סוני משיקה בישראל את Xperia Z

dtown
19-03-2013 19:18

סמארטפון הדגל של סוני – Xperia Z עם מסך 5" ורזולוציית Full HD ועמידות למים ואבק, מושק בישראל, במחיר של 3,499 ₪.

ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל, משיקה את סמארטפון הדגל החדש Z Xperia שהוצג לראשונה בתערוכת  CES בווגאס. המכשיר מושק היום באירוע מכירה מוקדמת עם הנחה של 200 ₪ בחנות הדגל בקניון איילון וממחר בשאר החנויות במחיר 3,499 ש"ח.

אקספריה Z מגיע עם מסך Reality Display ברזולוציית 1080  1920 X Full HD בגודל 5 אינץ', חסינות למים ואבק (עד עומק מטר, לחצי שעה) וגימור מחומרים איכותיים כגון אלומיניום וזכוכית מחוסמת בגוף המכשיר הדק (7.9 מ"מ). מצלמת המכשיר כוללת חיישן MP13 עם HDR. מעבד הטלפון בעל ארבע ליבות בתדר GHz1.5 מדגם S4 PRO  Snapdragon Qualcomm.

Sony Xperia Z
ימכר בשלושת המפעילות הגדולות
סוני הטמיעה במערכת ההפעלה מספר אפליקציות מדיה, לדוגמה, אפליקציות "WALKMAN", "אלבום" ו"סרטים" מאפשרות לגלות תוכן מקוון ולא מקוון דרך נקודת גישה יחידה. אפליקציית  "WALKMAN" מספקת גישה לכל המוזיקה שהורדה למכשיר ואינטגרציה עם פייסבוק. אפליקציית  "Movies"  ואפליקציית "Album" המאפשרת גישה קלה לתמונות חברים בפייסבוק ומיון תמונות על פי מיקום.
סוני מאפשרת לשתף גם מוזיקה, תמונות וסרטים מתוך הסמארטפון  עם מגוון מוצרי סוני דרך חיבור בנגיעה (NFC), לרבות רמקולים, אוזניות וכעת גם טלוויזיות.

Xperia Z מושק עם אנדרואיד 4.1 (Jelly Bean) ולדברי היבואן, ישודרג לגרסה 4.2 זמן קצר לאחר ההשקה. המכשיר ימכר בפרטנר, ברשת Mobuy (שקם אלקטריק, מחסני חשמל, ACE  אוטודיפו) וברשתות נוספות, בקרוב יושק גם בפלאפון וסלקום במחיר 3,499 ₪ כולל שנתיים אחריות על ידי היבואן הרשמי (ברס אלקטרה).

מעבר לתגובות בפורום