סטיב באלמר משיק בישראל את Windows Phone

ליאור קורן
05-11-2012 17:15

מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר ודני ימין השיקו היום את קונסולת המשחקים Xbox 360 עם Kinect, וכן גרסה עברית מלאה של מערכת ההפעלה 8 Windows Phone עבור סמארטפונים בשוק הישראלי.

הכרזת המוצרים הללו מצטרפת למערכת ההפעלה Windows 8 שהושקה לפני מספר ימים בישראל ובעולם.

באלמר, עלה על הבמה כהרגלו במרץ רב וצעק אל הקהל "אל תחכו לחבילת עדכונים Service Pack, שדרגו עכשיו!" (אל חלונות 8 החדשה). באלמר סיפר על 4 מיליון שדרוגים לחלונות 8 שנעשו עד עכשיו, כאשר כל מחשב עם חלונות 7 יכול להשתדרג מבחינת חומרה למערכת החדשה. להצהרתו ביחד עם המחשבים אשר מגיעים עם חלונות 8 הם "Best PCs Ever" – בין אם מדובר במחשב נייד, טאבלט או מחשב שולחני.

סטיב באלמר עם דני ימיני - קרדיט חן גלילי, ShiloPro
בענין ממשק האריחים של המערכת, אמר מנכ"ל מיקרוסופט העולמית כי "אנחנו לא צריכים לראות יער של אייקונים על המסך, אלא מידע חי" בתצורה שעליה החליטה מיקרוסופט. על מערכת ההפעלה לטלפונים נאמר כי "Windows phone is rising", באלמר דיבר על ההזדמנות העסקית עבור מפתחי אפליקציות ופלטפורמות פרסום, עקב פוטנציאל השוק של המכשירים החדשים ואלו אשר משודרגים אליה.


80 אולטרבוקים שונים

על הבמה, עלה גם מולי אדן – סגן נשיא בכיר ונשיא אינטל ישראל וסיפר כי על פי סקר שערכה החברה באנגליה, גרמניה ואיטליה, כאשר משתמשים קיבלו אפשרות בחירה (עכבר, מקלדת או משטח פד לאצבעות), ב- 80% מהמקרים הם בחרו תפעול באמצעות מסך מגע. הדור השלישי של מעבדי אינטל Core (בשם Ivy Bridge) מניע כ- 80 דגמי אולטרבוקים שונים אשר יושקו בחודשים הקרובים, עם מערכת חלונות 8, חלקם עם מסך רגיל, אחרים עם מסך מגע.


אינטל נכנסת עם מעבדיה גם לתחום הטאבלטים (עם גרסת חלונות 8 RT) ובמילותיו של מולי, החברה מתכוונת להיות "רלוונטית" בתחום.

מולי אדן - אינטל ישראל
אקסבוקס

קונסולת ה- Xbox המקורית הוכרזה בעולם עוד בסוף שנת 2005 ורק כעת היא מגיעה לישראל באופן רשמי, מה שאומר שירות ותמיכה טכנית של מיקרוסופט בעברית, כולל שירות אקסבוקס לייב.


הקונסולה תוצע ב-4 דגמים: דגם 4GB (עם Kinect או בלי) דגם 250GB (עם Kinect או בלי). כלל המוצרים יימכרו עם אריזות בשפה העברית, מדריכי הפעלה בעברית וכן שירות של החברה.

שירות Xbox Live יאפשר לכל משתמש ישראלי לפתוח חשבון מקומי על שמו ולשלם עבור השירותים עם כרטיס אשראי ישראלי בינלאומי. השירות יאפשר לכל משתמש לחבר את Xbox 360 לאינטרנט כדי לשחק במשחקי Kinect ובמשחקי שלט מקוונים עם חברים בכל מקום שהם נמצאים בעולם. כן ניתן יהיה לרכוש ולהוריד משחקים.

סטיב באלמר - מנכ
עוד על חלונות 8: כמה היא עולה ומה היא מחדשת?

מעבר לתגובות בפורום