בעקבות מבצע ";עמוד ענן";: הוט ו- YES פותחות את הערוצים לצפיה ללא תשלום

dtown
19-11-2012 09:28

חברת הכבלים הוט והלווין YES, פתחו מגוון של ערוצים לצפיה ללא תשלום עבור תושבי הדרום.

בעקבות המאורעות בדרום הארץ וההסלמה של הימים האחרונים, הודיעה חברת HOT על פתיחת כל הערוצים ללא תשלום, עבור לקוחותיה בדרום מאשדוד ועד אילת, אשר נאלצים להישאר בבתים, במקלטים ובמרחבים המוגנים. פתיחת הערוצים מתבצעת באופן אוטומטי ואין צורך ביצירת קשר עם מוקדי השירות.

HOT פותחת את כל ערוציה בהם: ערוצי הילדים, הספורט, הטבע, בידור ופנאי, היסטוריה ועוד....(בין הערוצים הפתוחים: ערוץ ניקולודיאון, לולי, דיסני, לוגי, HOT בידור ישראלי, HOT קומדי סנטרל, ספורט 5, 5+, LIVE  ו- GOLD, ספורט 1 וספורט 2, ערוץ !E, NATIONAL GEOGRAPHIC, ערוץ החיים הטובים, ערוץ ההיסטוריה, בית + ועוד...).

חברת הלווין יס החליטה גם היא בסוף השבוע האחרון (יום חמישי)  לפתוח ללקוחותיה באזור הדרום ערוצים וכעת, היא מרחיבה את פתיחת הערוצים לכל אזורי הארץ עד לסיום המצב הביטחוני הבלתי שגרתי. 

יס פתחה את הערוצים הבאים: ילדים -  הופ! ילדות, בייבי, ג'וניור, לוגי, דיסני ג'וניור, ערוצי ספורט - ספורט5 HD, ספורט 5 לייב, ספורט 5 גולד, ערוצים נוספים - ערוץ ההיסטוריה HD, ערוץ TVCI, ערוץ סטייל, ערוץ NTV, בית-פלוס, ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ הטיולים, ערוץ הביוגרפיה, ויוה פלוס.
גם במקרה של לקוחות YES, פתיחת הערוצים מתבצעת באופן אוטומטי, ללא צורך בפנייה אל שירות הלקוחות.

מעבר לתגובות בפורום