HTC ONE – האחד החדש של HTC

ליאור קורן
19-02-2013 18:15

סמארטפון דגל חדש – HTC One נחשף רשמית, עם מפרט מרשים: מסך 4.7” ברזולוציית Full HD, מעבד 4 ליבות 1.7GHz, זוג רמקולים ומצלמה רגישה לאור.


HTC חושפת את טלפון הדגל החדש שלה, עם שם מחייב "ONE” ומפרט מעניין בהחלט. ראשית, זהו אחד הסמארטפונים החדשים אשר מגיעים עם מעבד ה- Snapdragon 600, בעל ארבע ליבות, בתדר עבודה של 1.7GHz. אותו מעבד אכן נדרש כאן, בכדי להציג באופן חלק סרטים ומשחקים על המסך החד, ברזולוציית 1920X1080 פיקסלים. מסך ה- Full HD, מוגן ע"י זכוכית גורילה 2 והוא משתרע על פני שטח של 4.7”, מה שמבטיח צפיפות פיקסלים גבוהה במיוחד, תמונה חדה מכשיר בגודל שאינו מפלצתי לגמרי.

HTC ONE
מצלמה רגישה לאור

אנשי HTC, כך נראה, הקדישו מחשבה רבה לשיפור יכולות הצילום בתנאי חשיכה ובחרו לצמצם את מספר הפיקסלים ל-4 מיליון בתמורה לרגישות משופרת בהרבה לאור. חיישן המצלמה מגיע בגודל מכובד יחסית 1/3" (לטלפונים) אשר מקובל יותר במצלמות קומפקטיות, בצירוף עדשת ה- F2.0 הוא מציע רגישות של פיקסלים לאור אשר גדולה ב- 300% ממצלמות מקבילות. המצלמה מכונה UltraPixel, העדשה הינה רחבת זוית 28 מ"מ ויש גם מנגנון איזון רעידות אופטי (בשלושה צירים שונים) עבור המצלמה האחורית וגם הקדמית. צילום הוידאו, אמור גם הוא להיות מושפע לטובה בנושא צילום לילה והסרטונים יצולמו ברזולוציית 1920X1080 בקצב 30fps.


גם אופן הצגת גלריית התמונות שונה בטלפון הזה, HTC מספקת למשתמש גם כלי ליצירת מצגות המאפשר לעלות לאינטרנט מצגת מולטימדיה דינמית בשם Zoe המורכבת מתמונות סטילס וסרטונים בליווי פסקול מוזיקלי (הסרטון ישמר באתר HTC Zoe למשך 30 יום). להשלמת החוויה, מגיעים לעזרה שני רמקולים קדמיים בצליל סטריאופוני ועם מגבר אודיו יעודי.

HTC ONE
גישה חדשה לצריכת המידע

אנשי החברה, ציינו במסיבת העיתונאים כי שטף החדשות והעדכונים אשר זורמים אל הטלפון האישי מצריך חשיבה שונה ותכנון ממשק חדש בכדי לאפשר למשתמש לנצל כראוי את יכולות המכשיר. לשם כך, פיתחה החברה את BlinkFeed, אשר מציג על מסך הטלפון זרם של עדכונים מכל מקור מבוקש – מרכז את כל מה אשר מבקש המשתמש לראות במקום אחד: עדכונים חברתיים, חדשות, תמונות וכל מידע נוסף אשר הגיע עד היום מתוך שלל אפליקציות שונות. למעשה, BlinkFeed אמור לייתר את הצורך בפתיחת אפליקציות שונות בכדי לצפות בעדכונים השונים. לשם כך, יצרה HTC כלי אשר מרכז חדשות גלובליות וגם מקומיות מתוך גופי מדיה מובילים בעולם.

גימור יוקרתי
HTC הציגה בשנים האחרונות, כמה דגמי סמארטפונים עם גימור מושקע וגם הפעם היא לא מאכזבת: גוף המכשיר עשוי אלומיניום, במבנה של "ללא מרווח", בצבע כסף או שחור. נפח האחסון הפנימי עומד על 32GB או 64GB אך ללא אפשרות הרחבה עם כרטיס זיכרון. עוביו הינו 9.3 מ"מ ומשקלו 143 גרמים.

HTC One יושק ברחבי העולם בחודש מרץ הקרוב עם אנדרואיד 4.1.2 וממשק Sense 5 ויגיע לכ- 80 מדינות ושווקים שונים – כולל ישראל בחברת פרטנר (אורנג') אשר שמה מופיע בהודעה הרשמית של החברה שפורסמה הערב.

מעבר לתגובות בפורום