פנסוניק GF6 – מצלמת Mirrorles ראשונה עם NFC

ליאור קורן
09-04-2013 09:43

פנסוניק משיקה מצלמה "ללא מראה" ראשונה, עם קישוריות NFC, זוהי ה- DMC-GF6 בעלת עדשת קיט חדשה של 14-42 מ"מ קטנה מבעבר.

 

סדרת ה-GF של פנסוניק, מיועדת לצלמים חובבים אשר מעוניינים במצלמה קומפקטית יחסית ופשוטה לתפעול, אך עם חיישן גדול ואיכות תמונה משופרת ביחס למצלמות קטנות. הדגם החדש בסדרת ה- Mirrorless, ה- GF6 מציע חיישן 4/3 ברזולוציית 16 מגה פיקסלים (זהה לזה הקיים בדגם GX1), מסך מגע אחורי אשר ניתן להטייה על ציר אנכי עבור צילום עצמי ועדשת קיט (ניתן כמובן להחלפה בעדשות אחרות) 14-42 מ"מ אשר הינה קומפקטית יותר מזו שהגיעה בדגמים קודמים.

פנסוניק שמה דגש על הטמעת קישוריות WiFi כאשר זוהי המצלמה הראשונה ללא מראה אשר מגיעה עם תמיכה ב- NFC, מה שאומר כי אם ברצונכם להעביר תמונות אל מכשיר אחר, תוכלו לעשות זאת בנגיעה פשוטה בין שני המכשירים (חסל סדר תפריטי הגדרות). תכונה זו פועלת עם טאבלטים או סמארטפונים אשר תומכים גם הם ב- NFC (כדוגמת גלקסי S3).

Panasonic GF6

עדשה קטנה מבעבר
מפרט המצלמה מצביע על טווח ISO של עד 25,600, צילום וידאו ברזולוציית 1080p וקצב פריימים של 30p בפורמטים AVCHD / MP4, בהתאם ליעודה, אין במצלמה מחבר Hot shoe לפלאש חיצוני אלא יש פנימי. פנסוניק הטמיעה סביב לחצן המיקוד והצילום מנוף קטן לשליטה חשמלית על הזום – ממש כמו במצלמות קומפקטיות (למרות שמדובר בעדשה נשלפת) ואם מחברים למצלמה עדשה שאינה כוללת זום חשמלי, אז תפקוד המנוף הופך להיות על פיצוי חשיפה.

מסך המגע האחורי מאפשר לבצע עריכת תמונות במצלמה עצמה, בנוסף, אפליקציית אנדרואיד וגם iOS מספקת לצלם שליטה מהטלפון / טאבלט על צילום בזמן אמת עם בחירת נקודות פוקוס, שינוי חשיפה, זום ופרמטרים נוספים.

עדשת הזום אשר מגיעה עם ה- DMC-GF6 הינה הקטנה ביותר מסוגה שכוללת גם טבעות לשליטה ידנית על זום ופוקוס.

Panasonic GF6

המחיר באירופה יעמוד על 549 אירו עם עדשת הקיט, 699 אירו עם עדשת הפנקייק 14-42 מ"מ ו- 749 אירו לקיט עם שתי עדשות.

 

מעבר לתגובות בפורום