סמסונג גלקסי Note 2 – הצצה וטעימה ראשונה

ליאור קורן
17-10-2012 12:04

גלקסי Note 2 נוחת בישראל באופן רשמי ומוכנס לסטודיו שלנו: כיצד הוא נראה, האם הוא איכותי למגע, כמה חד המסך ומה עם העט החכם?

ה-Note הראשון של סמסונג היווה סוג של בלון ניסוי עבור היצרנית הקוריאנית בניסיון לענות על השאלה: איזה גודל מכשיר מקסימלי מוכנים להכניס הצרכנים לכיס? הקטגוריה החדשה, אליה נכנס מכשיר זה, הציגה שילוב של סמארטפון עם מסך שמתקרב במידותיו לזה של טאבלט.

הדור השני, Galaxy Note 2, מציג עדכון מורגש ברמת החומרה, תוך שהוא שומר על מידות דומות לאלו של קודמו (על כך בהמשך). במבט ראשון, המכשיר דומה מאוד לעיצובו של הסמארטפון גלקסי S3 – מלבן גדול, אך עם שוליים ופינות עגולות, הגימור הלבן מחמיא לו מאוד, לטעמנו, בשילוב אלגנטי עם שוליים כסופים. גוף ה- Note עשוי פלסטיק קשיח חלק ונעים למגע ואת החלק הקדמי, תופס כמובן, המסך הגדול כשהוא מצופה זכוכית גורילה דקה.

מסך 5.5"
מסך המכשיר, עשוי בטכנולוגיית AMOLED באותה תצורת פיקסלים של אחיו, ה- S3 וגם כאן, התמונה חדה ובוהקת, עם שחור מרשים. ביחס לנוט הקודם, המסך קיבל יחס תמונה צר יותר של 16:9 (כמו טלוויזיות) וכתוצאה מכך, איבד מעט פיקסלים ברוחב (1280x720 לעומת 1280x800) וזה אפשר למהנדסי סמסונג לשמור על רוחב מכשיר דומה, למרות שהשטח עלה מ- 5.3" אל 5.5".

סמסונג גלקסי Note 2
הסרת גב המכשיר (מכסה פלסטיק דק וגמיש) חושפת את הסוללה הגדולה, את הסלוט לכרטיס הסים (מיקרו) וגם מקום לכרטיס זיכרון חיצוני מסוג מיקרו SD המאפשר להרחיב את נפח האחסון. בחלק העליון, ניתן לראות את עדשת המצלמה (8 מגה פיקסל) ואת נורת הפלאש.

סמסונג גלקסי Note 2 - גב המכשיר

ממשק ה- Touch Wiz של סמסונג, מולבש על גבי אנדרואיד בגרסת Jelly Bean 4.1, אנשי סמסונג ניסו להקנות למכשיר תחושה של משהו טבעי וכך, למשל, כאשר מזיזים את האצבע על גבי מסך הבית (בכדי לשחרר נעילה), האצבע יוצרת אפקטים של אדווה על גבי מים.

Samsung Galaxy Note 2

אחד הסממנים המוכרים ביותר לסדרת ה- Note הוא עט המגע החכם S-Pen, הוא נשלף מבסיס הסמארטפון ואפשר לראות שהוא שופר ביחס לדגם הקודם והינו דק וארוך יותר ומלבד זאת, כאן ניתן לתפעל אותו גם במצב "רחיפה קרובה" מעל המסך.

Samsung Galaxy Note 2

עט המגע, מוסיף יכולות שליטה נוספות, על פני אלו המושגות בעזרת אצבע בלבד ומאפשר להשיג דיוק רב יותר ביישומים גרפיים. כאשר שולפים את העט ממקום האחסון שלו, עולה תפריט יעודי על מסך ה- Note.


Samsung Galaxy Note 2
פרטים נוספים והתרשמות מלאה, תוכלו לקרוא בהמשך בכתבת ביקורת.

מעבר לתגובות בפורום