Boxee Box מת, יחי Boxee TV

ליאור קורן
16-10-2012 20:41

חברת בוקסי מכריזה על סוף חיי המוצר Boxee Box והפסקת עדכוני תוכנה עבורו, ממקדת את המאמצים בקופסת טלוויזיה Boxee TV המיועדת לשוק האמריקאי בלבד.

מכירת בוקסי בוקס מסתיימת באופן רשמי, כל על פי הודעה שפורסמה ע"י אבנר רונן בבלוג החברה, בה נמסר כי הסטרימר יקבל עדכון תוכנה משמעותי אחרון עבור נגן הפלאש במכשיר ועוד מספר תיקוני באגים ולאחר מכן, תוציא החברה בעתיד רק עדכוני תוכנה שמוגדרים כ- "אחזקה בלבד".

הבוקסי בוקס הושק בנובמבר 2010 (המכשיר יוצר ע"י D-Link עם התוכנה של Boxee) ולמרות שיועד במקור לשוק האמריקאי, נמכר גם בישראל בכמויות צנועות. מיקוד החברה בתכני טלוויזיה הביא אותה להשיק גם ה- Live TV עם יכולת קליטת שידורי טלוויזיה שהגיעו מהאויר. על רקע זה, חברות הכבלים והלווין בארה"ב לא אהבו את הרעיון של מוצר אשר מאפשר לקלוט את שידוריהן באופן חופשי וללא התחייבות.

Only in the US

השלב החדש, אליו עוברת החברה, עם השקת המוצר החדש Boxee TV מציג התמקדות בלעדית בשוק האמריקאי – ממיר חכם אשר מאפשר לצופים להנות משידורי ערוצים כמו ABC, CBS, FOX ואחרים באיכות תמונה HD, להקליט אותם ולהפעיל אפליקציות. התוכניות מוקלטות על שירות ענן אשר לטענת בוקסי הינו בלתי מוגבל בפועל ולאחר מכן, ניתן יהיה לגשת להקלטות לא רק ממסך הטלוויזיה אלא גם מהמחשב הנייד, הטאבלט ועוד. מחיר המכשיר בארה"ב עומד על 100$ ושירות ההקלטה כרוך במנוי חודשי בעלות של 15$.

Boxee TV

מעבר לתגובות בפורום