שירות סמסונג VOD מתרחב עם תכנים מערוץ 2

dtown
13-02-2013 10:19

סמסונג ישראל וזכיינית ערוץ 2 "רשת" חתמו על שת"פ במסגרתו מבחר תכניות "רשת" כמו "בלתי הפיך" ו- "צחוק מהעבודה" יהיה זמין בטלוויזיות ה-SMART TV של סמסונג.

האם האיום על שירות הוט או YES מתרחב? שירות ה- VOD בטלוויזיות סמסונג החכמות (הושק בספטמבר 2012) מקבל קטגוריה חדשה "תכניות מערוצים" אשר מציגה לצופים תוכניות משידורי הטלוויזיה בערוץ 2. הקטגוריה מכילה תכניות עכשוויות של הזכיינית "רשת", כגון: הקומדיה "בלתי הפיך" עם עדי אשכנזי, הדוקו-ריאליטי "בוס בהסוואה", סדרות כמו "החיים זה לא הכל", "קטמנדו", "המיוחדת", "צחוק מהעבודה" ועוד.
על פי סמסונג ישראל, כל תכני הקטגוריה כלולים במסגרת המנוי החודשי בעלות 30 ש"ח, אשר מציע גם תכני ילדים, הופעות חיות, תכני טבע בתלת מימד ותכני טלוויזיה נוספים.

עדכוני תכנים ב- VOD של סמסונג

במהלך חודש דצמבר האחרון הוספו לשירות ה- VOD סרטי אולפני האחים וורנר, ביניהם טרילוגיית באטמן, סרטי הארי פוטר, סרטי סדרת "אושן" ועשרות סרטים נוספים, כולם באיכות של FullHD 1080p, וניתנים לצפייה במחיר של 17.99 ₪ ל- 48 שעות, ללא צורך בעשיית מנוי חודשי.

שירות ה- SMART VOD של סמסונג נתמך בדגמי הטלוויזיה בטכנולוגיות LED LCD או פלזמות מסדרה E משנת 2012 ומסדרה D משנת 2011. הוא יתמך גם בסדרה F שתוצג בהמשך השנה בישראל, כמו גם בנגני בלו ריי וצגי מחשב תומכים (MFM). על מנת לתפעל את השירות נדרש חיבור לאינטרנט (קווי או אלחוטי) ברוחב פס גבוה, המתאים להצגת סרטי HD 1080p. סמסונג ממליצה על רוחב פס של לפחות 5 מגה כדי לאפשר צפיה חלקה, רצוי בחיבור קווי.


Samsung VOD

רכישת תכנים דרך השלט
את השירות פיתחה ומתפעלת חברת Vonetize המתמחה בפיתוח אפליקציות ל- Smart TV, והינה שותפה של סמסונג במספר מיזמים ברחבי העולם ובישראל. Vonetize הקימה חוות שרתים ייעודית לשירות המאפשרת הזרמת וידאו באיכות 1080p 3D לכל בית בישראל, וכן פיתרון סליקת אשראי הראשון מסוגו בעולם המאפשר סליקת אשראי ישירות ממסך הטלוויזיה. כמו כן, הלקוחות יכולים להתנתק מהמנוי החודשי בכל שלב, מבלי להמתין בטלפון לשירות לקוחות או לגלוש לאתר, אלא בעזרת שלט הטלוויזיה בלבד, באמצעות ניהול החשבון הפרטי באפליקציית SmartVOD.

על פי הצהרת חברת Vonetize, עד כה משתמשים בשירות קרוב ל 20,000 משתמשים שונים (Unique Users).

מחירים
•    סרט באיכות HD – מחיר 17.99 ש"ח ל- 48 שעות.
•    סרט בפורמט 3D – מחיר 22.99 ש"ח ל- 48 שעות.
•    סרט למבוגרים בלבד FullHD – מחיר 20 ש"ח (הסרטים זמינים מ 22:00).
•    סרט למבוגרים בלבד 3D –מחיר 25 ש"ח (הסרטים זמינים מ 22:00).
•    מנוי חודשי – 29.99 ש"ח לכל התכנים (מנוי מתחדש הניתן להפסקה באמצעות השלט בכל עת וללא התחייבות לתקופת מינימום).
•    בנוסף, מציע השירות כרטיסיות להשכרת מספר סרטים במחיר מוזל, (לדוגמה כרטיסיית 10 סרטים ב  ש"ח149.99).

מעבר לתגובות בפורום