מסיבת העיתונאים של LG ב- CES: מסכי OLED ו-UHD

ליאור קורן - לאס וגאס
07-01-2013 18:30

LG שמה דגש השנה על מוצרים חכמים שהינם נוחים לתפעול ומשיקה טלוויזית OLED מסחרית וגם טלוויזית LED בגודל 100” ורמקולי קולנוע ביתי.


LG פתחה את האירוע בהצהרה על כך שהיא מנסה לפתור את אתגר עולם המוצרים החכמים: כיצד אפשר לפתח להציע מוצרים שיהפכו את החיים לחכמים באמת ולא רק מכשירים שנקראים "חכמים" אך שאין להם השפעה מעשית במציאות על המשתמשים
.
הצרכנים זקוקים למוצרים שיתנהגו באופן טבעי לו הם רגילים. קישוריות בבית היא נושא ותיק, אבל עד עכשיו, הקמה של מערכת בית חכם היתה מסורבלת מדי עבור תפעול ע"י הצרכן הממוצע. לכן, LG מציעה כעת שיטת חיבור בין מכשירים ע"י נגיעה בלבד, בזכות השימוש בטכנולוגיות קישוריות קרובה כמו NFC. למשל, אפשר לתכנת בטלפון החכם את הפעולות המבוקשות במכונת הכביסה, לגעת בה עם אותו טלפון והפקודה עוברת באותו הרגע. גם בטלוויזיה החכמה, מלבד הוספת תכונות חדשות, התמקדה החברה השנה ביעולת והפשטת השליטה באותו מסך בעזרת שלט חכם אשר מזהה תנועות ידיים, הפעלה קולית ועוד. גם בקטגוריית הסמארטפונים, התווספו תכונות כמו כתיבת פתק בכתב יד בזמן ביצוע שיחה.

LG OLED TV

במקביל לטלוויזית ה-OLED שתחל להמכר בעולם בחודש הבא, תגיע לארה"ב במחיר של 12,000$. גם רזולוציית ה- HD המוכרת לא נזנחת: החברה חושפת בתערוכה טלוויזיית LED LCD חדשה בגודל של 100” ורזולוציית Full HD. עם מערכת קול משולבת אשר כוללת שני רמקולים רצפתיים דקיקים וגבוהים לחוויה קולנועית.LG משיקה גם שתי טלוויזיות UHD 4K בגדלים חדשים של 55" ו- 65", במקביל לטלוויזית ה- 84".

בנוסף, החל מ-2013, LG עוברת לייצור של רק מסכי LED LCD וזונחת את מסכי ה-LCD עם תאורת הפלורוסנט.

מעבר לתגובות בפורום