ג'ברה משיקה בישראל אוזניות למוזיקה

dtown
19-02-2013 12:49

Jabra Music היא סדרת אוזניות אודיו חדשה עם טכנולוגיית Dolby Digital Plus בשלושה דגמים, תמכר בטווח מחירים של 499-1,390 ₪.

ביקונקט, יבואנית מוצרי האלקטרוניקה ונציגת מוצריJabra  בישראל נבחרה על ידי JABRA כאחת מבין המדינות הראשונות בעולם להשיק את סדרת האודיו החדשה - Jabra Music. הסדרה כוללת שלושה דגמי אוזניות סטריאו עם טכנולוגיית Dolby Digital Plus.

ג'ברה היא יצרנית אוזניות אשר מוכרת בעיקר בתחום דיבוריות אישיות (עם קישוריות Bluetooth) ודיבוריות לרכב, עתה היא נכנסת גם לתחום אוזניות המוזיקה. סדרת האוזניות החדשה של החברה כוללת שלושה דגמים אשר לפי הצהרת החברה עברו מבחני עמידות בתנאי חום, קור ולחות, מבחני נפילה של עד 2 מטר גובה, מבחני קיפול האוזניות עד 3,500 פעמים, כיוונון קשת האוזנייה מעל 10,000 פעמים, כבל האוזנייה נבדק בלחץ משיכה של עד 15 ק"ג. החברה פיתחה גם אפליקציה לסמארטפונים (אייפון או אנדרואיד) "Jabra sound" אשר מתפקדת כנגן מוזיקה, כוללת אקולייזר, גישה ועריכה של רשימות ההשמעה על המכשיר, שיתוף ברשתות חברתיות ועוד.

שלוש אוזניות

Jabra Vox - דגם ה- in ear בסדרה, עם רמקול פנימי בקוטר 8.6 מ"מ, מיקרופון רגיש לניהול שיחות, כבל באורך 1.2 מטר, שלושה מתאמי סיליקון להתאמה אישית. מחיר: 499 ₪.

Jabra Vox
Jabra Revo- אוזניות on ear סטריאו הכוללות דיבורית למכשיר הסלולרי, עם יחידת רמקול בקוטר 40 מ"מ, מיקרופון לניהול שיחות, קשת מרופדת ומתכווננת בהתאמה מלאה לאוזן, כבל באורך 1.2. האוזניות מתקפלות, בעזרת הדיבורית ניתן לשלוט בצורה מלאה על המכשיר הסלולרי. (עוצמת הווליום פועלת בטלפונים מתאימים). מחיר: 999 ₪.

Jabra Revo
Jabra Revo wireless - גרסת הבלוטות' האלחוטית של ה - Revo . בנוסף לכל הפיצ'רים הזהים לדגם החוטי, דגם הבלוטות' בעל סוללת Li-ion נטענת, טווח קליטה של עד 10 מטר, טכנולוגיה למניעת רעשי רקע, חיבור של עד 8 מכשירים שונים (2 במקביל) והטענה על ידי חיבור USB  פשוט. הסוללה מספיקה לעד 10 ימי המתנה, 12 שעות מוזיקה ללא טעינה ו- 12 שעות דיבור רציף. לדגם זה כפתור ייעודי לגישה לאפליקציית Jabra sound. מחיר: 1,390 ₪.

Jabra Revo wireless
האוזניות ימכרו בישראל עם שנת אחריות של היבואן ביקונקט.

מעבר לתגובות בפורום