JVC מסתערת על תחום האוזניות בישראל

ליאור קורן
05-05-2013 16:55

JVC משיקה בישראל סדרות חדשות של אוזניות ומצלמות וידאו במחירים של החל מ-50 ₪ ועד ל- 6,000 ₪ וגם מערכות מולטימדיה לרכב עם חיבור לסמארטפונים כולל ניווט Waze.

חברת "אפריל טקליין" הכריזה היום כי תייצג את JVC בישראל בקו מצלמות הווידיאו והאוזניות. אפריל טקליין מייצגת את JVC בתחום מערכות הרכב משנת 1995.

מצלמות וידאו

הקו חדש של מצלמות JVC דגמי HD Everio מציע שילוב של שיפורי ביצועים, פונקציות Wi-Fi מורחבות ותכונות חדשניות

דגמי 2013 מתחילים מהדגם הבסיסי GZ-E100 ועד ל"ספינת הדגל" GZ-VX815 . בליבו של הקו החדש Everio חיישן CMOS חדש ברזולוציית 12.8 מגה פיקסל (בתמונות סטילס) בעל תאורה אחורית וורזולוציית Full HD בוידאו.

בכל הדגמים קיים תפריט בעברית ומגוון שפות נוספות לבחירה (רוסית, ערבית וכו'). יש גם מסך מגע בגודל 3 אינץ' (למעט הדגם GZ-E100), מייצב תמונה דיגיטלי לצילומים במצב תנועה ורעידות, בדגמי 500 ומעלה אף קיים מייצב תמונה אופטי.

בעזרת האפליקציה של JVC וקישוריות ה- WiFi, ישנה יכולת צילום מרחוק ע"י שליטה ובקרה באמצעות מחשב וסמארטפון. בחיבור לתחנת עגינה יעודית, מתאפשרת שליטה מלאה מרחוק על זווית הצילום והמיקוד, כולל צילום פנורמי של 180 מעלות.
בחלק מהדגמים, הוטמע חיישן תנועה המצלם באופן אוטומטי ברגע שיש תזוזה מול המצלמה, כמו גם אפשרות לזיהוי ומדידת גודל החיוך ועוד.

מצלמות וידאו JVC
המצלמות מגיעות עם זום אופטי בגדלי X38/X40 - עם עדשה רחבת זווית של 29.3mm, מצב צילום "שקט" המאפשר צילום במקומות בהם אסורה הפרעה ומיקרופון בעל זום לשיפור איכות ההקלטה בצילום מרחוק.


אוזניות JVC


חברת JVC מציעה כ- 15 סדרות שונות של אוזניות, בתצורות In Ear / On Ear בטווחי מחירים של החל מ- 50 ₪ לאוזניות כפתור פשוטות ועד ל- 6,000 ₪ לאוזניות הדגל ésnsy. חלק מהדגמים מצוידים במיקרופון פנימי ומפסק עבור מענה לשיחות בחיבור לסמארטפונים.


אוזניות JVC
דגמי אוזניות: סדרות Marshmallow ו- Gumy plus מציעות אוזניות כפתור בצבעים שונים, מעליה מגיעה סדרת אוזניות חיצוניות (On Ear) וגם אוזניות כפתור בשם Xtreme Xplosives (XX) המיועדת על פי אנשי החברה "לגילאי 10-20" עם דגש על תדרי בס והעדפה למוזיקת היפ הופ. בנוסף, סדרת Pro Monitor מיועדת לשימוש באולפנים, חלק מהדגמים בסדרה מגיעים עם תיבת רמקול מעץ. סדרת Sport Clip כוללת קשתות לאחיזה בטוחה יותר של האוזניות בזמן ריצה או פעילות ספורטיבית אחרת. סדרת Kids כוללת שתי אוזניות לילדים, בצבעי ורוד לבנות וצהוב כחול לבנים, היא מגיעה עם הגבלת ווליום לעוצמה מקסימלית של 85dB לשמירה על האוזן.


אוזניות JVC
הסדרות המיועדות לאודיופילים כוללות את HA-FX800 – אוזניות כפתור עם וופר מחומרי עץ ותיבת עץ או HA-FXZ200 המגיעה עם שני אלמנטים פנימיים לקבלת בס נמוך במיוחד. סדרת Micro HD כוללת גוף עשוי אלומיניום ואלמנטים מקרבון.


מערכות מולטימדיה לרכב עם חיבור לטלפון אנדרואיד


המערכות החדשות לרכב של JVC כוללות את ממשק ה- Mirror Link המאפשר, בעזרת התקנת אפליקציה על הסמארטפון לשלוט עליו מהמערכת בשלושה נושאים: ניגון מוזיקה, ניווט (כולל Waze) וניהול שיחות טלפון.

דגם ה- KW-NSX600 כולל גם חיבור כבל MHL אשר משכפל את מסך הסמארטפון ומציג אותו על מסך המגע ברכב, כך שכל תכני הטלפון מוצגים, אך השליטה עליהם נעשית עדיין מהטלפון עצמו.

מולטימדיה לרכב JVC

מעבר לתגובות בפורום