סמסונג משיקה מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים מבוססי Windows 8

dtown
29-08-2012 21:51

סמסונג משיקה קו מוצרים שלם סביב חלונות 8, עם סמארטפון ראשון, טאבלט ושני מחשבים קלים אשר הופכים לטאבלט.

עם כניסתה של מערכות ההפעלה  Windows 8 ו Windows Phone 8 של מיקרוסופט מציגה סמסונג את “ATIV”, המותג החדש למכשירים מבוססי Windows. ATIV , היפוכה של המילה VITA שבפירושה "חיים" בלטינית.

סמסונג מציגה את משפחת ATIV הכוללת סמארטפון (Samsung ATIV S), טאבלט (Samsung ATIV Tab) ושני מחשבי SMART PC: דגם (Samsung ATIV Smart PC) וגרסת Pro.

ATIV Smart PC ו-  ATIV Smart PC Pro

אלו הם מחשבים קטנים וקלים יחסית, אשר הופכים לטאבלט כאשר מפרידים את המקלדת מהמסך: סדרת ה- ATIV Smart PC, 11.6 אינטש: כל מכשיר כולל מקלדת נפרדת ומערכת עגינה בכדי לאפשר למשתמש לעבור בקלות לתצורת טאבלט. סדרת  ATIV Smart PC מצויידת ב- S Pen אשר מספק חוויית כתיבה וציור בדומה למה שראינו במכשירי ה- Note של החברה.


ATIV Smart PC ו-  ATIV Smart PC Pro
עובי המכשירים עומד על 9.9 מ"מ בגרסה הרגילה ו- 11.9 מ"מ בגרסת ה- Pro,הם מגיעים עם מעבד Intel® Core™ i5 בגרסת ה- Pro ומעבד ה- Intel® Atom בגרסת מחשב ה- ATIV SmartPC.

חיבורי המחשבים כוללים USB 2.0 (SMART PC) ו-חיבור USB 3.0 (SMATR PC PRO), mHDMI, miniSD ו- 2 חיבורי USB 2.0 נוספים על גבי המקלדת.
סוללה: למחשב ה- ATIV Smart PC חיי סוללה של עד 13.5 שעות ולמחשב ה- ATIV Smart PC Pro חיי סוללה של עד 8 שעות.

Samsung ATIV Tab: טאבלט Windows RT

טאבלט ATIV החדש של סמסונג מבוסס על מערכת ההפעלה Windows 8. משקלו עומד על 570 גרם, עם מסך בגודל 10.1 אינץ' ועובי של 8.9 מ"מ. טאבלט זה מגיע עם מערכתOffice Home , Student 2013 RT  ומציע גם גרסאות חדשות של Word, Excel, PowerPoint ו- OneNote. סוללת המכשיר הינה בגודל של 8,200 mAh.

בנוסף, טאבלט ה- ATIV ניתן לחיבור למגוון מחשבי PC מבוססי  Windows ולאביזרים שונים כגון מדפסות, מקלדות, מקרנים, צגים חיצוניים וציוד היקפי אחר, בין השאר באמצעות חיבור USB או יציאת uHDMI.

Samsung ATIV Tab: טאבלט Windows RT

Samsung ATIV S: סמארטפון חלונות 8
הסמארטפון הראשון שמגיע עם Windows 8 כולל מעבד ליבה כפולה 1.5GHz וקישוריות HSPA+42 עם מסך גדול – 4.8 אינטש HD Super AMOLED.

Samsung ATIV S: סמארטפון חלונות 8

מעבר לתגובות בפורום