פיליפס משיקה טלוויזיות חדשות – הפעם עם עברית

ליאור קורן
28-04-2013 19:30

המותג פיליפס מציג סוף סוף בישראל טלוויזיות עם ממשק עברית ומקלט שידורי עידן+, כמו גם דגם Design Line אשר עשוי מקשת זכוכית אחת.

אלקטרה – יבואנית פיליפס משיקה בישראל את הסדרות החדשות של טלוויזיות LED LCD והיא מצטרפת לחבורת היצרנים אשר מטמיעה עברית בתפריטי המסכים.

טלוויזית דגל מזכוכית


החברה משיקה את מסך הדגל של המותג , זהו דגם ה-DESIGEN LINE – טלוויזיית תלת מימד בטכנולוגיית LED בגודל 55 אינטש FULL HD ובעיצוב זכוכית.

מסך ה- DesignLine עשויה מחתיכה אחת ואחידה של זכוכית היוצרת טלוויזיה ללא מסגרת, אותה זכוכית ממשיכה מהמסך כלפי מטה ומשמשת גם כמעמד. המסך כולל את טכנולוגיית תאורת ה- Ambilight XL3 המשופרת אשר יוצרת תאורת רקע סביבתית תלת צדדית, בצבעי התמונה ומעבד תמונה כפול ליבה Pixel HD Perfect- 17 BIT. המסך כולל תלת מימד אקטיבי עם יכולת המרת שידור 2D ל- 3D כמו גם טכנולוגיית Micro Diming המאפשרת שליטה על עוצמת ההארה בצורה נקודתית על מנת לשפר את איכות השחור בתמונה.

Philips Design Line TV
טלוויזיה חכמה זו כוללת חיבור DLNA להזרמת מדיה מהמחשב דרך הרשת הביתית, דפדפן אינטרנט לגלישה באתרים, קישוריות WiFi וגם מצלמת SKYPE מובנת. למסך יש אפשרות של Dual Gaming המחלק את המסך לשני שחקנים וגם מערכת שמע בהספק כולל של 24W.

במסך יש טיונר דיגיטלי מובנה לקליטת השידורים הדיגיטליים- עידן+ ומשווק עם שלט דו כיווני המאפשר בצד אחד שליטה על ה-TV  ובצד השני מקלדת אלחוטית. מחירו לצרכן של מסך ה-DESIGEN LINE עומד על  19,990₪.

שינויים בחטיבת המסכים של פיליפס


לפני כשנה וחצי, מכרה פיליפס 70% מפעילות המסכים שלה לחברת TPV הטייוואנית, שהיתה אחת מהיצרניות שעבדו מולה. כתוצאה מכך, הוקמה חברה חדשה, בשם TP Vision אשר משכנה נמצא באמסטרדם – הולנד. על פי דברי פיליפס, המחקר ופיתוח המסכים נותרו אצלה, בעוד האחריות על הייצור עברה לחברה החדשה והיא ממשיכה באותם מפעלים כמקודם (לדוגמה, בהונגריה). TPV הגדילה את מנגנון ההפצה ולטענת החברה גם הוזילה את מחיר המסכים – בעיקר בגדלים הגדולים.


טלוויזיות LED LCD PHILIPS
עברית בטלוויזיות של פיליפס

בשנת 2013, יגיעו שלוש סדרות 6000 / 7000 / 8000 עם עברית בתפריטים וגם בלוח שידורי עידן פלוס, אנשי אלקטרה הודיעו כי הם עובדים על פיתוח אפליקציות בעברית והן אמורות להיות מוטמעות במסכים בהמשך השנה. בהמשך, מתוכננת הוספת העברית גם בדגמים נוספים וזה יתאפשר בעזרת עדכון תוכנה למסך. בכך מצטרפת פיליפס אל "חבורת העברית" שכוללת את היצרניות סמסונג, LG וגם סוני.

עברית - פיליפס
כמו כן, לראשונה במסכי פיליפס טכנולוגיית האמבילייט הבלעדית והייחודית שלה יצטרפו גם למסכים מסדרה 5, כך שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות מהטכנולוגיה המרשימה במחיר נמוך יותר מבעבר, לדוגמה – מסך 47" נסדרה 5 עם טכנולוגיית האמבילייט 7690 ₪. בנוסף, אלקטרה מוצרי צריכה השיקה את מסכי הטלוויזיה החדשים בסדרות הרגילות והמוכרות ה-3000-8000 של המותג, גם הן בעיצוב יוצא דופן.


סדרות חדשות וחסכוניות - גם בלבן


כל סדרות המסכים הללו כוללות טכנולוגיית תאורה LED, טיונר מובנה של שידורי עידן+ וחיבור מובנה של רשת אלחוטית. פיליפס שמה דגש רב על הגדלת החיסכון בחשמל ולדוגמה, דגמי 6008 / 7008 בגודל 55" צורכים 63 וואט בלבד! מה שמקנה להם את דירוג האנרגיה האירופי A++. בנוסף, חלק מהדגמים יגיעו בגימור לבן במקביל לשחור המסורתי.


טלוויזיות LED LCD PHILIPS
סדרת 3000 - זוהי סדרת הכניסה, עם מנגנון החלקת תנועה 100Hz, תמיכה בניגון קבצי מולטימדיה דרך USB ושתי כניסות HDMI.

סדרת 4000 (לדוגמה, דגם PFL 4208H) כוללת רזולוציית מסך של 1920x1080 פיקסלים, מנגנון החלקת תמונה 200Hz, שלוש כניסות HDMI, שתי כניסות USB, תכונות טלוויזיה חכמה עם חיבור רשת.


סדרה 5000 (לדוגמה, דגם PFL 5008K) כוללת תאורת אמבילייט בשני צדדי המסך, תלת מימד עם משקפיים פאסיביים, מנגנון החלקת תנועה 300Hz,


סדרה 6000 (לדוגמה, דגם PFL 6008K) כוללת תאורת רקע אמבילייט בשני צדדי המסך, תלת מימד עם משקפיים פאסיביים, מנגנון החלקת תנועה 500Hz, מעבד ליבה כפולה ושלט דו כיווני (בגבו יש מקלדת אלחוטית).


סדרה 7000 (לדוגמה, דגם PFL 7108K) מגיעה עם תאורת אמבילייט תלת צדדית, תלת מימד פאסיבי, מצלמת סקייפ מובנית, מעבד ליבה כפולה, מנגנון החלקת תנועה 700Hz ושלט דו צדדי עם מקלדת.


סדרה 8000 (לדוגמה דגם PFL 8008K) מגיעה עם תלת מימד אקטיבי, תאורת אמבילייט משלושה צדדים של המסך, מצלמת סקייפ מובנית, מעבד ליבה כפולה, מנגנון החלקת תנועה 1400Hz ושלט דו צדדי.

מעבר לתגובות בפורום