IGO Primo מגיעה לאנדרואיד – הורדה חינם ליומיים

dtown
10-03-2013 16:17

גרסת אנדרואיד של IGO Primo (תוכנת ניווט GPS) מושקת באופן רשמי, עם הטבה של הורדה חינמית למשך 48 שעות.

עד עתה, רק משתמשי אייפון יכלו לרכוש את תוכנת הניווט הותיקה – IGO, עתה "עם סיומם של הסכמים עסקיים בינלאומיים מחייבים" היא מגיעה גם לאנדרואיד וזמינה כבר לרכישה במחיר של 260 ₪.

התוכנה, להבדיל מאפליקציית הניווט WAZE מורידה למכשיר את מאגר המפות הרלוונטי, בגרפיקת תלת מימד, כך שאין צורך בחיבור 3G פעיל בכדי לנווט. מצד שני, WAZE נהנית מדיווחי תנועה בזמן אמת אשר מגיעים מקהילת החברים הגדולה שלה.

המפה כוללת תצוגה של הדרך בעזרת שלטי חוצות, מידע על נתיבים, תצוגת צומת, תצוגת מנהרה ועוד. בנוסף, יש שירות דיווחי תנועה (TMC- מצריך חיבור אינטרנט), חבילת זהירות בדרכים, חבילת מצלמות מהירות, חבילת מפות שטח כולל סימון שבילי ישראל (ברכישה נפרדת) ועוד. התוכנה כוללת גם את iGO BIZ, מנוע חיפוש המציע איתור עסקים ונקודות עניין מבוססי מיקום לקהל הישראלי באמצעות חיפוש בכתיבה חופשית של קטגוריה (רופא, חנות ועוד), שם עסק, או מספר טלפון. בנוסף, שירות IGOZIP מאפשר למצוא גם נקודות בישראל שאין להן כתובת מדוייקת, כמו בתים במושבים ללא שמות רחובות או ניווט במקומות פתוחים.

IGO Primo Android
IGO נכנסת לעולם האנדרואיד מספר שבועות לאחר השקת אפליקציית הניווט M8 של טלמאפ, אשר כוללת גם היא מאגר עסקים גדול והיא תתחרה בה ובאפליקציית הניווט החברתית Waze.

לרגל ההשקה התוכנה תהיה זמינה להורדה חינמית מחנות Google Play בערב חג פסח, במשך 48 שעות החל מה- 24.3.13 בשעה 10:00 ועד ה-26.3.13 בשעה 10:00.

קישור להורדה: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nng.igoprimoisr2013march24.javaclient

משקל קובץ הורדה: כ- 494 מגה בייט.

רשימת מכשירים נתמכים באפליקציה

משפחת סמסונג גלקסי לדגמיה השונים, סוני Xperia T / ION / Acro / Acro S / GX, מכשירי גוגל נקסוס / נקסוס S (אבל לא נקסוס 4), מוטורולה Droid Razr / HD / Milestone, דגמי HTC One X / S / V / Desire ונוספים.

מעבר לתגובות בפורום