סוני אקספריה Z יגיע לישראל בחודש מרץ

ליאור קורן
31-01-2013 15:42

סמארטפון הדגל של סוני – Xperia Z עם מסך 1080p ועמידות למים, יתחיל להמכר בישראל בחודש מרץ הקרוב בייבוא רשמי. הצצה ראשונה.

ברס אלקטרה מכריזה על חודש מרץ כמועד תחילת מכירת טלפון הדגל של סוני בישראל. מפרט האקספריה Z מציג כמה מאפיינים בולטים במיוחד אל מול המתחרים, כמו מסך LCD ברזולוצייתFull HD (עם 1920x1080 פיקסלים) המתפרשת על פני 5", מצלמה עם 13 מגה פיקסל וכאמור, עמידות בפני מים. זה הסמארטפון הראשון של סוני אשר מגיע עם מעבד בעל ארבע ליבות (Snapdragon S4 Pro), עובי גופו עומד על 7.9 מ"מ, עם זכוכית מחוסמת והוא עמיד לאבק ומים (יכול לשהות בעומק של 1 מטר של מים מתוקים למשך 30 דקות).

כאן ניתן לראות את הטלפון כשהוא מושלך אל אקווריום מים בעודו מעביר סרט HD אל מסך הטלוויזיה:


Sony Xperia Z

סוני חידשה גם את סמל ה- Walkman עם אפליקציית מוזיקה מהמכשיר וגישה לספריית Music Unlimited  של החברה. קישוריות ה- NFC, מאפשרת לייצר חיבור מיידי ע"י נגיעה עם מכשירים כמו אוזניות או רמקולים ניידים ולהשמיע דרכם מוזיקה באופן אלחוטי.


ומה המחיר? מנכ"ל ברס, סירב לנקוב בסכום מדוייק, אולם, עצם הגדרתו של המכשיר כ- "סופר סמארטפון" ממצבת אותו בקטגוריית מחיר דומה לזו של מכשירים כמו נוקיה לומיה 920 ואחרים.
ומערכת ההפעלה? סוני מצהירה כי אקספריה Z יושק עם אנדרואיד Jelly Bean 4.1 וישודרג לאחר מכן אל 4.2.

Sony Xperia Z
שנתיים אחריות למכשירי סוני

באותו המעמד, הכריז אלי מצביץ' על הארכת תקופת האחריות למכשירי סוני החדשים לשנתיים. האחריות תינתן לכל הסמארטפונים של סוני מובייל החל מדגם ה- Xperia S ואילך (דגמים זמינים כרגע בארץ: Xperia P, Xperia GO, Xperia U, Xperia SOLA, Xperia J, Tipo ובקרוב Xperia T) אשר נרכשו בישראל ממפעילות הסלולר או מברס אלקטרה. בנוסף, לקוחות אשר רכשו מכשיר מאחד הדגמים שצוינו, החל ממאי 2012 והלאה - יקבלו הארכה של שנה בתקופת האחריות.

הסמארטפונים של סוני, נמכרים כיום ברשתות כמו באג, רמי לוי, עולם הקולנוע, KSP, איבורי וחנויות נוספות. נכון להיום, עדיין המפעילות מהוות צינור מכירה עיקרי של טלפונים חדשים, למרות השינויים הגדולים בתחום ופתיחת השוק לייבוא חופשי של החנויות הפרטיות. על פי מצביץ', רמת המחירים הכללית ירדה בשנה האחרונה בשיעור של כ- 15%.

מנוע עיבוד הוידאו במכשיר (דור חדש Bravia Engine 2 מצד ימין):

Bravia Engine 2 Sony Xperia Z

מעבר לתגובות בפורום