החידושים של פנסוניק ב-2013: טלוויזיות עם עט מגע

dtown
05-01-2013 19:45

פנסוניק תחשוף השבוע ב- CES את טלוויזיות הפלזמה ומסכי ה- LED LCD עם חידושים כמו עט מגע אופטי לציור והפעלת תפריטים, מצלמת סקייפ מתקפלת ושליטה קולית בשלט המגע.


Panasonic חושפת פרטים ראשונים על קו המסכים הדקים אשר יוצגו לראשונה השבוע בתערוכת CES 2013 בעיר לאס וגאס. בדגמי ה- SmarTViera הוטמע השנה לצד ארכיטקטורת "הענן" גם מעבד כפול ליבה, אפשרות להפעלה קולית של תפריטי המסך בשפה האנגלית, מצלמת סקייפ מובנית מאחורי המסך ואפשרות שיתוף קבצים עם טאבלטים וסמארטפונים בשם Swipe and Share.

שיתוף קבצים ומצלמת סקייפ מובנית


פנסוניק הטמיעה השנה בטלוויזיות אפשרות להציג על המסך תוכן (כמו סרטים) הנמצא על טאבלטים טלפונים חכמים דרך קישוריות ה- WIFI המובנית, זאת ללא צורך בהורדת אפליקציה ייעודית. התוכנה אף מאפשר לבצע USB SHARING – מה שאומר שמירה של הקבצים שהועברו למסך על התקן USB המחובר אליו (כמו כונן קשיח חיצוני).

פנסוניק משלבת בדגמים הבכירים מצלמת סקייפ HD מובנית. המצלמה ממוקמת בגב המסך ועולה כלפי מעלה והחוצה באמצעות מנגנון מכאני שמופעל על ידי המשתמש בעת הצורך. בסיום השימוש, ניתן להחזיר את המצלמה למקומה המוסתר וכך נמנעת פגיעה בפרטיות המשתמש.

טלוויזית LED LCD פלזמה של פנוסניק
עט מגע ושליטה קולית


השנה, התווספה אפשרות להפעלה קולית (בשפה אנגלית) של הטלוויזיה, עם אפשרות להעברת ערוצים, שינוי עוצמת השמע והתפריטים השונים, זאת בזכות הוספת מיקרופון לשלט הרחוק החדש. השלט החכם עבר שדרוג במבנה הארגונומי שלו באזור הבוהן מה שמאפשר אחיזה נוחה יותר בעת גלישה וניווט בין תפריטי הממשק.  פנסוניק הוסיפה גם יכולת עזר עבור צופים בעל לקות ראיה, כל הסדרות הבכירות ישנה אפשרות להפעיל תוכנת עזר קולית באמצעותה המסך אומר בקול את מספר הערוץ, מהן התוכנית המשודרת בו ובאילו שעות.


שלט מגע חכם - פנסוניקדגמי הפרמיום בטכנולוגיית פלזמה, יגיעו עם עט מגע אופטי באמצעותו ניתן לצייר, לכתוב ולנתב בין התפריטים השונים של המסך.


מעבד כפול ליבה


הדגמים החדשים, יגיעו עם מעבד פנימי כפול ליבה (Dual Core), אשר ישפר את מהירות התגובות במהלך ריבוי משימות או הפעלת ישומי טלוויזיה חכמה. המעבד מאפשר לשדרג גם את מהירות סריקת התמונה של מסכי ה-LED מרמה של 1600Hz בסדרה הקודמת עד לרמה של 1800Hz ו- 3600Hz בדגמי הפרימיום, מה שאמור לציג תמונה חדה וחלקה יותר בתמונות "נעות".


מורידים מהמסגרת


מסגרת המסכים החדשים תהיה דקה יותר בכ- 5%-10% מהדגם הקודם – מה שידגיש יותר את התמונה אותה מציג פנל ה-LCD. עובי מסכי הפרימיום בסדרת ה-LED ובראשם ה-WT ירד לראשונה מרף ה- 4 ס"מ. גימור המסכים יהיה גם השנה עשוי שילוב של מתכת וזכוכית והדגמים הבכירים יגיעו עם גב מסך לבן וגם המעמד של המסך אמור להציג אפקט עיצובי של ריחוף באויר.


סדרות פלזמה ו- LED


מסכי הפלזמה של פנסוניק מכוונים השנה לקטגוריית המסכים הגדולים והם יגיעו בגדלים של החל מ- 50" ומעלה עם רזולוציות Full HD והצגת תלת מימד. בקטגוריית ה- LED LCD יוצעו מסכים בגדלים חדשים כמו 39" ומידות אחרות מוכרות יותר כמו 32" ועד 55".

מעבר לתגובות בפורום