פרויקט שאפתני: כיסוי אודיו מדופלם לאייפד - ORA

ליאור קורן
25-11-2012 19:30

ORA מתיימר להיות כיסוי אודיו לאייפד באיכות שטרם הכרנו, עם 8 רמקולים במסגרת מתכתית מסוגננת המקיפה את מסך הטאבלט ועוצמת קול גדולה פי 5 בהשוואה לרמקולים המקוריים, עם מגבר פנימי.

פרוייקט שאפתני חדש, שם לו למטרה, לפתח ולייצר כיסוי אודיופילי ראשון לאייפד של אפל אשר אמור להציע איכות צליל משופרת במאוד ביחס לטאבלט ותצורה יחודית של מסגרת, קטנה וקלה יותר מאשר תחנת עגינה. אנשי הצוות עבדו בעבר עבור חברות מוכרות בתחום האודיו כמו TDK, Aperion וגם חברות אחרות כמו אינטל ונייק והם מבקשים כעת מהציבור לתרום כסף למיזם החדש, דרל אתר קיקסטארטר.

המסגרת המתכתית של ה- ORA כוללת שמונה רמקולים אשר פונים קדימה – אל המשתמש, לטענת אנשי הפרוייקט, היא גם משפרת את הנתון של יחס אות לרעש (THD) כך שהצליל אמור להיות נקי יותר. ה- ORA כוללת חיישן פנימי המזהה מעבר ממצב אחיזה Landscape אל Portrait ומשנה בהתאמה את מערך הרמקולים הפועלים כך שצליל הסטריאו שומר על כיווניות זהה גם בסיבוב הטאבלט.


כיסוי אודיו לאייפד - ORA
צליל חזק

כיסוי האודיו אמור להשמיע צלילים ברמת קול גדולה פי חמש מאשר זו המקורית של אייפד. מסגרת הסאונד עשויה חומר מתכתי קשיח עם כיסוי מגנטי המגן עליה מחוץ לבית.


כיסוי אודיו לאייפד - ORA
כיסוי ה- ORA מגיע עם סוללה פנימית משלו שאינה גוזלת זמן עבודה יקר מסוללת האייפד והיא אמורה להספיק ל-10 שעות האזנה למוזיקה, המסגרת כוללת את אותו שקע מטען (30 פינים) אשר מצוי באייפד, כך שהיא מתחברת לאותו מטען מקורי של אפל שמטעין את הטאבלט וה- ORA בו זמנית. בנוסף, יש גם שקע אוזניות חיצוני.


כיסוי האודיו כולל מעבד צליל פנימי משלו, עם איקולייזר ומאפשר להפעיל גם אפקט סטריאו 3D שאמור לספק אפקט של בימת צליל גדולה יותר. המגבר הפנימי מספק עוצמה מקסימלית של 16 וואט לרמקולים הזעירים.


כיסוי אודיו לאייפד - ORA
משקל המסגרת עומד על 365 גרמים לדגמי ORA Stealth / Pop ו-392 גרמים לדגם Limited (עם כיסוי מגנטי צבעוני).


כמה עולה?

החברה מבקשת לגייס 450 אלף דולר עבור השלמת הפרוייקט ותחילת יצור מסחרי. על פי דבריהם, עיקר הכסף ילך עבור רכישת חומרי גלם וכלים / מכונות עבור יצור המוני. לוח הזמנים המתוכנן, במידה וגיוס הכסף יצליח בחודש הקרוב, הוא לשפר את תכנון הדגמים עד לסוף חודש פברואר 2013, אח"כ לערוך עוד חודש של בדיקות סופיות, בניית קוי יצור ולצאת עם מוצר מסחרי בחודש יוני 2013.

כיסוי אודיו לאייפד - ORA
צוות פרוייקט ORA מבקש תרומות בסכומים של 10$ ויותר, כאשר מי שתורם 99$ ומעלה, יקבל את כיסוי האודיו כאשר זה יושק מסחרית ומעל תרומה של 129$ יגיע בחבילה גם כיסוי צבעוני תואם.


קישור: דף הפרוייקט באתר קיקסטארטר

מעבר לתגובות בפורום