סמסונג חושפת: טאבלט גלקסי נוט 8.0

ליאור קורן
24-02-2013 09:49

סמסונג Galaxy Note 8.0 הוא טאבלט חדש המגיע עם עט חכם, מעבד 4 ליבות בתדר 1.6GHz, שוקל רק 338 גרם ויכול לשמש גם כטלפון.

סמסונג מכריזה בתערוכת ברצלונה 2013 על טאבלט חדש לסדרת הנוט. ה- Note 8 הינו חזק מתמיד, זאת בזכות מעבד Exynos 4 (מתוצרת סמסונג) בעל ארבע ליבות, בתדר 1.6GHz וזיכרון RAM בנפח 2GB. המכשיר יוכל לשמש גם כטלפון גדול, עם תמיכה בתדרי 3G בישראל או 4G LTE בארצות בהן זה רלוונטי.

עיצוב המכשיר בלבן, ממשיך את המראה הפלסטי הלבן של קו הדגמים כדוגמת גלקסי S3 או נוט 2, עובי המכשיר דק יחסית – 7.95 מ"מ בלבד ומשקלו יקל על אחיזתו ביד עם 338 גרמים (כמעט חצי בהשוואה לטאבלטי 10.1"). מסך המכשיר, מציג את הרזולוציה המוכרת והסטנדרטית עם 1280x800 פיקסלים והפעם הוא מבוסס על טכנולוגיית LCD TFT ולא AMOLED. אם תרצו לקרוא ספרים אלקטרוניים במכשיר, תוכלו לעבור אל "מצב קריאה" אשר משנה את תאורת המסך למצב המקל על העין עבור קריאה ממושכת.


Samsung Galaxy Note 8.0
ממשק משולב עט המגע S-Pen


פונקצית ה- multi window בטאבלט מאפשרת לפצל את מסך ה- 8 אינץ' לשימוש במספר אפליקציות בו זמנית. כמו כן, הדור החדש של ה- S Pen של סמסונג עם שימושיות מתקדמת, גישה לחבילת תבניות S Note וכלים המאפשרים יצירה, עריכה, ניהול ושיתוף מסמכים. תבניות ה- S Note, ותכונת ה- S Planner, מאפשרות לנהל משימות יומיומיות באמצעים כגון: הערות בזמן ישיבות, פתקי " to-do lists" ורישומים אישיים. אפליקציית ה- Chat-On המשודרגת מספקת שירות הודעות מהיר ומיידי, כמו גם שירות הודעות קבוצתי, כל זאת בפורמטים שונים: תמונות, וידאו, סאונד ותוכן, לתקשורת פשוטה ומהנה יותר.


אפליקציות מותאמות

ה- Awesome Note הינה אפליקציה משולבת המוצגת בפעם הראשונה בטאבלט אנדרואיד על גבי ה-NOTE 8.0 ומאפשרת רישום פתקים בלתי מוגבל בפורמטים של פתקים, יומן או רשימות. באמצעות ה- Flipboard ניתן לראות את כל העדכונים מה- RSS, מהרשתות החברתיות וממקורות נוספים בפורמט אחד מעוצב ונוח. אפליקציית ה- Flipboard תוכננה כך שניתן ליהנות מכל החדשות ומכל הרגעים החשובים בחיים במקום אחד. Flipboard פיתחו גרסה מותאמת של היישום במיוחד עבור סמסונג המאפשרת למשתמש לנצל את תכונת הריחוף של ה- S Pen על מנת לצפות בתצוגה מקדימה של כותרות מאמרים בתחת למסך הראשי של ה- Flipboard

Samsung Galaxy Note 8.0
שלט רחוק
אפליקציית ה- Smart Remote מספקת שלט רחוק אוניברסאלי ומדריך תכנות אלקטרוני המאפשרים לנהל את הצפייה בטלוויזיה, של נגן Blu-ray, ממיר ומכשירים נוספים.


הנוט 8 יגיע עם אנדרואיד בגרסת 4.1.2 (ג'לי בין) עטופה בממשק ה- TouchWiz של סמסונג, עם זיכרון אחסון פנימי בגדלי 16GB-32GB עם אפשרות הרחבה דרך כרטיסי זיכרון מיקרו SD. מצלמת המכשיר האחורית כוללת חיישן 5 מגה פיקסל והקדמית 1.3 מגה פיקסל. החברה לא מסרה עדיין על מועד השקה או מחיר צפוי.


מעבר לתגובות בפורום