המוצרים נבחרי שנת 2012 של אתר DTOWN

צוות DTOWN
28-12-2012 08:00

צוות כתבי האתר, בוחר את המוצרים הטובים ביותר מתוך כל אלו שנבחנו ימים ולילות בשנת 2012, קבלו את הזוכים בתחום האודיו, וידאו וצילום: הטלוויזיות הכי טובות, הרמקולים הכי מרשימים והמצלמות הכי מגניבות. נבחרי שנת 2012 של DTOWN.

כמו כל שנה, גם הפעם, אנו מציגים לפניכם את "הרשימה המוזהבת" - מוצרי שנת 2012 שהרשימו אותנו בעזרת אוסף של תכונות וביצועים.

הזוכים נבחרו רק מתוך מוצרים אותם בדקנו לעומק והשוונו לאחרים, כתבי האתר משקיעים לילות וימים שלמים בבחינה מדוקדקת של טלוויזיות, מחשבים, מצלמות, רמקולים, מגברים ונגנים, בין אם זה בבית או בשטח והתוצאות הרשומות לפניכם, מגיעות לאחר התרשמות רבת ימים עם כל מוצר ומוצר.

הרי הם לפניכם - נבחרי שנת 2012 של DTOWN:

טלוויזיות

מסך פלזמה: פנסוניק GT50

מסך פלזמה: פנסוניק GT50מעבר להיותה הפלזמה הטובה ביותר זו גם הטלוויזיה בעלת איכות התמונה הכי טובה אותה בדקנו השנה בדו וגם תלת מימד. עיבוד התמונה של ה- GT50 הינו מצויין בתכני HD וגם שידורים רגילים (SD), יש צבעים יפייפיים, שחור מרשים מאוד וגם פירוט מצויין בכל חלקי התמונה – בהירים וגם כהים. חובבי הכיול המתקדם, ימצאו שלל של תפריטים יעודיים והתאמה לתקני תמונה מתקדמים כמו THX ו- ISF.

GT50 ממוצבת אמנם כדגם אחד לפני הבכיר של פנסוניק (VT50) אולם ההבדלים בין הדגמים מתמקדים יותר בעיצוב ותוספת שלט מגע מאשר באיכות התמונה ולכן, לטעמנו, התמורה למחיר הינה טובה יותר כאן.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2383.html


טלוויזית ה- LED CLD: סוני HX855

טלוויזית ה- LED CLD: סוני HX855כבר במבט ראשון, נראה כי סוני הצליחה לבדל עצמה מיצרניות טלוויזיות אחרות בעזרת עיצוב מונוליטי יוצא דופן מהמראה המוכר של "מסך על רגל". איכות התמונה של ה- HX855 מרשימה עם מראה קולנועי וצבעים ססגוניים וגם השחור מכובד בעזרת מנגנון תאורה דינמית מתקדם. השנה, היבואן הישראלי אף הכניס עברית לתפריטי הטלוויזיה, כולל ספר הוראות פנימי וגם גלישה באתרי אינטרנט ישראליים דרך חיבור האינטרנט, צעד שהינו מבורך בהחלט עבור הקהל המקומי.

 קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2392.html


הטלוויזיה החכמה של השנה: סמסונג ES8000

המסך הטכנולוגי של השנה: סמסונג ES8000סמסונג דחסה במסך הדגל שלה את מירב הטכנולוגיה שקיימת עבור טלוויזיה חכמה, זאת במקביל לאיכות תמונה טובה מאוד. זה המסך המסחרי הראשון עליו ניתן לשלוט בעזרת תנועות ידיים וגם פקודות קוליות, זאת בצד שלט מגע אשר מסופק עם דגם זה. בנוסף לגלישה באינטרנט, מספר היישומים הקיים במסך הינו הגדול ביותר כיום – כולל גם כמה בעברית. השנה השיקה סמסונג גם שירות VOD עבור הלקוחות הישראליים, עם אפשרות להזמנת סרטים ותוכניות מבלי להזדקק לשירותי חברות הכבלים או הלווין.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2372.html


אודיו - סטריאו וגם קולנוע ביתי

רסיבר קולנוע ביתי: NAD T787

רסיבר קולנוע ביתי: NAD T787הרסיבר הטוב ביותר הוא ה- NAD T787. מעבר לעובדה שהוא איכותי ביותר בתוצר הסוני שלו, משוכלל ועדכני מבחינת תכונות, היכולות שלו במוזיקת סטריאו, הן פנומנליות ביחס למתחרים. מדובר ברסיבר קולנוע ביתי שמצליח לשלב יכולות קולנוע ביתי מרשימות ויכולות סטריאו שאינן מביישות מגבר דו ערוצי איכותי.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2395.html

 

מגבר משולב: Hegel H100

מגבר משולב: Hegel H100המגבר המשולב הטוב ביותר הוא ללא ספק ה-Hegel H100. הוא קטן, כמעט ולא מתחמם, בעל איכויות מרשימות מאוד ואיכות בניה מהטובות בקטגוריה הופך אותו למוצר השנה שלנו בתחום המגברים המשולבים. נוסיף גם כי מצאנו את מוצרי היצרנית הזו כמרשימים.

 

קישור לסקירה:https://www.dtown.co.il/articles/2264.html

 

רמקולים רצפתיים: Epos Epic 5

רמקולים רצפתיים: Epos Epic 5הרמקול הרצפתי הטוב של השנה הוא ללא ספק ה-Epos-Acoustics Epic 5. זהו רמקול איכותי אשר מציג איזון, דינמיות, פירוט ואיכות בניה. הוא רמקול שאפשר להאזין לו במשך שעות ארוכות מבלי שיציק באוזן, אך זה לא בא על חשבון פרטים או רזולוציה ומרשים במיוחד במוזיקת ג'ז רכהף קולות אדם ויצירות קלאסיות, כל אלו הופכים אותו למוצר השנה בקטגוריה הזו.

קישור לסקירה:https://www.dtown.co.il/articles/2440.html

 

רמקולים מוניטורים: Linn Majik 109

רמקולים מוניטורים: Linn Majik 109המוניטור הטוב ביותר של השנה: Linn Majik 109. אי אפשר שלא להתאהב בהם, מעבר לעיצוב הכובש, איכות הבניה הבלתי מתפשרת, זהו רמקול מוניטור אשר מסוגל לנגן כמעט בכל חלל. את המוניטור הזה בחנו כחלק מתוך מערכת שלמה של Linn. אך שידוך המוניטור הזה גם לאלקטרוניקה אחרת הביא אותנו למסקנה הזו.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2424.html


סטרימר אודיו – HRT Streamer II

סטרימר אודיו – HRT Streamer IIבתחום האודיו הממוחשב אני בוחר ב-Hrt Music Streamer II. הסיבה היא פשוטה. מעבר לאיכות הצליל המשובחת והקלות שבהפעלתו ושידוכו למערכת. מחירו ביחס לביצועים שלו הופכים אותו למוצר השנה. הוא זול ומעולה!

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2536.html

 

ההפתעות

שתי הפתעות היו לנו השנה:

1Ferguson Hill FH009- Ferguson Hill FH009, למרות המראה המאוד עתידני של הרמקולים - הזגוגיתי והשקוף, העיצוב הבלתי שיגרתי וחומרים שאינם מקובלים בתעשיית האודיו הצליח המוצר הזה לשבור לנו לא מעט מיתוסים. זהו מוצר מרהיב למראה שנשמע מצויין לאוזן.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2410.html



2JL Audio Fathom f112- המפלצת של המפלצות, משדרג הצליל האולטימטיבי, במשקל של 60 קילו ואיכות בניה שלא מביישת מטוס קרב עתידני. ה-JL Audio Fathom f112. הוא הסאב הראשון ששידכנו למערכת והרגשנו כאילו נולד בשבילנו. מערכת ה-RC המדויקת שלו התאימה את היחידה הזו לחדר ולמערכת כאילו היה חלק בלתי נפרד ממנה כבר בפס היצור. זהו אחד מהסאבים הטובים ביותר שכסף יכול לקנות. 

קישור לסקירה:https://www.dtown.co.il/articles/2504.html


אוזניות - סנהייזר CX680 Sports

אוזניות - סנהייזר CX680 Sportsהשנה סקרנו,בעיקר,אוזניות "מוכוונות ישום". נבחנו אוזניות המיועדות לעוסקים בספורט,נבחנו אוזניות למרחב העירוני שבשילוב עם טלפון חכם מהוות מעין מרכז בידור עבור האדם המהלך בעיר להנאתו בעת הפנאי או בשל עיסוקו,ונבחנו אוזניות שמיועדות לשימוש ביחד עם מכשיר הטלפון הנייד עם נטייה לז'אנר מוסיקאלי מסויים.

נבחרת השנה היא ה- CX 680 Sports של סנהייזר, היא נבחרה בגלל שמדובר במוצר שיועד לעוסקים בספורט וככזה הוא ממלא את יעודו באופן מוחלט. לא מדובר באוזנייה הטובה ביותר מבחינה סונית ולא באוזניה המיועדת לאודיופילים - אבל מדובר במוצר מכוון מטרה שעושה את העבודה ועושה אותה בצורה מאוד טוב ויעילה.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2271.html

מצלמות השנה

מצלמה קומפקטית מתקדמת – סוני RX100

מצלמה קומפקטית מתקדמת – סוני RX100ה- RX100 של סוני היא מצלמה קומפקטית מסוג "כוון ולחץ" קטנה, אבל עם לב ענק. היא היא מפתיעה בגדול באיכות התמונות ומראה שגם בגודל פיזי קטן, הצלם לא חייב להתפשר על תמונה טבעית במראה, באיכות מצוינת עם פירוט נהדר. גם איכות התמונה בצילומי תאורה חשוכה (ערכי ISO גבוהים) הינה מרשימה למצלמה בקטגוריה שכזו ויש גם וידאו מוצלח עם יכולת שליטה ידנית. ה- RX100 מאפשרת להשיג בגוף קטן איכות תמונות של מצלמה גדולה מבלי לתפוס הרבה מקום בתיק וגם בזמן הצילום אין צורך לבצע הגדרות מורכבות: רק לכוון, ללחוץ ולחייך אח"כ.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2526.html

מצלמה ללא מראה: Olympus OMD EM5 

מצלמה ללא מראה: Olympus OMD EM5אולימפוס חוזרת אחורה בזמן עם העיצוב, אבל לוקחת כמה צעדים קדימה בטכנולוגיה. באמצעות מבנה מנצח וחיישן מצויין, ה-OMD EM5 היא מצלמה שתוכל לתת מענה לכל צלם כמצלמה ראשית או משנית. הביצועים שלה מבחינת פרטים ורגישות ISO מסייעים לה להצטרף לליגה של הגדולים והמשקל הקל מוסיף לה נקודות זכות בהשוואה למצלמות DSLR.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2526.html


המצלמה הטכנולוגית של השנה: פנסוניק DMC-G5


פנסוניק DMC-G5מצלמת ה-"ללא מראה" של פנסוניק מדגם DMC-G5, מציגה שלל תכונות דחוסות בתוך גוף קטן יחסית בהשוואה אל מצלמות DSLR. צילום הוידאו מצויין, יש גם מסך מגע מפרקי, עינית אלקטרונית ושלל אפשרויות בצילום סטילס. עדשת הקיט של המצלמה, כוללת מנוע חשמלי עבור ביצוע זום - מה שמתגלה כתכונה מבורכת בצילום וידאו.

קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2559.html

טלפון חכם: סמסונג Galaxy S3

טלפון חכם: סמסונג Galaxy S3מכשיר הדגל של סמסונג הכה גלים גם השנה וגזל לא מעט מכירות מהאייפון. שילוב של עיצוב מנצח עם חומרה חזקה, מסך גדול וחד, ממשק נעים לעין ביצועים מרשימים וחיי סוללה מכובדים יחסית חיזקו עוד יותר את סמסונג כשחקנית מובילה בתחום הסמארטפונים.
ה-S3 כה מוצלח, דבר שיגרום לו להישאר רלוונטי אפילו שנה נוספת. ממשק ה-Nature הופך את המכשיר לאינטואיטיבי הרבה יותר מקודמו, ה-S2 ובשילוב עם מצלמה מצויינת ומסך גדול מאוד, אין אחד שלא יהנה ממנו או לפחות ישקול שנית לפני שהוא רוכש דגם מתחרה.
 
קישור לסקירה: https://www.dtown.co.il/articles/2384.html


השתתפו בהכנת הכתבה: אלי כרמי, גולן טופמן, ליאור קורן, מנחם לוריא, נמר לוי.

מעבר לתגובות בפורום