סמסונג גלקסי Note 2 – כל הפרטים על טלפון הטאבלט החדש

ליאור קורן
29-08-2012 20:53

סמסונג משיקה את טאבלט הטלפון ה"יצירתי" שלה – גלקסי Note 2 עם מסך גדול יותר במעט, אך גוף קטן מקודמו, מעבד ארבע ליבות ושיפור בעט S Pen עם ממשק מותאם ואפליקציות חדשות.

סמסונג Galaxy Note פתח קטגוריה חדשה בעולם הסמארטפונים / טאבלטים תוך שהוא משלב בין שני העולמות.  על פי הצהרות החברה, היא מכרה כמה וכמה מיליוני מכשירים מדגם זה, עכשיו הגיעה השעה להציג את הדור הבא: Note II.

מפרט עיקרי


נוט 2 מגיע עם מסך AMOLED בגודל של 5.5 אינטש (לעומת 5.3 בדגם הקודם) ברזולוציית 1280x720 פיקסלים (לעומת 1280x800 בקודמו), המסך מגיע כעת ביחס תמונה של 16:9, מה שהביא למסך צר יותר מאשר קודמו (ביחס לגודל המסך) בשילוב מסגרת צרה, רוחב המכשיר ירד מ- 83 מ"מ אל 80.5 בדגם החדש.


סמסונג גלקסי Note 2 – כל הפרטים על טלפון הטאבלט החדש
מעבד המכשיר מגיע עם ארבע ליבות בתדר 1.6GHz, מצלמה אחורית 8 מגה פיקסל עם פלאש LED, מצלמה קדמית ברזולוציית 1.9 מגה פיקסל, צילום וידאו 1080p, יכולת שיתוף מידע בנגיעה S Beam עם מכשירי סמסונג התואמים כמו גלקסי S3 וקישוריות סלולאר 3G / HSPA+ / 4G LTE.


הטאבלט הקטן (או הטלפון הגדול), מגיע עם אביזר השליטה והיצירתיות: S Pen ומספר אפליקציות מותאמות באופן מיוחד אליו, כמו היומן ואפליקציית המיילים עם אפשרות זיהוי כתב יד.


אפשרויות הזיכרון למכשיר הן 16GB, 32GB או 64GB עם אפשרות הרחבת זיכרון באמצעות micro SD.

Galaxy Note 2 יגיע עם סוללת 3100mAh, משקלו עומד על 180 גרמים, עוביו הינו 9.4 מ"מ, רוחבו 80.5 מ"מ וגובהו 151.1 מ"מ וחוץ מהמשקל שעלה שני גרמים, שאר המידות צומצמו במעט מאלו של Note המקורי. גרסת מערכת ההפעלה המותקנת הינה אנדרואיד 4.1 (גרסת Jelly Bean) – מה שישמח לקוחות רבים שירצו את הגרסה האחרונה.

מאז כניסתה של קטגורית ה- GALAXY Note בפעם הראשונה, המשיכה סמסונג לשפר ולהרחיב את חווית השימוש בקטגוריה. באמצע חודש אוגוסט, הרחיבה סמסונג את הקטגוריה עם מכשיר ה-GALAXY Note 10.1 עם מסך 10.1 אינטש ועתה מגיעה גרסה חדשה למכשיר המקורי.


סמסונג גלקסי Note 2 – כל הפרטים על טלפון הטאבלט החדש
ממשק אנדרואיד עם תוספות סמסונג ו- S Pen


חווית המשתמש של ה- GALAXY Note 2  מועשרת באמצעות פונקציה הנקראת " Popup Note" אשר מאפשרת לפתוח פתקית S Note באופן מיידי בצורת חלון קופץ בכל מקום על גבי המסך. למשל: ניתן להשתמש ב S Pen בזמן שיחת טלפון – אפליקציית ה S-Note תפתח באופן אוטומטי על גבי המסך ותאפשר למשתמש לשרבט פתק במהירות.


סמסונג גלקסי Note 2 – כל הפרטים על טלפון הטאבלט החדש
Quick Command מאפשרת להשתמש בקיצורי דרך, המופיעים על המסך כאשר המשתמש עובר כלפי מעלה על פני המסך כאשר כפתור ה S Pen לחוץ.  בדרך זו המשתמשים יכולים לשלוח אימייל, לבצע שיחה או לחפש מיקום באמצעות סימנים שהוגדרו מראש על גבי ה- command pad.

סמסונג גלקסי Note 2 – כל הפרטים על טלפון הטאבלט החדש
כמו כן, משתמשים יכולים לחלוק את החוויות שלהם עם אחרים באמצעות אפליקציית Screen Recorder המאפשרת "הקלטות מסך" אשר מתעדות רצף פעולות שלם על גבי המסך (למשל למטרת הסבר שימוש באפליקציה) ואז לחלוק אותן עם חברים על מנת לקבל תגובות או לשם שיתוף והנאה.


עט משופר


ה- S Pen החדש הינו ארוך ודק יותר ומעוצב בצורה ארגונומית למען אחיזה וע"י כך, לטענת סמסונג, הוא מספק חווית כתיבה וציור מדויקת יותר. בלחיצה פשוטה על כפתור ייעודי ב- S Pen, הוא מזהה כי המשתמש רוצה לגזור או לערוך תוכן על המסך. בנוסף, תכונת ה- Easy Clip מאפשרת לגזור באופן מיידי את התכנים מהמסך בכל צורה רצויה ואז לשמור, להדביק ולשתף. כמו כן ניתן לערוך תמונות דיגיטליות או תמונות מהאינטרנט באמצעות צביעה, הצללה או כתב יד אישי והפעולה מהירה ופשוטה.


סמסונג גלקסי Note 2 – כל הפרטים על טלפון הטאבלט החדש
תכונה נוספת נקראת Idea Visualizer המאפשרת למשתמש להוסיף איורים ע"י כתיבת מילות מפתח על גבי ה S Note שהופכות באופן אוטומטי לאיורים בהתאם למילות המפתח שהוזנו. מדובר בפונקצית התאמת איורים מהודרת אשר מאפשרת למשתמשים לבטא ולהפוך את הרעיון למשהו ויזואלי בצורה אינטואיטיבית ויצירתית יותר. ניתן גם להוסיף לספריית האיורים איורים אישיים.


מכשיר ה- GALAXY Note II יהיה זמין בצבעי אפור טיטניום או לבן פנינה. ישווק החל מחודש אוקטובר בשווקים מרכזיים באירופה, אסיה ובמזרח התיכון.

מעבר לתגובות בפורום