אייפון 5 - כך או ככה?

liorkoren
11-09-2012 07:15

אייפון 5 החדש, האם יראה כך או אחרת? לא מעט קונספטים הועלו מעל דפי האינטרנט, מעריצי אפל השקיעו ימים כלילות בציור מודלים ואף בהפקת סרטי וידאו המתארים את המכשיר כפי שהיו רוצים לראות אותו. ריכזנו כמה מהקונספטים הבולטים, ממש לפני ההשקה הרשמית.

בחודשים האחרונים, הרשת רוחשת שמועות על אייפון הבא של אפל. לפני כל אירוע של אפל, חוזר התסריט אותו כותבים, מציירים ואף ממחיזים אוהדי אפל הרבים, אך הפעם, בגלל האכזבה שנחוותה באירוע השקת אייפון 4S שלא היה שונה באופן מהותי מקודמו (מה שלא הפריע לעליה במכירות), הצפי הוא למכשיר שונה ומחדש במיוחד.

דפוס הפעולה של סדרת השמועות הנוכחית, התחיל גם הפעם בדימיון מרקיע שחקים, אשר אט אט נחת אל חופי המציאות. אחד הקונספטים הראשונים, הציג טלפון לבן, עם גב קמור לאחיזה נוחה ועיצוב שתואם מאוד את רוח אפל, ללא פינות חדות.


אייפון 5 קונספט


עיצובים אחרים, שמו דגש על מסך עם מסגרת דקיקה, מה שמפנה את קוב שטח המכשיר לתצוגה מרהיבה (אך קשה מאוד לביצוע טכנולוגי כיום).


אייפון 5 קונספט 

סרטון הוידאו הזה, הציג קונספט נועז ומרענן, של מסך שקוף אשר הופך את השימוש בטלפון לחוויה. נועז, אבל, כנראה דמיוני מדי עבור הטכנולוגיה הזמינה ליצרנית החדשנית, כן, אפילו עבור אפל:

ככל שעברו הימים והתקרב מועד אירוע השקת אייפון החדש, התכנסו השמועות אל תוך השערות מציאותיות יותר, תוך שהן מדברות על טלפון דומה בצורתו הכללית לזה של אייפון 4S הקיים, אך בגוף צר וארוך יותר, הודות למסך בגודל ארבעה אינטש ויחס תמונה של 16:9:

הוידאו הבא, מצליח לרכז באופן מרשים את שלל השמועות שהופצו לגביי אייפון 5, בהיבטים השונים שלו, מרכיבי חומרה ועד למערכת ההפעלה ואפליקציות חדשות.

אם כל זה נכון, הרי שהטלפון הבא של אפל, יגיע בגוף אחוד, צר, דק וקל יותר מהנוכחי, עם מסך רטינה ברזולוציה של "כמעט 720p", מעבד חזק יותר A6, חיבור קטן יותר לאביזרים חיצוניים, כרטיס נאנו סים ועוד:

ואם מה שראיתם עד עכשיו, שכנע אתכם לרכוש את האייפון החדש, כדאי שתדעו כי חברת Gresso מארה"ב הכינה עבור החבר החדש והפגיע שלכם, שלדת מגן יוקרתית, מסגרת מגן / כיסוי בעבודת יד. רק 999 יחידות יוצעו למכירה, כאשר מחיר כל כיסוי שכזה יעמוד על 3,000$.


כיסוי מגן לאייפון 5

מעבר לתגובות בפורום