HP משיקה פלטפורמת מוזיקה אינטרנטית עם יוניברסל מיוזיק

ליאור קורן - פריז
07-11-2012 06:55

פלטפורמת HP Connected Music תציע לבעלי מחשבי החברה עם חלונות 8 גישה לקטלוג המוזיקה שאמור להיות העשיר ביותר כיום בתעשיה עם אומני חברת יוניברסל מיוזיק.


HP מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Universal Music Group, חברת המוזיקה המובילה בעולם.

לקוחות עם מחשבי PC חדשים של HP עם מערכת הפעלה חלונות 8 יקבלו מהחודש גישה לשירות HP Connected Music, עם אפשרויות כמו השמעת שירים בחינם מתוך הקטלוג המלא של יוניברסל מיוזיק, למשך 90 ימים. בנוסף, לקוחות שירכשו Windows 8 HP Spectre  ומחשבי PC מסדרת HP Envy יוכלו להוריד 10 שירים לחודש בגרסת mp3 למשך 90 יום.
ההסכם עם יוניברסל מעניק גישה ללקוחות HP לקטלוג מוזיקה גדול יחסית: רשימת האומנים של חברת יוניברסל ארוכה מאוד וכוללת ז'אנרי מוזיקה רבים עם הלהקות, הזמרים והזמרות המפורסמות בעולם, כמו ABBA, אירוסמיט', בוב מארלי, סלין דיון, דפש מוד, Deep Purple, Dr. Dre, רובים ושושנים, ג'ניפר לופז, ג'וני קש, קני ווסט, מדונה, מטאליקה, U2 ועוד רבים אחרים. אירוע השקת ה- “Connected Music” נחתם עם מופע של להקת No Doubt.
בנוסף, השירות החדש, אמור לתת ללקוח חווית מוזיקה שלמה יותר, החל מהקפדה על איכות קול, מבחר שירים גדול וכלה בקשר עם האומנים עצמם – החל מביקור בקונצרטים ואפילו ביקור מאחורי הקלעים.

HP ערכה מופע משותף עם ההרכב No Doubt והוא הראשון בסדרה של אירועים פרטיים בכל רחבי אירופה אותם מתכננות החברות HP  ויוניברסל מיוזיק. הפלטפורמה במחשבים האישיים עם חלונות 8 תציע למשתמשים גישה לחוויית VIP ותאפשר להם להשתתף באירועים עם כמה מהאומנים האהובים עליהם במהלך השנה הקרובה.

No Doubts
תוכנית מוזיקה חוויתית


תוכנית זו הקרויה HP Music Rewards Packages באמצעות ישום HP Connected Music המוטמע בתוך מחשבי ה-PC של HP ללקוחות פרטיים עם חלונות 8.

התוכנית מציעה:
- הופעות (HP Private Events): גישה להופעות של אומני יוניברסל מיוזיק.
- Music Experiences: אפשרות לזכות בחוויות מוזיקליות שלא ניתן לקנות בכסף: השתתפות בקבלות פנים, ביקורים באולפני הקלטות או הזמנות לאכול ארוחת צהריים עם אמנים אהובים.
-
חבילות נסיעה VIP: הזדמנות VIP לנסוע לבקר אמנים, כשהוצאות הנסיעה והלינה ממומנות על-ידי HP.

HP מבינה כעת כי מחשב ה-PC הופך להיות מרכז חוויית הבידור של הצרכנים, המאפשר להם "ליצור, לצפות, להאזין ולשתף תוכן שהם אוהבים," אמר אריק קאדור (Cador), סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל קבוצת הדפסות ומערכות אישיות של HP באזור אירופה והמזרח התיכון. מנהל הפיתוח העסקי גלובלי ביוניברסל – אוליבר רוברט מרפי הצהיר כי השירות מיועד להגיע גם למקומות חדשים: "אנו מצפים שבעזרת הטכנולוגיה של HP נוכל לתקשר עם חובבי מוזיקה בשווקים מבוססים וגם באזורים חדשים בהם לא היו בעבר שירותים חוקיים להורדת מוזיקה".

HP Envy X2
זמינות

פלטפורמת HP Connected Music תהיה זמינה בכל מחשבי HP ללקוחות פרטיים המריצים את חלונות 8 באיזור אירופה ומדינות המזרח התיכון – כולל ישראל (החל מאמצע חודש נובמבר).

הכותב היה אורח חברת HP.

מעבר לתגובות בפורום