חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

עסק בפוקוס: החנות פיוז - אודיו מודרני עם שורשים | אודיו וקולנוע ביתי | כתבות | ראשי

עסק בפוקוס: החנות פיוז - אודיו מודרני עם שורשים

גודל אות: Decrease font Enlarge font
עסק בפוקוס: החנות פיוז - אודיו מודרני עם שורשים עסק בפוקוס: החנות פיוז - אודיו מודרני עם שורשים

מבט על אחת החנויות הותיקות בתחום של אודיו וגם קולנוע ביתי, ראיון עם הבעלים ניסן בובליל – על מהפיכת האודיו הדיגיטלי והצצה על פינת האוזניות החדשה בחנות עם אפשרות האזנה לדגמי Hi End.

פיוז היא אחת החנויות הותיקות ביותר בתחום האודיו בישראל, חנות שהצליחה לשמור על מסורת ודבקות בשנים בהן עולם האלקטרוניקה הבידורית שינה לגמרי את אופיו.

החנות הוקמה ע"י ניסן בובליל בשנת 1991, ההתחלה היתה ברחוב כצנלסון בגבעתיים, בחנות שהתחילה כמעבדה שעברה לקומה השניה בחנות החדשה. זו למעשה אחת החנויות היחידות בתחום שמחזיקה מעבדה, מה שאומר פיתרון כולל ומקיף לכל נושא: טרייד אין, הבאת מוצר לתיקון ועוד. החנות גדושה בכמות עצומה של רמקולים, מגברים, פטיפונים ואביזרים אשר מציצים מכל פינה.

חנות פיוז - אודיו, סטריאו, קולנוע ביתי
המטרה – צליל איכותי

ניסן מצהיר כי מבחינתו הכיוון הוא תמיד מציאת הפתרון האיכותי ביותר מבחינת איכות צליל ולא משנה באיזה תקציב מדובר: גם אם מגיע לקוח צעיר שתקציבו עומד על סך אלפי שקלים מאוד בודדים, במקום לצאת עם מערכת מיני שתספק איכות פחות טובה, הצוות יתפור עבורו פתרון איכותי יותר (סונית) מתוך המגוון הקיים של מכשירים חדשים, מתצוגה או ביד שניה.

יש בפיוז שלושה חדרי הדגמה, שניים מהחדרים עמוסים ברמקולים ואלקטרוניקה, כל אחד מדמה חדר ביתי רגיל בגודל אחר. באופן מכוון הם דומים מאוד באפיון האקוסטי לחדר ביתי רגיל, על מנת שהתוצאה כאן תדמה כמה שיותר לזו שיקבל הלקוח בבית, ללא הפתעות מרות לאחר חיבור המערכת.

חנות פיוז - אודיו, סטריאו, קולנוע ביתי
החדר השלישי, כבר עשוי ברמה אחרת, הוא מטופל אקוסטית ומבדד את רעשי הסביבה, עם קירות אקוסטיים מעץ מטופל – מה שנותן לרמקולים ומערכות ההגברה את כל הבמה, ללא הפרעות.
בהקשר הזה, כדאי לדעת כי החנות מספקת פתרונות אקוסטיים מערכתיים וגם נקודתיים (למשל, לסאבוופר אשר משגע את השכנים).
 
חנות פיוז - אודיו, סטריאו, קולנוע ביתי
מכשירים ורמקולים מעוצבים
על פי ניסן, פעם הגבר היה זה שמקבל החלטה על קניית מערכת האודיו לסלון, היום צריך להתמודד עם מקבלי החלטות נוספים כמו בת הזוג או מעצב פנים. לכן, הוכנס למלאי גם מגוון של מכשירים / רמקולים מעוצבים וגם רמקולים שקועים בתוך הקירות (נסתרים מהעין), אך כאלו שאינם מתפשרים על האיכות הסונית.


אודיו עם הפנים לעתיד

עולם סטריאו עבר תהפוכות בשנים האחרונות, המגמה הברורה כיום היא מעבר לשימוש במקורות אודיו חדשים המבוססים על עולם הדיגיטל. חובב האודיו, לא מסתפק כיום רק בפטיפון או נגן CD ועובר להשתמש במקורות מסוג חדש, כמו סטרימרים, שרתי מוזיקה ומחשבים שונים ומשונים, אבל לא רק הם, אלא גם טלפונים, טאבלטים כמו אייפד ומרעיו ולכן זקוק לפתרון שישמור על איכות צליל מקסימלית, גם בדור החדש.

בהתאם לכך, מוצג בחנות עולם של פתרונות חדשים, בין אם מדובר במגברי סטריאו חדשים עם כניסות דיגיטליות שונות, כולל USB עם ממירים חדשים (DAC ) וגם יכולת הזרמה אלחוטית דרך רשת או Bluetooth, זאת לצד מערכות ביתיות (כדוגמת סונוס) אשר נועדות להשמיע מוזיקה בכל חדרי הבית עם חיבור לרשת.

חנות פיוז - אודיו, סטריאו, קולנוע ביתי
ניסן טוען כי רבים מהלקוחות אינם חשופים לפתרונות הטכנולוגיים הזמינים ולא מודעים כלל לקיומם. לכן, מי שנמצא בשלבי שיפוץ ראשונים של הבית, כדאי שיגיע כבר בשלב התכנון על מנת לקבל רעיונות שלא חשבו עליהם כלל, למטרת שיפור נוחות השימוש בבית והתוצאה הסונית. הפתרונות הללו יכולים לכלול רמקולים במרפסת, נקודות רשת במקומות יחודיים, חיבור של מסך טלוויזיה בבריכה ועוד רעיונות חדשים.


ניסן מזהה כי חלק גדול מהאוכלוסיה נרתע מטכנולוגיה ורוצה לקבל את היתרונות בנוחות ושימוש, אבל הפתרונות צריכים להיות נוחים לשימוש וכאלו שאינם דורשים לצלול אל תוך נבכי עולם המושגים הטכני.

נישה חדשה / ישנה בפריחה – עולם האוזניות

עקב השימוש הגובר והולך במכשירי "אודיו אישי", חווית ההאזנה עוברת למימד האינטימי של המאזין עם מקור אודיו שנשאר צמוד אליו גם כשהוא יוצא מן הבית וחוזר אליו לאחר יום ארוך. בהתאמה, השימוש באוזניות קפץ מדרגה והפך להיות פופולרי מאי פעם.

גם בתחום הזה, פיוז מכוונת לפתרונות ברמה האיכותית וגם באופן נדיר בשוק הישראלי, מאפשרת להתרשם מהאוזניות בפועל. בחנות ניתן להתרשם באופן בלתי אמצעי מדגמים של אוזניות חיצוניות On Ear. יש מבחר של אוזניות בתצוגה והדגמה אקטיבית בתקציב שמתחיל בכ- 150 ש”ח ומגיע עד לאלפים רבים, כאשר האוזניות מחוברות, כמובן, למגבר אוזניות יעודי. הלקוח יכול להביא עימו מוזיקה מוכרת מהבית ולהתרשם ממנה בהאזנה במקום.

אוזניות


שורשים עמוקים


בצד שמירה על חדשנות דיגיטלית, צוות פיוז לא שוכח את המקור: על פי הצהרת ניסן, מבחר הפטיפונים החדשים בחנות הוא הגדול ביותר בארץ. בתצוגה יש דגמים מודרניים, עם בסיס צבעוני שמשתלב בעיצוב המודרני של הסלון וגם פטיפונים יד שניה. בנוסף, ניתן למצוא כאן גם מבחר גדול של אביזרים, כמו מברשות ניקוי, זרועות ניקוי, חומר ניקוי לתקליטים, פלטות רינגמט ועוד.

פטיפון
מלאי זמין: החנות מחזיקה מלאי גדול (מגברים, נגני CD, רמקולים, מסכי טלוויזיה מסוג LED LCD, פלזמות ועוד) ביחס למקובל בארץ, כך שבמקרים רבים, אם אהבתם מוצר מסויים, תוכלו לרכוש ולקחת אותו איתכם על המקום, מבלי הצורך להמתין ימים ארוכים בבית לבואו. גם אתר האינטרנט של החנות מתעדכן באופן תדיר על הגעת ציוד חדש ועל הזדמנויות ביד שניה.


הצוות

צוות החנות מורכב מאנשים שקודם כל אוהבים את מה שהם עושים, חשוב להם להתעדכן בכל מה שחם וחדש בתחום ועל פי ההצהרה, יודעים לזהות את צרכיו האמתיים של הלקוח, לשקלל את הכל ביחד עם מגבלות האקוסטיקה והמקום ועם דרישות התקציב ולספק לבסוף את הפיתרון המתאים ביותר. על התזמורת מנצח ניסן אשר מקפיד לשלב את הצד הטכני – מקצועי והמכירתי ובא תמיד לעזר כשצריך, ניסן שומר על עדכניות – מקפיד לקרוא מגזינים, מבקר באופן קבוע בתערוכות בחו"ל ולא מפספס את הטרנדים החדשים.

פיוז: רחוב כצנלסון 113 גבעתיים
טלפון: 03-6720019

ניסן בובליל - פיוז

חנות פיוז - אודיו, סטריאו, קולנוע ביתי

חנות פיוז - אודיו, סטריאו, קולנוע ביתי

חנות פיוז - אודיו, סטריאו, קולנוע ביתי

חנות פיוז - אודיו, סטריאו, קולנוע ביתי

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (24 תגובות פורסמו):

avatar
moshe31 2012-12-12 10:49:51
חנות מעולה , החלפתי אצל ניסן כמה וכמה מערכות בעשור האחרון , אדם אמין מאוד לדעתי
avatar
misty0 2012-12-12 11:08:32
החנות שלי. אין כמו ניסן בשרות יחס ובעיקר הגינות. יישר כח
avatar
kyroz 2012-12-12 18:40:43
ניסן - אין לי איך לפרט כמה הבן אדם עזר לי אישית, הוא הבן אדם שהכניס אותי לתחום ושינה לי לגמריי את התפיסה לגבי אנשי מכירות. מהטובים והבולטים בתחום, ללא ספק. מה גם שככל הנראה גם הוא חובב פוקאלים - בונוס :cool:
avatar
2012-12-12 21:18:21
ניסן - אדם מקצועי והכי חשוב הגון! לא הייתי בגבעתיים כבר 8 שנים. אבל עוד בחנות הישנה ניסן הותיר בי רושם של אדם אמין מאד ומקצועי מאד. מעולם לא "דחף" מוצר או ניסה למכור חתול בשק. השאיל ציוד להתנסות, ותמיד היה הגון במחיר ובשירות. שלחתי אליו הרבה חברים שתמיד יצאו מרוצים. לא ניסיתי אף פעם להתווכח אפילו על שקל - ותמיד קיבלתי הצעה הוגנת מייד בהתחלה. אני שמח לקרוא כתבות כאלה. תצליח ובגדול - מגיע לך! אורי אייל.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
למרות שאני כאן בתפקיד ולרוב אינני מגיב לכתבות, אני מוכרח לציין כמה עובדות שבוערות בי. -מניסן רכשתי את המערכת הראשונה שלי. -השירות והסבלנות שהיו לו פשוט גרמו לי להרגיש כאילו אני בקבוצת תמיכה אודיופילית. -לקחתי ממנו המון טיפים האזנתיים שהיום הם משתמשים אותי בבחירת מוצרים עבורי. שומר פינה חמה בלב לחנות הזו בזכות שלושת הסיבות הללו ועוד. תמשיכו בדרככם הפוריה והפיצו את תורת האודיו האיכותי ללקוחותיכם. זה טוב לשוק האודיו כולו.
avatar
oferT 1970-01-01 02:00:00
היה שם בעבר בחור בשם אבי,נדמה לי שזה שמו? לפני המעבר -בזמן שהם היו "חנות קטנה ומטריפה..." בכל אופן הבחור הזה היה חביב במיוחד ובעל ידע עצום בתחום שתמיד שמח לכוון ולעזור בדילמות כאלו או אחרות בבחירת מוצרים או סתם יעוץ סבלני. :בעד:
avatar
hbs 1970-01-01 02:00:00
כיף לקרוא על חנות ששומרת על האופי שלה ולא הופכת לעוד חנות טלוויזיות כמו כולם .
avatar
Boazon 1970-01-01 02:00:00
כלקוח צעיר, בעל תקציב מוגבל, אני בד"כ מחפש את אותם מוצרים מתצוגה או יד שנייה. החוויה שלי בחנות היא די אמביוולנטית. בביקורים בעבר באמת זכיתי ליחס חם, משקיע וסבלני למרות שהבהרתי מראש את גובה התקציב הנמוך. לצערי בשנתיים האחרונות משהו ביחס השתנה (לא קיבלתי מעולם שרות מניסן עצמו, כך שאין זו תלונה אישית כלפיו): יחס הרבה פחות סבלני, ולא נעים לומר - טיפה מזלזל. מיותר לומר שכבר לא קניתי שם, אלא מצאתי מקומות בהם כיבדו אותי כלקוח (וכשאין ברירה גם התחלתי לקנות ולהזמין מארה"ב). אני מאוד מקווה שהם לוקחים זאת לתשומת ליבם, כי אין תחליף לחנויות מתמחות ומקצועיות.
avatar
tzachi 1970-01-01 02:00:00
המלצה לכל מי שמחפס רמקול רצפתי שיודע לעשות הכל וגם לנגן מוזיקה וגם לתפקד בקולנוע : אני ממליץ לבדוק קודם רמקול שיש רק אצל ניסן : QUADRAL PLATINUOM M5 רמקול עם אופי גרמני (שזה אומר מפורט מאוד עם בס תפוס ועוצמתי - לא מדובר על רמקול חמים ועגול ) הרמקול מדוייק ומפורט ולמרות זאת מתמודד עם כל סוג מוזיקה . הרמקול משלב מס טכנולוגיות שלא קימות ברמקולים במחיר דומה . לרמקול יש אח קטו לחללים קטנים יותר M4 ביקורת על הרמקול : [url=http://www.fxentertainment.in/reviewsFile/1010_AV%20MAX_November%202011_Quadral%20Platinum%20M5.pdf]http://www.fxentertainment.in/reviewsFile/1010_AV%20MAX_November%202011_Quadral%20Platinum%20M5.pdf
avatar
gtr 1970-01-01 02:00:00
מכיר את הברנש המון שנים. במילה אחת-נסיך!:כל-הכבוד: איתן
avatar
SHMILO 2017-07-05 12:31:36
חנות לא אמינה לחלוטין. הייתי בכצנלסון גבעתיים עם פטיפון מזוודה ישן ( קיבלתי מדוד מבוגר ) בבקשה להראות לי איך אמורים להפעיל את הפטיפון .מיד הבחור שם אמר לי שיש בעיה והוא לא יודע " משהו לא עובד " ויש טכנאי שבא פעם בשבוע והוא מקצועי ויפתור את הבעיה ושאחתום על מסמך תיקון עד 450 שקל ללא צורך לבקש אישור תיקון מהלקוח . האמנתי לבחור. אחריי יום התקשר אליי ואמר שתוקן . עולה 450 שקל. התקשרתי לדוד שממנו קיבלתי את הפטיפון והסביר לי שהעביר לי פטיפון תקין לחלוטין ובשביל להפעיל ולסובב את הפלטה יש למשוך את מוט של המחט ימינה והכל עובד. מה שלא ידעתי לפני שהגעתי לבדיקה בחנות " פיוז " בגבעתיים. שאלתי מה תוקן ? הוסבר לי כי הכל פורק נוקה והורכב מחדש ובגלל זה המחיר 450. מה שכמובן לא נכון . העברתי את הפטיפון לחבר של הדוד שפתח ואמר שלא נגעו בכלום. סה"כ לא ידעתי איך להפעיל את הפטיפון. חנות לא הוגנת . חנות מקצועית והוגנת הייתה בסה"כ מראה לי איך לעבוד עם הפטיפון ולא גובה שקל .לא אתקרב לשם יותר בחיים . מציע לכולם לא לשים לב לתגובות " מטעם " . הסיפור אמיתי לחלוטין והיה חשוב לי לשתף כמה שיותר אנשים.
avatar
michael123 2017-07-05 13:24:53
זאת חנות, לא מעבדה
avatar
Sol 2017-07-05 14:04:08
זאת חנות, לא מעבדה עדיין לא מצדיק התנהלות כזו :(
avatar
michael123 2017-07-05 14:28:42
עדיין לא מצדיק התנהלות כזו :( ככה זה. טיפול דומה קיבלתי לשעון יד שלי אצל יבואן מורשה. רק שהשארתי שם טיפה יותר מ-450 שח
avatar
נמר 2017-07-05 17:53:21
חנות לא אמינה לחלוטין. הייתי בכצנלסון גבעתיים עם פטיפון מזוודה ישן ( קיבלתי מדוד מבוגר ) בבקשה להראות לי איך אמורים להפעיל את הפטיפון .מיד הבחור שם אמר לי שיש בעיה והוא לא יודע " משהו לא עובד " ויש טכנאי שבא פעם בשבוע והוא מקצועי ויפתור את הבעיה ושאחתום על מסמך תיקון עד 450 שקל ללא צורך לבקש אישור תיקון מהלקוח . האמנתי לבחור. אחריי יום התקשר אליי ואמר שתוקן . עולה 450 שקל. התקשרתי לדוד שממנו קיבלתי את הפטיפון והסביר לי שהעביר לי פטיפון תקין לחלוטין ובשביל להפעיל ולסובב את הפלטה יש למשוך את מוט של המחט ימינה והכל עובד. מה שלא ידעתי לפני שהגעתי לבדיקה בחנות " פיוז " בגבעתיים. שאלתי מה תוקן ? הוסבר לי כי הכל פורק נוקה והורכב מחדש ובגלל זה המחיר 450. מה שכמובן לא נכון . העברתי את הפטיפון לחבר של הדוד שפתח ואמר שלא נגעו בכלום. סה"כ לא ידעתי איך להפעיל את הפטיפון. חנות לא הוגנת . חנות מקצועית והוגנת הייתה בסה"כ מראה לי איך לעבוד עם הפטיפון ולא גובה שקל .לא אתקרב לשם יותר בחיים . מציע לכולם לא לשים לב לתגובות " מטעם " . הסיפור אמיתי לחלוטין והיה חשוב לי לשתף כמה שיותר אנשים. נסיוני איתם שונה. חבר קרוב (גר לא רחוק משם) התקשר אלי ואמר לי שיש לו בעיה בקדמגבר. אמרתי לו שילך לשם (כי זה מטר ממנו) ויבדוק. הגיע לשם, לא הזדהה כחבר שלי ופשוט נתן להם את המוצר לתיקון. חתם על אותו מסמך בדיוק ולאחר שלושה ימים התקשרו אליו ואמרו לו שהבעיה היא במנורות והוא צריך לרכוש חדשות (הם לא מוכרים כאלה). לקחו ממנו 150 ש״ח עבור בדיקה (הוגן לחלוטין). לפעמים (לא אומר שזה המקרה) ״החבר של״ לא מדייק. אולי באמת הפטיפון לא עבד כהלכה והטכנאי של פיוז פתח, ניקה והשמיש אותו מעבר למה שהיה קודם. האם דיברת עם החנות לאחר שהבחור מטעמך בדק? האם סיפרת להם על המקרה?
avatar
gds 2017-08-05 10:39:07
פיוז הישנה באמת הייתה מקום עליה לרגל לאוהבי סאונד ומתחילים בתחום, היה מגוון של ציוד ובעיקר יד שניה מיוחד, לניסן הייתה את היכולת הנדירה לתאם מכשירים בסינרגיה מופלאה אפילו כאלה שזולים. רוח הזמן אילצה אותו ליישר קו עם השוק העכשווי ולעבוד בעיקר עם יבואני מיינסטרים, העובדים בחנות גם הם מהדור החדש וגישתם בהתאם ובהתאמה לצורכי החנות, זה מה יש לנו היום רבותי.
avatar
hbs 2017-08-05 11:47:38
לא בטוח שהתלונה נשמעת לי אמינה , הוא קיבל פטיפון מהדוד ורק אחרי שמסר אותו לחנות התקשר אליו לשאול איך מפעילים ? אחרי שנתן את הפטיפון לתיקון פתאום יש לדוד חבר שיודע לפתוח ולתקן פטיפונים ? מוזר מאוד אתה כותב שהסיפור אמיתי אבל נרשמת רק אתמול ואנחנו לא יודעים מי אתה , אולי טרול ?
avatar
נמר 2017-08-05 19:18:09
לא מאמין שמדובר בטרול. אני מאמין שהסיפור אמיתי רק שהוא מוגש אלינו מצד אחד. הבעיה היא שהמתלונן חדל מלהגיב. הייתי רוצה לדעת אם הוא דיבר עם החנות לפני שהחליט להעלות את זה לכאן.
avatar
SONYES 2017-09-05 09:39:42
ש
avatar
motiaroshas 2017-09-05 09:43:51
חנות הוגנת ושירותית נקודה!
avatar
SHMILO 2017-10-05 10:51:31
מדובר במקרה אמיתי . אין לי עניין " ללכלך " סתם על החנות הזו . רק רציתי לשתף את הגולשים . אדם מבוגר בחנות שאפילו אני לא יודע את שמו טיפל בנושא שלי.
avatar
ארז_וחני 2017-10-05 15:28:12
לא צריך להתרגש יתר על המידה. טבעי שיהיו גם לקוחות לא מרוצים. לא זכיתי להכיר נותן שירות שהצליח לרצות את כל קהל לקוחותיו ואפשר גם להזכיר שכולנו בני אדם ואף אחד אינו חף מטעויות.... לי יש המון סימפטיה והערכה לניסן. אצלו קניתי את הרמקולים המדפיים הראשונים שלי וממנו למדתי המון ו"בגללו" נכנסתי לתחום הזה... אני מאוד ממליץ עליו בפני חברי והפידבק שקיבלתי מהם היה גם כן חיובי מאוד. ארז
avatar
royla 2017-11-05 20:20:52
צר לי שעברת חוויה שכזאת,אני בטוח שאם בוצעה טעות,אני מדגיש אם!!! בוצע טעות על ידי החנות --היא בתום לב! פיוז זאת אחת מהחנויות הכי ותיקות בענף ולא סתם!! שמם הולך לפניהם באמינות,מקצועיות ושירות! אני מעולם לא ניתקלתי שם בבעיה,נהפוך הוא-בעולם שלנו,האודיופילים החנות הזאת והשירות שלה ביחד עם הניסיון והמקצועיות-היא הפיתרון והתרופה להמון בעיות של "חולים" כמונו, אני חס וחלילה לא אומר שאתה טועה או מטעה או רוצה ללכלך...זאת הרגשתך ואתה מאוכזב...אני מקבל,אבל בתור לקוח של הרבה חנויות סאונד וכו...אני חייב להכנס פה ולומר את ניסיוני האישי שהוא בדיוק הפוך ממך...וכל השנים שהחנות הזאת קיימת....כנראה מעידים יותר מהכל..שכנראה הייתה פה במקסימום אי הבנה/טעות...למרות שלא שמענו את הצד שלהם... החנות הזאת,ביחד עם עוד כמה חנויות מעולות בתחום-סטריאוסקופ,אודיוקלאב ,קרוסאובר מומלצות בחום רב!!! יש לי ניסיון עשיר עם חנויות....ופיוז מדהימה! ואני לא מתווכח אם אתה צודק או לא...רק מראה שכנראה 25 שנה של שירות....לא הולכים ברגל, מאחל לי ולך 25 שנה של הצלחה כזאת.... ואכן,כמו שארז אומר-לא צריך להתרגש יתר על המידה. טבעי שיהיו גם לקוחות לא מרוצים. לא זכיתי להכיר נותן שירות שהצליח לרצות את כל קהל לקוחותיו ואפשר גם להזכיר שכולנו בני אדם ואף אחד אינו חף מטעויות.... גם אני-את כל חבריי שולח לחנות זאת ותמיד קיבלתי פידבקים מעולים :)
avatar
gds 1970-01-01 02:00:00
הזכרת שמות של חנויות מיינסטרימיות (לא שיש הרבה בכלל בארץ) שהמכנה המשותף ביניהם הוא אדיבות הבעלים, האם תכלול את אמנון סאונד ברשימה ?
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: