YES פותחת הרשמה לניסוי שירות ה- Multiroom

dtown
17-03-2013 15:00

לאחר שהכריזה על שירות המולטירום אשר מאפשר לצפות בתכנים מוקלטים בכל חדר עם ממיר בבית, פותחת החברה הרשמה פומבית לניסוי.

חברת YES הכריזה הבוקר על ממשק חדש לממירי החברה המתקדמים וכמו כן על שירות Multiroom אשר מאפשר לבעלי ממיר מקליט אחד לפחות בבית, לצפות בהקלטות ממנו בשאר החדרים - בתנאי שבחדרים הללו יש ממיר HD או Max Total.

שירות ה-"מולטירום" מאפשר ללקוח להקליט תוכניות שונות דרך ממיר ה- Yes Max Total (מדגם ה- HD) ואח"כ לצפות בהן דרך ממירים נוספים שקיימים בבית. לדוגמה, אם התחלתם לצפות בסרט על גבי המסך בסלון, כאשר תעברו לחדר השינה, תוכלו להמשיך ולצפות בו שם, את תכני הילדים, תוכלו להקליט גם בממיר אחד ולהציג אותם דרך הממיר בחדר הילדים.

יס טוענת כי לפי הנתונים שבידה, מעל 50% מהצופים עושים שימוש בהקלטות של סדרות ואינם טורחים לצפות בפרקים בזמן השידור עצמו וכי ממיר מקליט אחד לפחות נמצא אצל 70% מכלל לקוחותיה.


ממשק חדש לממירים והמלצות לצפיה

עבור מנויי שירות ה-VOD, הכריזה יס על שירות המלצות
yes MyTV, אשר מציע המלצות לצפיה בתכנים בהתאם להרגלי הצפיה בבית. המערכת משתמשת בטכנולוגיית מנוע ההמלצות של חברת Viaccess-Orca (בבעלותFrance Telecom) המשלבת מספר אלגוריתמים מתקדמים של ניתוח העדפות ליצירת המלצות אישיות, חלק מההמלצות יכללו תכנים אותם רוצה יס לקדם.

בנוסף לשני השירותים החדשים, הציגה החברה ממשק חדש לממירים, אשר פותח בהשראת "דור האינטרנט והמובייל" כשהוא עושה שימוש בתמונות מקדימות וגרפיקה נעימה יותר לעין כמו גם תפריטים חצי שקופים.

הממשק החדש יתמך רק בממירי ה- HD של Yes (הרגיל והמקליט) ואם ברצונכם להנות משני השירותים החדשים, תצטרכו להיות מנויים לשירות ה- YES VOD במחיר של 14.90 לחודש (מעבר למחיר החבילה והממיר עצמו).

YES HD
ניסוי לשלושה חודשים
החברה, פתחה ניסוי אליו ניתן להרשם בכתובת הבאה, זהו ניסוי לקוחות מצומצם אשר מתוכנן להתקיים במשך שלושה חודשים ולאחריו יורחב השירות אל כלל הלקוחות בעלי ממיר ומנוי מתאימים.

קישור: הרשמה לניסוי

מעבר לתגובות בפורום