מחשבי HP החדשים עם חלונות 8

ליאור קורן מדווח מפריז
07-11-2012 12:48

HP מציגה את קו המחשבים החדש, אשר מגיע עם Windows 8, סדרת Envy ו-Spectra החדשה בעיצוב אלומיניום אלגנטי, דגמים עם מסך מגע וטאבלטים.

גם HP מבינה כעת כי הקהל מחפש משהו להשתוקק אליו בפאן הרגשי ולא רק במישור ה-"פרקטי”, לכן היא משקיעה בעיצוב אלגנטי ומושך מבעבר ומרחיבה את היצע הדגמים של סדרת ה- Envy וספקטרה, כאשר כל המחשבים מגיעים עם שירות המוזיקה החדש HP Connected.

Hp Envy X2

זהו טאבלט החדש שהופך למחשב נייד, מגיע עם חלונות 8 ומסע מגע בגודל 11.6", מעבד אינטל "אטום" כפול ליבה במהירות 1.8GHz, שוקל 1.41 ק"ג (עם מקלדת), אחסון פנימי מסוג SSD עד נפח של 64GB, זוג רמקולים וסאונד בטכנולוגיית Beats Audio, מצלמה אחורית עם חיישן 8 מגה פיקסל וקדמית אשר מסוגלת לצלם וידאו ברזולוציית 1080p.


Hp Envy X2
את ה-Envy X2 ניתן לחבר למקלדת יעודית עם משטח מגע, בעזרת מחבר מגנטי ולעבוד בתצורה של מחשב נייד רגיל או טאבלט מגע, עם אפשרות של הוספת עט “סטיילוס”.


Hp Envy X2
HP חשפה גם כיסוי חכם לטאבלט, זהו "ג'קט" שעוטף את המכשיר כמו כיסוי רגיל, אבל כולל מגוון של חיבורים עליו ומאפשר להציב את המסך בזוית ולעבוד על המכשיר כמו מחשב נייד.

Hp Envy X2 jacket
HP Spectra Touch Smart
מחשב אולטרבוק פרמיום, אשר מגיע עם מסך מגע, חיבורי USB 3.0, שקע רשת 1 גיגביט, יציאת וידאו HDMI וגם Thounderbolt המאפשר לשרשר כמה מסכי תצוגה למחשב או התקני אחסון חיצוניים עם מהירות העברה גבוהה במיוחד. המחשב מגיע עם מעבד אינטל i7 וגוף אלומיניום, עם עובי שעומד על פחות מ- 18 מ"מ.

HP Spectra Touch Smart
HP Envy TouchSmart Ultrabook 4
מחשב אולטרבוק זה, מגיע עם מסך בגודל 14”, גוף בעובי של 23 מ"מ, מקלדת מוארת, חיי סוללה של עד 8 שעות עבודה,  אודיו של Beats ורמקולים עם סאב וופר קטן ואפשרות לכרטיס מסך של AMD.

 HP Envy TouchSmart Ultrabook 4
HP Spectra One

המחשב המשולב של HP מגיע בעיצוב כסוף ועגלגל (ברוח אפל) עם גוף אלומיניום דק (11.5 מ"מ) ורגל קמורה – בה נמצאים חיבורי המכשיר (מסוג USB 3.0, קורא כרטיסים ועוד. המסך הינו בגודל 23.6” ומעבד האינטל מדור  Ivi bridge מסתייע בכרטיס מסך יעודי בכדי להריץ ישומי גרפיקה. בסעיף הקישוריות, ניתן למצוא כאן רשת אלחוטית, רכיב BT וגם NFC. פד המגע של המחשב, הינו אלחוטי ומאפשר גם שליטה בעזרת מגע על ממשק חלונות 8 החדשה.


HP Spectra One
הכותב היה אורח חברת HP בפריז.

מעבר לתגובות בפורום