
avatar
נמר 2013-11-05 15:37:41
פיני. אתה צודק. אני זוכר שבאחת השיחות שלנו שאלת אותי לגבי רמקולים קרמים. עניתי לך שברגע שתחיה עם אחד כזה אתה תשאל את עצמך איך שמעת עד עכשיו. יש עוד שני חברי פורום כאלה. אחד מהם רכש רמקול כמו שלך. כשהוא שאל אותי עליו, אמרתי לו את מה שאמרתי לך. תקנה, תתרגל, לא תחזור אחורה. כשחפשתי רמקול חדש בחנתי המון רמקולים. חלקם מאוד מדופלמים ומוכרים. כששמעתי שוב רמקול קרמי, אחרי שהרמקולים שלי נמסרו לאיש יקר וחבר טוב, הבנתי בדיוק מה היה חסר לי באחרים. זה לא שאין רמקולים מדהימים שהם אינם קרמים, אבל כנראה שהאופי המדויק, הבס הקצר, המהירות הפרטים והרזולוציה של היחידות הקרמיות, הן משהו שאני לא מסוגל לוותר עליו היום. רומנטיקה זה בזוגיות. במוסיקה אני מחפש לשמוע דברים אחרים. הרומנטיקה עבורי היא הלחן, העיבוד והתוכן. הרמקול לא צריך לעזור למלחין ולמעבד להיות רומנטי. אגב. זה לא מתרחש רק בקרמים. זה בכל הרמקולים עם היחידות העשויות מחומרים קשים כאשר הקרמים ניחנים בכמה יתרונות בבס במיוחד (קצר, מדויק, מהיר ומיידי). לקרמים לעומת זאת יש בעיה. הם חושפניים מאוד. זה עלול להרתיע את מי שחושב לקנות רמקול ב-20k דולר ולחבר לו מגבר של רוטל.
avatar
Sol 2013-11-05 15:51:58
:) פיני ,פיני מה לך ולאגו,יש מי שאוהב ויש מי שלא אוהב. רמקול ככל רמקול,או שנישמע טוב או שלא . יש מיזה ויש מיזה. עץ ברהיטים זה טוב וגומי לאיזה אישה?:cool: מזדמנת, תרתי משמע :אוהב:
avatar
yeuda27 2013-11-05 16:06:32
אהלן נמר אתה תוכל לכתוב מספר הבדלים בין הרמקול הקרמי הישן שלך שמסרת לבין הטידאלים החדשים?? מה מיוחד בטידאלים לעומת הקודם? זה באמת מעניין אותי
avatar
Sol 2013-11-05 16:11:34
פיני. אתה צודק. אני זוכר שבאחת השיחות שלנו שאלת אותי לגבי רמקולים קרמים. עניתי לך שברגע שתחיה עם אחד כזה אתה תשאל את עצמך איך שמעת עד עכשיו. יש עוד שני חברי פורום כאלה. אחד מהם רכש רמקול כמו שלך. כשהוא שאל אותי עליו, אמרתי לו את מה שאמרתי לך. תקנה, תתרגל, לא תחזור אחורה. כשחפשתי רמקול חדש בחנתי המון רמקולים. חלקם מאוד מדופלמים ומוכרים. כששמעתי שוב רמקול קרמי, אחרי שהרמקולים שלי נמסרו לאיש יקר וחבר טוב, הבנתי בדיוק מה היה חסר לי באחרים. זה לא שאין רמקולים מדהימים שהם אינם קרמים, אבל כנראה שהאופי המדויק, הבס הקצר, המהירות הפרטים והרזולוציה של היחידות הקרמיות, הן משהו שאני לא מסוגל לוותר עליו היום. רומנטיקה זה בזוגיות. במוסיקה אני מחפש לשמוע דברים אחרים. הרומנטיקה עבורי היא הלחן, העיבוד והתוכן. הרמקול לא צריך לעזור למלחין ולמעבד להיות רומנטי. אגב. זה לא מתרחש רק בקרמים. זה בכל הרמקולים עם היחידות העשויות מחומרים קשים כאשר הקרמים ניחנים בכמה יתרונות בבס במיוחד (קצר, מדויק, מהיר ומיידי). לקרמים לעומת זאת יש בעיה. הם חושפניים מאוד. זה עלול להרתיע את מי שחושב לקנות רמקול ב-20k דולר ולחבר לו מגבר של רוטל. מהרגע הראשון שהקשבתי לרמקול עם יחידות קרמיות הבנתי שזה הרמקול שאני צריך לשאוף אליו. הכל במקום,מדוייק,ונשמע פשוט נפלא. של לדבר על העונג בשמיעת מוזיקה לאורך שעות רבות,ובסוף שבוע שהדבר נמשך למעשה כמעט ימים שלמים. היום אין מאושר ממני מהתוצאה שמתקבלת :מרחף:
avatar
zs 2013-11-05 16:15:23
פיני. אתה צודק. אני זוכר שבאחת השיחות שלנו שאלת אותי לגבי רמקולים קרמים. עניתי לך שברגע שתחיה עם אחד כזה אתה תשאל את עצמך איך שמעת עד עכשיו. יש עוד שני חברי פורום כאלה. אחד מהם רכש רמקול כמו שלך. כשהוא שאל אותי עליו, אמרתי לו את מה שאמרתי לך. תקנה, תתרגל, לא תחזור אחורה. כשחפשתי רמקול חדש בחנתי המון רמקולים. חלקם מאוד מדופלמים ומוכרים. כששמעתי שוב רמקול קרמי, אחרי שהרמקולים שלי נמסרו לאיש יקר וחבר טוב, הבנתי בדיוק מה היה חסר לי באחרים. זה לא שאין רמקולים מדהימים שהם אינם קרמים, אבל כנראה שהאופי המדויק, הבס הקצר, המהירות הפרטים והרזולוציה של היחידות הקרמיות, הן משהו שאני לא מסוגל לוותר עליו היום. רומנטיקה זה בזוגיות. במוסיקה אני מחפש לשמוע דברים אחרים. הרומנטיקה עבורי היא הלחן, העיבוד והתוכן. הרמקול לא צריך לעזור למלחין ולמעבד להיות רומנטי. אגב. זה לא מתרחש רק בקרמים. זה בכל הרמקולים עם היחידות העשויות מחומרים קשים כאשר הקרמים ניחנים בכמה יתרונות בבס במיוחד (קצר, מדויק, מהיר ומיידי). לקרמים לעומת זאת יש בעיה. הם חושפניים מאוד. זה עלול להרתיע את מי שחושב לקנות רמקול ב-20k דולר ולחבר לו מגבר של רוטל. נמר ,יש מזה ויש מזה.לא כולם אוהבים מהירות ואף אחד לא יודע עם בס קצר זה הנכון כי אולי יש לבס עומק והוא מיתמשך. לקרא לרמקול אחר רומנטיקן ביגלל שהוא לא קרמי ? הטוויטר שלך הוא לא קרמי ואי אפשר לומר על טוויטר יקר של סקאן ספיק ,מחסיר בפרטים. רמקול כמו פוקאל הוא רומנטיקן ? מההודעה שלך אפשר להבין ,או קרמי או כלום . אז אם זה כך מה הטעם בסקירות רמקולים מבחינתך? זה כמו שמישהוא עם אותו רמקול כמו שלך יגיד לך,תשמע חבוב ,פטיפון זה נחמד,רומנטי,נעים אבל רומנטיקה אני מחפס איפה שיותר נכון,ובסידי זה הרבה יותר נכון.אז מה עכשיו? בקיצור אני צריך לבא אילך הביתה להעביר אותך שעור טאקוונדו :מלאך:
avatar
zs 2013-11-05 16:24:01
מהרגע הראשון שהקשבתי לרמקול עם יחידות קרמיות הבנתי שזה הרמקול שאני צריך לשאוף אליו. הכל במקום,מדוייק,ונשמע פשוט נפלא. של לדבר על העונג בשמיעת מוזיקה לאורך שעות רבות,ובסוף שבוע שהדבר נמשך למעשה כמעט ימים שלמים. היום אין מאושר ממני מהתוצאה שמתקבלת :מרחף: השורה האחרונה שכתבתה היא ,היא החשובה מהכל. אבל צריך להבין שיש עוד חברה שמרגישים כך ולא עם אותו רמקול. אנשים שונים העדפות שונות. ואני מאושר בדיוק כמוך. נקודה למחשבה,אתה חושב שהיינו סובלים אם היינו מיתחלפים?(lol)
avatar
רוזי1 2013-11-05 17:10:44
יש לי רמקול קרמי ואין לי באס קצר. ( הוא טוב אבל לא הייתי מגדיר אותו קצר). כמובן שעם כמה כיוונים של רזונטורים ואקוסטיקה אני יכול לקבל באס שנקרא קצר ומהיר ( אני לא מהחסידים של הסאונד הזה) המון תלוי באלקטרוניקה וכבלים שמחוברים לרמקול. אני מסכים שלרמקול קרמי יש יתרונות רבים, אבל בתלות בציוד הוא יכול להישמע כך או אחרת.
avatar
Sol 2013-11-05 17:34:27
השורה האחרונה שכתבתה היא ,היא החשובה מהכל. אבל צריך להבין שיש עוד חברה שמרגישים כך ולא עם אותו רמקול. אנשים שונים העדפות שונות. ואני מאושר בדיוק כמוך. נקודה למחשבה,אתה חושב שהיינו סובלים אם היינו מיתחלפים?(lol) לא חושב. אם כי למקם את הרמקולים שלך עם המזנון הייעודי שיש לי? אולי הייתה בעייה,למרות שאני מאמין שלבסוף הוא היה מתלבש לא רע אצלי. אל תשכח שהוא(הרמקול שלך)היה אצלי כמעט הפייבוריט האחרון. אך לאחר שיחה עם היבואן ,הבנתי שאני יכול להמשיך הלאה.
avatar
נמר 2013-11-05 20:02:05
שלמה. אתה צודק. מצטייר במה שכתבתי שזה או קרמי או כלום. זה לא נכון, ישנם המון רמקולים לא פחות טובים שמשתמשים ביחידות אחרות. אבל רמקול קרמי טוב מספק רזולוציות שקשה מאוד להתחרות בהן. אפשרי אבל לא קל. החסרונות של הרמקולים הללו הן שצריך לדעת להגביר אותם. הם מפונקים בטירוף, נוטים לבהירות ואנליטיים מאוד. רק הגברה איכותית בהתאמה מושלמת תביא אותם לתוצאה מצויינת. אם זה לא מתרחש זה עלול להיות רמקול מאוד בינוני ואכזרי. רוזי. כשאני אומר בס קצר אני מתכוון לבס מדויק בלי סרחים מסביב. זה אומר שאם הבס מוקלט הוא מנגן. ברגע שהוא נגמר בהקלטה הוא נגמר ברמקול. רמקול קרמי שמוגבר טוב לא ימרח את הבס מעבר למה שצריך ומוקלט. זה מתרחש מכמה סיבות. המשקל המינורי של היחידה, הקשיחות של החומר והטכנולוגיה מאחורי היחידות של אקוטון. גם אצלך לא תמצא בס מרוח. יתרונות נוספים של יחידות קרמיות בלתי ניתן להשיג ביחידות מחומרים אחרים. קרמיקה אינה מושפעת מחום, לחות, קור. היא אינה מסוגלת להתעוות בתנועה. התנועה של יחידה קרמית/קרבון/אלומניום היא כמו בוכנה - קדימה ואחורה כמקשה אחת. לכן היחידות מהזן הזה מאוד מדוייקות. שלמה. על מנת להביא את הרמקול שלך לדיוק ומהירות היית צריך אלקטרוניקה כזו. רמקול קרמי מביא איתו את היתרונות הללו מהבית. לכן עם רמקול קרמי יש ללכת בדרך ההפוכה. לעדן אותם. שנינו מגיעים לאותן תוצאות בעזרת התאמת האלקטרוניקה. נ.ב על פי מה ששמתרחש עכשיו אצלי, אני מבין כמה רחוק אפשר להגיע עם הרמקול הזה.
avatar
רוזי1 2013-11-05 20:27:22
נמר מסכים
avatar
nizans 2013-11-05 21:19:42
ובכלל נושא השירשור הוא הוד מעלתו שייתכן והוא האחרון שיוחלף Nat Magnetic . אנו כמו כל העמים טובים טובים ,יודעים מה הכי טוב ובכל זאת ישנם אין סוף מוצרים לכל כיס וכולם מתפרנסים בכבוד. אז זהוא שלא , אני לדוגמא כנראה שלא מבין מה טוב ומה נכון , כי לא נפלתי מ ה Nat Magnetic וגם לא מאף תצוגה כרמית ששמעתי, לא שלא נשמע טוב ואודיופילי , אבל , זו הבעיה, כי לדוגמא ,איפה נמצא כלי נגינה שתפקידו להפיק בס והוא נבלם מייד כשייצא ,ללא המשכיות והרמוניות נוספות ( ולא אני לא מדבר על מריחה שמבצעת מערכת הגברה ). ,
avatar
mromm 2013-11-05 21:23:56
שלמה. אתה צודק. מצטייר במה שכתבתי שזה או קרמי או כלום. זה לא נכון, ישנם המון רמקולים לא פחות טובים שמשתמשים ביחידות אחרות. אבל רמקול קרמי טוב מספק רזולוציות שקשה מאוד להתחרות בהן. אפשרי אבל לא קל. החסרונות של הרמקולים הללו הן שצריך לדעת להגביר אותם. הם מפונקים בטירוף, נוטים לבהירות ואנליטיים מאוד. רק הגברה איכותית בהתאמה מושלמת תביא אותם לתוצאה מצויינת. אם זה לא מתרחש זה עלול להיות רמקול מאוד בינוני ואכזרי. רוזי. כשאני אומר בס קצר אני מתכוון לבס מדויק בלי סרחים מסביב. זה אומר שאם הבס מוקלט הוא מנגן. ברגע שהוא נגמר בהקלטה הוא נגמר ברמקול. רמקול קרמי שמוגבר טוב לא ימרח את הבס מעבר למה שצריך ומוקלט. זה מתרחש מכמה סיבות. המשקל המינורי של היחידה, הקשיחות של החומר והטכנולוגיה מאחורי היחידות של אקוטון. גם אצלך לא תמצא בס מרוח. יתרונות נוספים של יחידות קרמיות בלתי ניתן להשיג ביחידות מחומרים אחרים. קרמיקה אינה מושפעת מחום, לחות, קור. היא אינה מסוגלת להתעוות בתנועה. התנועה של יחידה קרמית/קרבון/אלומניום היא כמו בוכנה - קדימה ואחורה כמקשה אחת. לכן היחידות מהזן הזה מאוד מדוייקות. שלמה. על מנת להביא את הרמקול שלך לדיוק ומהירות היית צריך אלקטרוניקה כזו. רמקול קרמי מביא איתו את היתרונות הללו מהבית. לכן עם רמקול קרמי יש ללכת בדרך ההפוכה. לעדן אותם. שנינו מגיעים לאותן תוצאות בעזרת התאמת האלקטרוניקה. נ.ב על פי מה ששמתרחש עכשיו אצלי, אני מבין כמה רחוק אפשר להגיע עם הרמקול הזה. שלמה ,רק תדע שאני מעדיף בהרבה את הרמקול שלך על הרמקול הקרמי! אין מה להשוות אותו מבחינת רמקול שמעביר מוזיקה,לבין הקרמי שמעביר רזולוציה ובס קצר! חוץ מזה מי אמר שבס קצר הוא יותר נכון? מי אמר כשזמרת שרה אז צריך לשמוע את כל השששששששש ו פססססססססס מהפה שלה? ואז כל מומחי הקרמי למינהם יגידו שזה בגלל שזה רמקול קרמי,הוא מעביר את כל האינפורמציה!
avatar
נמר 2013-11-05 21:35:32
כל הטענות כאן נגד רמקולים קרמים נובעות מהעוול שהיבואנים עושים להם בהדגמות. יספר שלמה כמה הרמוניות חסרות באיזופון ערבה אצל דורון. או אצלי בטידל. הבעיה של רוב החובבים עם רמקולים קרמים היא שמחירם מתחיל מ- 80,000 ש״ח לרמקול בדרגת כניסה, ומטפס למאות אלפים למהדורות גבוהות. כשרגילים לאכול סטייק מלא תבלינים אז מה חשוב אם זה בשר קפוא או טרי... מרום. איזה קרמי שמעת ואיפה?
avatar
kyroz 2013-11-05 22:01:07
שלמה, אם מותר לשאול - איזה רמקול יש לך?
avatar
Sol 2013-11-05 22:01:22
כל הטענות כאן נגד רמקולים קרמים נובעות מהעוול שהיבואנים עושים להם בהדגמות. יספר שלמה כמה הרמוניות חסרות באיזופון ערבה אצל דורון. או אצלי בטידל. הבעיה של רוב החובבים עם רמקולים קרמים היא שמחירם מתחיל מ- 80,000 ש״ח לרמקול בדרגת כניסה, ומטפס למאות אלפים למהדורות גבוהות. כשרגילים לאכול סטייק מלא תבלינים אז מה חשוב אם זה בשר קפוא או טרי... מרום. איזה קרמי שמעת ואיפה? מה שקשה להשגה כנראה לא טוב :עצוב:
avatar
mromm 2013-11-05 22:02:00
כל הטענות כאן נגד רמקולים קרמים נובעות מהעוול שהיבואנים עושים להם בהדגמות. יספר שלמה כמה הרמוניות חסרות באיזופון ערבה אצל דורון. או אצלי בטידל. הבעיה של רוב החובבים עם רמקולים קרמים היא שמחירם מתחיל מ- 80,000 ש״ח לרמקול בדרגת כניסה, ומטפס למאות אלפים למהדורות גבוהות. כשרגילים לאכול סטייק מלא תבלינים אז מה חשוב אם זה בשר קפוא או טרי... מרום. איזה קרמי שמעת ואיפה?נמר,שמעתי כמה וכמה קרמיים בחיים שלי,ואני אגיד לך שברגע הראשון היה וואוו ,איזה שקיפות ופירוט,אבל אחרי חצי שעה זה כבר הפסיק לעניין,זה היה נשמע אותו הדבר! אם זה לא מעניין ,מה שווה כל הרזולוציה? ועכשיו תגיד שזה בגלל האלקטרוניקה?
avatar
Sol 2013-11-05 22:33:49
נמר,שמעתי כמה וכמה קרמיים בחיים שלי,ואני אגיד לך שברגע הראשון היה וואוו ,איזה שקיפות ופירוט,אבל אחרי חצי שעה זה כבר הפסיק לעניין,זה היה נשמע אותו הדבר! אם זה לא מעניין ,מה שווה כל הרזולוציה? ועכשיו תגיד שזה בגלל האלקטרוניקה? לא זו לא האלקטרוניקה, אלו אוזניך.
avatar
איל פור 2013-11-05 22:45:14
אין שום רמקול מושלם. לכל רמקול יש פשרות, וכל אחד בוחר מה שמתאים לו ולסדרי העדיפות שלו. אם יחידות קרמיות היו "הכי טובות" , כל יצרני רמקולי ה - HIGH END היו משתמשים בהן. עובדה שזה לא המצב, ולדעתי הרוב המכריע של יצרני הרמקולים בתחום המחיר הגבוה אינם משתמשים ביחידות קרמיות, או ביחידות ספציפיות אחרות.
avatar
mromm 2013-11-05 22:48:56
לא זו לא האלקטרוניקה, אלו אוזניך. גם לאזניך אני אגיד שתשמע טוב,שרמקול קרמי לא מעניין אותי מבחינה מוזיקלית,ואתה ממש לא חייב להסכים איתי ואני מכבד את הטעם שלך!
avatar
Sol 2013-11-05 22:54:27
אין שום רמקול מושלם. לכל רמקול יש פשרות, וכל אחד בוחר מה שמתאים לו ולסדרי העדיפות שלו. אם יחידות קרמיות היו "הכי טובות" , כל יצרני רמקולי ה - HIGH END היו משתמשים בהן. עובדה שזה לא המצב, ולדעתי הרוב המכריע של יצרני הרמקולים בתחום המחיר הגבוה אינם משתמשים ביחידות קרמיות, או ביחידות ספציפיות אחרות. למען הדיוק מה עם Kaharma ו- Avalon ו-Marten אלו אינן HIGH END לשמן? ויש עוד שכרגע אינן עולות לי בראש ,בכל דגמי העל שלהם יש יחידות קרמיות.
avatar
איל פור 2013-11-05 23:16:36
יש יצרניות HIGH END שמשתמשות ברמקולים קרמיים. לדעתי הן מיעוט, הרוב אינן עושות כך. ראה את הסיכומים על CES האחרון או על מינכן. בסך הכל אני רואה שם 5-6 חברות עם רמקולים קרמיים, ועשרות חברות בתחומי המחיר הגבוהים עם סוגים אחרים של יחידות. זה כמובן לא צריך להפריע לך, או לכל בעלים של רמקולים קרמיים. אבל כמו כל דבר אחר, זה עניין של טעם וסידרי עדיפויות.
avatar
נמר 2013-11-05 23:31:13
נמר,שמעתי כמה וכמה קרמיים בחיים שלי,ואני אגיד לך שברגע הראשון היה וואוו ,איזה שקיפות ופירוט,אבל אחרי חצי שעה זה כבר הפסיק לעניין,זה היה נשמע אותו הדבר! אם זה לא מעניין ,מה שווה כל הרזולוציה? ועכשיו תגיד שזה בגלל האלקטרוניקה? לא מסתדר לי גם שקיפות, גם פירוט וגם הכל נשמע אותו הדבר. הרי כשהכל נשמע אותו הדבר זה אומר שאין שקיפות ואין פירוט. זו בדיוק הבעיה של רמקול צבוע. הכל נשמע אותו הדבר, גם מה שמוקלט זוועה נשמע נעים. עדיין, שמעת כמה וכמה רמקולים קרמים כאשר בארץ מסתובבים 4 אצל יבואנים (מה שמגביל מאוד את התוצאה) וארבעה אצל אודיופילים שלא נראה לי שבקרת אצלהם (או שכן). היבואנים בארץ (2 יבואנים) עושים עוול למוצר בהדגמה בתצוגה שלהם. שניהם נימצאים באולמות לא מטופלים כלל, עם מלא רמקולים סביבם ומבחר אלקטרוניקה מוגבל. שמע קרמי עם אקיופייז, נלסון פס או מקינטוש ואתה תבין למה הם מסוגלים. יותר מזה. אתה יותר ממוזמן לשמוע אצלי. על פי התיאורים שלך, ההדגמות הקרמיות שקיבלת היו קטסטרופה. רמקול קרמי מאוד קל להרוס.
avatar
zs 2013-11-05 23:42:46
ובכל זאת מה שיפה בעני וזה אומר שאין אמת אחת ,לפחות ממה שאני שמעתי משלושת הרמקןלים איזופון,קונצנזוס,טידל ,שהם נישמעים שונה אחד מהשני. אם בדרגת המחיר ה"נמוך יותר" (כאילו נמוך)האזופון של פיני והקונצנזוס והטידל של מתן,נישמעים שונה הטידל של נמר והאיזופון של דורון ,נישמעים שונים. יחידות,תיבות ועוד כל מני,לא משנה מה הסיבה. קח אחד מהרמקולים האילו ,שדך לו מה מתאים תיבנה מע' מהנה ,סבבה. זה מה חשוב.
avatar
zs 2013-11-05 23:43:45
תעוט,תעוט
avatar
Alberto 2013-11-05 23:45:54
נמר,סתם שאלה וסלח לי על החוצפה אז בשביל לשמוע אצלך אני גם צריך להגיד משהו נגד הקרמיים???:משתומם: אחלה רעיון ,ככה בשניה אפשר לקבל הזמנה ממך:)
avatar
נמר 2013-11-05 23:54:16
עכשיו שהכל עומד יציב אתה מוזמן. השבוע אתה אצלי ידידי היקר. עד יום שני יותקן הראש החדש. בוא לשמוע אפילו בהרצה. :)
avatar
Alberto 2013-12-05 00:05:44
תודה ידידי:) אני כבר מתרגש..:בעד::O
avatar
zs 2013-12-05 00:13:01
שלמה, אם מותר לשאול - איזה רמקול יש לך? http://www.hifimusic.co.il/%D7%91%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%91-Rockport-Technologies-t2125.html הראשון מבניהם
avatar
נמר 2013-12-05 00:21:59
משפט אחד שקשה מאוד להתווכח איתו. לא כל HIGH END מבוסס קרמי אבל כל קרמי הוא HIGH END. Estelon, marten, avalon, kharma, albedo, ayon, isophon, Lindemann, evolution acoustics, lumen white, venthure, artos ועוד כמה ששכחתי משתמשות ביחידות קרמיות לאורך כל הסדרות או בסדרות הגבוהות. כל היצרניות הללו ממוקמות בקצה העליון של שוק האודיו העולמי. יש להבין שכל רמקול הוא שונה מהשני. הטידל לא דומה לארטוס שלא דומה לאיזופון שלא דומה לאיון שלא דומה לקארמה. אני לא מצליח להבין איך אפשר להגיד "אני לא אוהב קרמים" אם כולם שונים אחד מהשני. זה כמו להגיד אני לא אוהב רמקולים עם יחידות של סקאן ספיק כאשר כל רמקול נשמע אחרת לגמרי. בקיצור - פופוליסטי, לא רציני ואפילו קצת מצחיק. אגב. אני לא אוהב מכוניות עם צמיגים של מישלין.
avatar
Sol 2013-12-05 06:13:01
משפט אחד שקשה מאוד להתווכח איתו. לא כל HIGH END מבוסס קרמי אבל כל קרמי הוא HIGH END. Estelon, marten, avalon, kharma, albedo, ayon, isophon, Lindemann, evolution acoustics, lumen white, venthure, artos ועוד כמה ששכחתי משתמשות ביחידות קרמיות לאורך כל הסדרות או בסדרות הגבוהות. כל היצרניות הללו ממוקמות בקצה העליון של שוק האודיו העולמי. יש להבין שכל רמקול הוא שונה מהשני. הטידל לא דומה לארטוס שלא דומה לאיזופון שלא דומה לאיון שלא דומה לקארמה. אני לא מצליח להבין איך אפשר להגיד "אני לא אוהב קרמים" אם כולם שונים אחד מהשני. זה כמו להגיד אני לא אוהב רמקולים עם יחידות של סקאן ספיק כאשר כל רמקול נשמע אחרת לגמרי. בקיצור - פופוליסטי, לא רציני ואפילו קצת מצחיק. אגב. אני לא אוהב מכוניות עם צמיגים של מישלין. כל חברה אשר מכבדת את עצמה עושה שימוש ביחידות קרמיות. הבעייה שהדבר אינו קל,ומצריך זמן תיכנון והשקעה. ובקצור נמר אלו חברות - Low End :גאה:
avatar
נמר 2013-12-05 09:27:02
פיני. זה לא נכון. מג'יקו, פוקאל, הנסן, רוקפורט,וילסון, אוונגרד, mbl, גמוט ועוד רבות וטובות שמכבדות את עצמן אינן משתמשות ביחידות קרמיות. כן נכון להגיד שחברה שמשתמשת ביחידות קרמיות בהחלט מכבדת את עצמה. יש לזכור כי יחידות של אקוטון הן בין היקרות ביותר שיש כאשר יחידות העילית שלהם הן היקרות ביותר שיש.
avatar
Sol 2013-12-05 10:06:30
פיני. זה לא נכון. מג'יקו, פוקאל, הנסן, רוקפורט,וילסון, אוונגרד, mbl, גמוט ועוד רבות וטובות שמכבדות את עצמן אינן משתמשות ביחידות קרמיות. כן נכון להגיד שחברה שמשתמשת ביחידות קרמיות בהחלט מכבדת את עצמה. יש לזכור כי יחידות של אקוטון הן בין היקרות ביותר שיש כאשר יחידות העילית שלהם הן היקרות ביותר שיש. לא כל חברה מסוגלת להתמודד עם היחידות של Accuton . שלא לדבר על התיבה וה- Crossover. מהרגע שיצרן מסויים מצא את הפתרון,שים לב הוא אינו נסוג לאחור.הפוך,מנסים ליצור דברים חדשים. ברור שישנם רמקולים אחרים נפלאים,אך כפי שציינו,מי שהתחיל(יצרן או לקוח)...כבר לא יכול להיגמל מזה :שתוי:
avatar
איל פור 2013-12-05 12:17:26
באמת נכון. יצרן שלא משתמש ביחידות קרמיות הוא פשוט לא מספיק מוכשר. או שלא ראה את האור. פני, תאהב מה שאתה רוצה, אבל הטיעון הזה כבר גובל במשיחיות.
avatar
נמר 2013-12-05 12:18:37
לא כל חברה מסוגלת להתמודד עם היחידות של Accuton . שלא לדבר על התיבה וה- Crossover. מהרגע שיצרן מסויים מצא את הפתרון,שים לב הוא אינו נסוג לאחור.הפוך,מנסים ליצור דברים חדשים. ברור שישנם רמקולים אחרים נפלאים,אך כפי שציינו,מי שהתחיל(יצרן או לקוח)...כבר לא יכול להיגמל מזה :שתוי: היו גם מצבים הפוכים. יצרניות שעבדו עם קרמי נטשו את היחידות הללו. מחירן עלה בשנתיים האחרונות ביותר מ-10 אחוז, רק יחידת הטויטר העליונה של אקוטון (יהלום שחור) עולה כמו רמקול היי אנד ממוצע. יש לזה השפעה אדירה בבחירת היחידות. יחד עם זאת, ככל שהיחידה פחות סלחנית כך ההשקעה מאחוריה תהיה גדולה יותר (רכיבים והנדסה) ולכן קל מאוד להרוס את התוצאה בשילוב יחידה כזו ברמקול. אבל עם המשפט האחרון שלך אני מזדהה. זהו הרמקול הקרמי השני שלי, לא הצלחתי להתחבר למשהו אחר למרות שבין הבודדים שאהבתי והפך לאופציה עבורי הוא הרוקפורט אביור (רמקול מעולה!). אני כבר יודע מה יהיה הרמקול הבא שלי. יכול להיות אפילו שלא יהיה קרמי, כל עוד הוא לא מציג את החסרונות של יחידות קרטון.
avatar
שניצל 1970-01-01 02:00:00
חברה לא צריך להסחף ,חזרנו רק עכשיו ממינכן ,החדרים היותר טובים לא היו עם רמקולים קרמים בכלל ,לא שאני לא אוהב כאלו ,להפך ,אבל התוצאות המוסיקליות לא שם לצערי ,יש גם חברות כמו איטון ,אודיוטכנולוגי ,סיאס ,ועוד מלא חברות עם טכנולוגיה ,שמוציאות סאונד שקורע לך הלב ,לדעתי זה גם קשור לאיזה טיפוס אתה ,קרמי מדויק זה נכון ,אבל ממתי קצת נידנוד בצליל זה רע?
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: