YES מפתחת אפשרות זפזופ בערוצים – עד שבוע ימים לאחור

dtown
03-03-2013 13:11

חברת YES עובדת על פיתוח אפשרות זיפזופ וחזרה לתוכניות ששודרו עד שבוע לפני וגם צפיה בתוכניות עתידיות.

חברת yes החלה בפיתוח שירות חדשני שמאפשר "זיפזופ" לאחור במדריך השידורים וצפייה בתכניות ששודרו בכל אחד מהערוצים שבשירות למשך שבוע ימים (ככל שזכויות התוכן תאפשרנה זאת). בנוסף, השירות יאפשר דפדוף לתכניות עתידיות, ובדומה לאפשרות להקליט תכניות וסדרות הקיימות כיום, ניתן יהיה לצפות בתכנים מובילים הנמצאים בשירות ה- VOD.

בשירותי ה- catch up ,start over, יוכל הצופה לזפזפ בין הערוצים ולצפות בכל אחת מהתכניות, הסדרות והסרטים ששודרו בערוץ במהלך השבוע האחרון- גם אם לא הזמין את התוכן להקלטה. הדבר שונה מחוויית הצפייה הקיימת היום, המאפשרת צפייה רק בהקלטות מראש שמתכנן הצופה בטרם השידור.


בשירות ה-Jump-Forward יוכל הצופה להיכנס ללוח השידורים, לבחור תכניות שטרם שודרו, ולצפות בהן עוד לפני שידורן בערוצים. התוכן שיהיה זמין באפשרות זו יהיה מבוסס על תוכן מוקלט וערוך מראש כגון סדרות וסרטים.


הפיתוח שלyes  ייעשה בשיתוף עם חברת Cisco ו-Pilat Media בהשקעה של כ- 20 מיליון ₪ ויהיה זמין לכל ערוצי ה-HD והערוצים הרגילים של החברה, לצד העברת ערוצי ה HD למרכז שדרת הזיפזופ. לטענת החברה, מאז מעבר ערוצי ה- HD של החברה למרכז שדרת הערוצים בחודש אפריל אשתקד (כך שכל בעלי ממירי ה- HD רואים את ערוצי ה-HD של החברה במספרי הערוצים ה"רגילים"), קיימת עלייה דרמטית של למעלה מ-300 אחוזים בהרגלי הקלטת התכנים בפורמט HD.

רון אילון, מנכ"ל yes, מסר: "בקרוב נאפשר ללקוחותינו שלא להיות תלויים בלוחות השידורים ולצפות בתוכן הטוב ביותר בעולם- בזמן הנוח להם".
איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes הוסיף: "הבחירה בפתרון של חברות Cisco ,NDS ו Pilat Media נעשה לאחר בחינה מעמיקה של היציבות הטכנולוגית של החברות הטובות ביותר בעולם". גלי ניר, סמנכ"ל השיווק של yes אמרה: "השימוש המרובה שעושים לקוחותינו בשירות ה- catch up שאנו מציעים ב- VOD המאפשר צפייה חוזרת של עד כחודש ימים ממועד השידור בערוצים הלינאריים, הביא אותנו לשדרג את השירותים ללקוחותינו".

מעבר לתגובות בפורום