אסוס חושפת 2 טאבלטים מבוססי Windows 8

dtown
29-08-2012 18:13

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום ב-IFA ברלין, הציגה החברה מחשב ZenBook U500 בעל 4 ליבות, שני טאבלטים מבוססי חלונות 8 ומוצרים לשימוש בענן.

המוצר הראשון אותה הציגה חברת ASUS הוא מחשב נייד חדש, מדגם ZenBook U500, השייך לקטגוריית המחשבים האולטרה ניידים, עם מסך 15". ה- U500 מצויד במעבד ארבע ליבות i7 ™ Intel ®Core, כרטיס גרפי מבית ® NVIDIA וכונן SSD, המאפשר מעבר מהיר ממצב השהייה למצב פעולה, בשתי שניות, עיצוב המחשב הינו מתכתי והמסך מציג רזולוציית Full HD בגודל 15".

טאבלטים
עוד הוצגו במהלך האירוע שני טאבלטים מבוססי מערכת ההפעלה Windows 8 מבית Microsoft, Vivo Tab (Tablet 810) ו- Vivo Tab RT (Tablet 600). שני מחשבי הלוח כוללים את הדור הבא של מעבדי Intel® AtomTM, זיכרון בנפח  2GB, מסך בגודל 11.6" עם טכנולוגיית IPS+ לתצוגה בהירה. כמיטב המסורת של ASUS לשני הדגמים ניתן לחבר בקלות ובמהירות גם מקלדת QWERTY מלאה, אשר הופכת אותם תוך שניות למחשבים ניידים לכל דבר.


לאחר שחשפה מוקדם יותר השנה את ה- ASUS Open Cloud Computing, הענן הציבורי של ASUS, המשלב שרותי תוכנה עם התקן העברה אולטימטיבי לפלטפורמה אחת, הציגה החברה באירוע את ה- AiCloud, סדרת מוצרים ייעודית שמטרתה להעשיר את השימוש בטכנולוגיית הענן.


עוד הוצגו באירוע שלושה דגמים חדשים, הנחשפים לראשונה באירופה. המוצר הראשון, ה- ASUS TAICHI, מכשיר מעוצב המצויד בשני מסכים, בגודל 11.6" או 13.3", המשמש, כאשר הוא פתוח, כמחשב אולטרה נייד חזק, קל ודק. בצדו האחורי של המכשיר נמצא מסך מגע מלא ועם סגירת המכשיר, המצויד במקלדת QWERTY מלאה, הוא הופך לטאבלט  multi-touch. שני המסכים, החיצוני והפנימי, של ה- ASUS TAICHI מספקים גישה לחומרה זהה עם מעבדי הדור השלישיIntel ® CoreTM  ויחד עם זאת הם מתפקדים כמוצרים עצמאיים לחלוטין. המוצר השני הוא ה- ASUS Transformer Book, המוצר הראשון בעולם (על פי הצהרת החברה) המשלב טאבלט ומחשב אולטרה נייד במכשיר אחד, עם אפשרות למעבר מהיר בין השימושים השונים. זהו מוצר המיועד למשתמשים השואפים ליהנות מהיתרונות של מחשב לוח אך עדיין מעוניינים באפשרות ליהנות גם ממחשב אולטרה נייד מבוסס מערכת ההפעלה Windows. ה- Transformer Book מצויד במעבדי הדור השלישי Intel ® Core™i7 עם כרטיס גרפי נפרד, כונן SSD וטכנולוגיית ASUS Sonic Master. המוצר השלישי, ה- ZenBook Prime UX21A Touch הוא המחשב האולטרה נייד הראשון בעולם בעל מסך מגע עם טכנולוגית IPS+, מצוייד במעבדי הדור השלישי 3 Intel ® Core ™ ובכונן SSD.

כל המוצרים שהוצגו באירוע צפויים להגיע לישראל עד סוף שנת 2012. מועד רשמי ומחירים טרם נמסרו.

ASUS

מעבר לתגובות בפורום