עסק בפוקוס: חנות אודיו ";אודיופיל"; של בני טסלר

dtown
18-03-2013 13:00

החנות של בני טסלר קרויה על שם הכינוי "אודיופיל" והיא אכן מצליחה לשמור על מסורת של אהבה לאודיו מזה שנים רבות - כולל התמחות בפטיפונים. ביקרנו והתרשמנו.

 

מסורת של אודיו

כבר בכניסה לחנות, מבינים כי יש לנו עסק כאן עם מסורת ארוכה של אהבה לתחום האודיו: את פני הבאים מקבל בחזית פטיפון מודרני עם תקליט אדום, לידו גרמופון עתיק ופסל עץ של כינור.

חנות אודיו - אודיופיל של בני טסלר
הזיקה לתחום ממשיכה בסקירה של תצוגת המוצרים במקום, החנות משובצת בשלל רמקולים, מגברים, פטיפונים ואביזרים שונים למערכות השמע ומסך טלוויזיה בודד אחד, אשר משודך למערכת קולנוע ביתי. בתוך ארונית עץ וזכוכית מוארת, מוצבים אביזרים יעודיים לפטיפונים, כמו מחטים, ראשים ועוד, בין חללי ההאזנה השונים, מוצג פסל של סקסופון עץ גדול ובפינות השונות בחנות ניתן למצוא פסלים / חפצי אומנות אשר קשורים בדרך כזו או אחרת לעולם האודיו והמוסיקה.


חנות אודיו - אודיופיל של בני טסלר
בני טסלר עוסק בתחום מאז שנת 1975 ובעבר אף היה שותף להפקת מגזין סטריאו והיי פיי ישראלי. השכלתו הינה בתחום שונה – ביולוגיה, במסגרתה אף גר שנה בסיני לצרכים מחקריים וכאשר חזר לעיר מגוריו – חיפה, החליט למסד את אהבתו הגדולה ומאז הוא חי, נושם ולא מפסיק לאהוב את עולם האודיו, בין אם מדובר ב-"שחזור" דרך מערכות סטריאו וקולנוע ביתי או בהופעות מוסיקה חיות של אומנים רבים.


חנות אודיו - אודיופיל של בני טסלר
המיקום הנוכחי של "אודיופיל" הינו בשדרות מוריה 3 בעיר חיפה, החנות ממוקמת מעל חנות האוזן השלישית – שילוב שהסתבר כטבעי במיוחד עבור רוכשי תקליטים או תקליטורים אשר מגיעים להתייעץ בנושא שיפור חווית האזנה במערכת הביתית.


אחד הדברים בהם מתייחדת "אודיופיל" היא ההתעקשות של בני לבצע התקנה, חיווט, כיוון והדרכה מקצועיים בבית הלקוח, ללא תוספת תשלום והוא מצהיר "רק כך נוכל למצות, גם אצלכם בבית, את המיטב מהציוד שרכשתם". מטרת השירות הזה הינה "לוודא כי החיוך שעלה בחנות ישמר גם בבית". על פי בני, זה מוכיח את עצמו בכך שהלקוחות מרוצים ושלמים עם הקניה וכפועל יוצא מכך, אין כמעט החלפות לאחר הרכישה.


חנות אודיו - אודיופיל של בני טסלר
מומחה לפטיפונים


בני טסלר הוא אחד האנשים הבודדים בישראל אשר מתמחה בכיוון וכיול פטיפונים, עם ציוד בדיקה, הרכבה, כיול וכיוון מתאים ("רק מברג לסגירת ברגי ראש עולה כ- 1,200 ₪"). כאשר לקוח רוכש פטיפון, הוא מקבל כיול חינם שעלותו לבד יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים. בני הדגים בפנינו את חשיבות איזון הזרוע, איזון משקלה והמקביליות שלה והוא יכול להגיע לרמת השקעה של מספר שעות באותו תהליך כיול פרטני.

 

מותגים בחנות
בחנות, ניתן למצוא מוצרים ברמות מחיר שונות, החל מדגמי כניסה ועד למערכות יוקרתיות, מתוצרת מותגים כמו Audio Note, Cambridge Audio, Epos, Exposure, Grado, Morel, Ortofon, ProAc, Project, Sennheiser ועוד רבים וטובים אחרים.

שמחנו לפגוש חנות ישראלית, אשר מצליחה לשמר את רוח ה- Hi Fi המקורית והטובה ומהווה מעין אי של מסורת אודיופילית בתוך עולם האלקטרונית הגועש, רוחש ומשתנה תדיר בשנים האחרונות.

אודיופיל

כתובת: שדרות מוריה 3, חיפה
טלפון: 04-8380504
קישור: אתר אינטרנט


תמונות נוספות

חנות אודיו - אודיופיל של בני טסלר

חנות אודיו - אודיופיל של בני טסלר

חנות אודיו - אודיופיל של בני טסלר

חנות אודיו - אודיופיל של בני טסלר

מעבר לתגובות בפורום