אודיו - השקות רמקולים בתערוכת CES 2013

נמר לוי
03-01-2013 12:00

שלושה רמקולים מיוחדים יוצגו ב- CES 2013, אחת מהיצרניות טוענת כי בזכותה נזכור את התערוכה.

החשיפות המעניינות של CES 2013!

נתחיל ביצרנית שהחלה את דרכה כאן בארץ. Magico הפכה בשנים האחרונות לאחת מיצרניות הרמקולים הנחשבת בעולם משחררת לשוק רמקול סנטר ראשון. שמו יהיה SCC. הסנטר החדש בעל שתי יחידות מידבס בקוטר 7 אינטש, יחידת מיד בקוטר 6 אינטש ויחידת טיוטר בריליום ישקול לא פחות מ-72 קילוגרם. יחידות המיד והמידבס גם הן, מבוססות כמו שאר היחידות של Magico על טכנולוגית Nano-Tec. המחיר הצפוי לגרסה הבסיסית: 16,800 $.

Marten צפויה להציג את ה- Django L וה-Coltrane Tenor. ל- Django L, שהוא הזול יותר שיוצג, עם טוויטר קרמי מבית Accuton הגרמנית ושתי יחידות מידבס של SEAS שעברו תהליכים מיוחדים על מנת להתאים לרמקול. ה- Coltrane Tenor היקר והמוצלח שלהם, בעל יחידות בס אלומניום, יחידת מידבס 7 אינטש של Accuton וטוויטר קרמי יהלום גם כן מאותה חברה. נראה על פי הפרסומים שהרמקולים יוצגו בשני חדרים נפרדים עם אלקטרוניקה שונה.

      

חברת הרמקולים היוקרתית Genesis מבטיחה שאת התערוכה הזו תזכרו בזכותה. הצהרות כאלו אינן ממש זרות לנו, הפעם Genesis מבטיחה ואנחנו נשמע. החברה תציג את ה-Genesis 2.2 במהדורה משופרת. רק לצורך ההמחשה, לרמקול שיוצג 48 אינטש מיד ריבון, 15 טיוטרים ושתי יחידות בס 12 אינטש. יש לי תחושה שהוא יסתדר היטב גם בחללים הגדולים של התערוכה. ומה לגבי המחיר? רק $49,000 מפרידים בינכם לבינם. תעשו לבד את החשבון כמה זה יוצא לכל יחידה...

עקבו אחרינו לעוד חדשות ועדכונים מ-CES 2013.

מעבר לתגובות בפורום