אוזניית בלוטות' זעירה: Argard M-10

הראל שטנשטיין
11-02-2008 07:04

היא קטנה ונחבאת בין הכלים (במקרה הזה - בתוך האוזן), זוהי אוזניית הבלוטות' הזעירה מדגם Argard M-10.

הכי...
התחרות בין יצרניות האביזרים המשלימים בתחום הסלולר מתבטאת באופנים שונים, כל חברה מנסה להתבלט באחד מהפרמטרים.

זה יכול להיות "הקטן ביותר", "החד ביותר" ואפילו "הזול ביותר", בין אם מדובר במסכי פלזמה, טלפונים סלולריים וגם אוזניות בלוטות'.

חשבתי שראיתי את הכל, אבל מסתבר שטעיתי בגדול... כך הרגשתי למראה דגם ה-M10 של חברת Argard, החפיץ התגלה כאוזניית בלוטות' הקטנה בעולם.
Toyo Ram, הינה יבואנית הישראלית ששמה לה ככל הנראה מטרה להביא לארץ את המכשירים הקטנים ביותר, אחרת אין הסבר לזיכרון הזעיר, למודם הקטן וכעת גם האוזניה שכעת משווקת בארץ.

האוזניה מגיעה בקופסא בגודל סטנדרטי של מכשיר סלולר (האריזה אינה מרמזת על קוטן האוזניה), מתוך הקופסא מציצה אוזניה שנראית כמו אביזר הלקוח מסרטי מדע בידיוני.

ערכת האוזניה כוללת מעמד שולחני, מטען ו-3 מתאמי סיליקון בגדלים שונים ("לכל אדם ואוזן").
בשונה מאוזניות בלוטות' אחרות (בגודל סטנדרטי), מהווה המעמד השולחני כלי עזר של ממש, חשוב במיוחד כשמדובר באוזנייה קטנה במיוחד.
חבל ש-"איכות הבנייה" של המעמד אינה מזהירה, הוא נראה מצועצע למדי - כזה שיכול להישבר בקלות.

שימוש
אחרי שביצענו קישור (Pairing) בין הטלפון הסלולרי לאוזניה מגיע הרגע בו צריך לתחוב את האוזניה לתוך תעלת האוזן; התהליך נשמע אולי כרגיש ואולי אף מעורר דאגה, אך אל חשש, ה- M10 מונחת בצורה מעולה בתוך האוזן ואינה מרגישה כאילו היא עומדת ליפול החוצה.
אם אתם רגילים לאוזניות In-Ear (מנגן המוזיקה הנייד שלכם), תהליך ההתרגלות יהיה מהיר למדי.

Argard M10על גבי האוזניה נמצאים 3 כפתורים: שני הכפתורים העליונים מיועדים לוויסות עוצמת השמע והגדול מבצע פעילות כיבוי והדלקה כמו גם מענה וניתוק השיחה.
הטבעת שמסביב לכפתור ההדלקה (שתופס את רוב שטח החזית) מאירה במספר מצבי תאורה, תפקידם לשמש כחיווי על מצב האוזניה.

לאחר התנסות בת מספר ימים, הרושם שהתקבל היה של איכות שמע סבירה לחלוטין עם צליל נקי למדי, לא הבחנתי ברעשים סטטיים מיותרים; גם הצד השני של השיחה שמע אותי בבירור - על אף העובדה שהמיקרופון נמצא הרחק מהפה (להבדיל מאוזניות "רגילות", בהן המיקרופון שלוח קדימה).

פרמטר אחד בו נאלצנו להתפשר היה טווח קליטה קטן יחסית, מרחק של כ-3 מטרים היה המקסימום בו ניתן היה להשתמש באוזניה באופן סביר, צעד אחד יותר מדי וכר לא ניתן היה כלל לשמוע.

הסוללה הזעירה מחזיקה מעמד כ-3 שעות של זמן דיבור, זמן ההמתנה עלה על מספר ימים.

סיכום
אם אינכם נרתעים מהגודל הפיזי הזעיר ולא פוחדים לאבד את האוזניה, דגם ה-M10 יכול להתאים עבורכם (ובדרך גם להרשים את הסביבה).


Argard M10יתרונות
קטנה
איכות שמע

חסרונות
איכות בנייה של המעמד
טווח קליטה

ציון:
קטנה וממזרה.

מחיר: 320 ₪
נתונים:
משקל: 5 גרם
מידות: 23 מ"מ 22 מ"מ 31.5 מ"מ
זמן דיבור: עד 3 שעות
זמן המתנה: עד 100 שעות
Bluetooth 1.2 Class 1.2
אחריות: Toyo Ram

צילומים: יח"צ

לדיון בפורום לחץ כאן
מעבר לתגובות בפורום