סמסונג משיקה שירות VOD בישראל לטלוויזיות החכמות

ליאור קורן
06-09-2012 11:19

סוף לממירים של יס או הוט? סמסונג משיקה בישראל שירות Smart Vod לטלוויזיות מתוצרתה, אשר יציע סרטי קולנוע חדשים ותוכניות שונות באיכות Full HD ותלת מימד.

סמסונג ישראל הופכת את הטלוויזיה למכשיר עצמאי מאי פעם ומצמצמת את התלות ב-"קופסאות חיצוניות" כמו ממירי כבלים או לווין. החברה משיקה שירות VOD מובנה בטלוויזיות החכמות שלה עבור הקהל הישראלי, זהו שירות ה- Smart Vod אשר מותקן במסך כאפליקציה לכל דבר (מגיע מותקן בטלוויזיות החדשות וניתן להורדה לקיימות).

במחיר של 29.99 ש"ח לחודש, ניתן להזמין מנוי למאגר התכנים "הרגילים" – סרטים, הופעות חיות, תוכניות טבע, ילדים ועוד, באיכות תמונה של עד 1080p וגם סרטי תלת מימד.

למה הדגשנו את המילה "רגילים"? משום שסמסונג תציע חלק מסרטי הקולנוע בתשלום נוסף, אלו יהיו כותרי סרטי קולנוע חדשים כגון הסרטים "הנוקמים" או "אמיצה” אשר מוצגים בימים אלו בבתי הקולנוע, או סרטים שהוגבלו לצפיה ע”י אולפני הסרטים. מחיר סרט כזה עומד על 17.99 ש"ח ואפשר לרכוש גם חבילות לכמה סרטים, במחיר מוזל. לאחר רכישה, ניתן לצפות בסרט ב-48 השעות הבאות. כנהוג בשירותי צפיה בתשלום, לא יוצגו פירסומות במהלך הצגת התכנים.

סמסונג Smart VOD
מנגנון ה- VOD, אשר פותח ע"י Vonetize! (חברה המפתחת אפליקציות לסמסונג) מאפשר להפעיל מנגנון הגנה לצפיה עבור ילדים (מוציא מהמשוואה סרטים אלימים במיוחד שיוגנו ע"י קוד), נכון לעכשיו, אין תכנים אירוטים במערכת.

תכונת Resume במערכת תאפשר לעצור צפיה בסרט בסלון ולהמשיך לצפות בו מאותה הנקודה על גבי מסך אחר בחדר השינה למשל. אפשר להריץ קדימה ואחורה במספר מהירויות, יש מידע בעברית (תקציר) על כל סרט.

תשלום – לראשונה דרך הטלוויזיה
ניתן לבצע הזמנה ותשלום ישירות מהספה – תשלום עם כרטיס אשראי ישירות מהיישום. על פי הצהרות סמסונג, זוהי פעם ראשונה בעולם בה יכול המשתמש לבצע סליקה דרך הטלוויזיה.

סמסונג Smart VOD
כמה אינטרנט?
פס רחב נדרש: ההמלצה היא מינימום של קו אינטרנט 5Mb פנוי לטלוויזיה, אך בתכני תלת מימד אשר דורשים פס רחב יותר, ההמלצה היא להשתמש במהירות של 10Mb לפחות.

כמה תכנים?
על פי ההצהרה, יש כמות של כ- 1,000 תכנים ובחודשים הקרובים מתוכננת הכפלה שלהם, עם דגש על סרטים עכשוויים מוכרים ועדכניים. הסרטים מגיעים עם כתוביות בעברית, חלקם גם מדובבים.

סמסונג Smart VOD
באילו דגמים?
השירות החדש יתמך בטלוויזיות של סמסונג מדגמים חכמים (Smart TV) בטכנולוגיות LCD / LED / פלזמה החל מסדרת D (מסכים אשר שם הדגם שלהם מתחיל באות D ומעלה).



מעבר לתגובות בפורום