קופסת הטלוויזיה החכמה של LG מתחילה להמכר בישראל

dtown
15-08-2012 13:54

סטרימר של LG מדגם SP820 אשר הופך את מסך הטלוויזיה ל"חכם" מושק בישראל, יוסיף לטלוויזיה אפליקציות וגם דפדפן אינטרנט ומגיע עם שלט מצביע.

קבוצת ח.י., יבואנית המותג LG בישראל, הודיעה כי תחל לשווק בישראל סטרימר מדגם SP820, אשר משדרגת כל טלוויזיה לטלוויזיה חכמה. זהו הדור השני של "קופסת הטלוויזיה החכמה" של LG , מוגדר ע"י החברה כ- Smart TV Upgrader מיועד לבעלי טלוויזיות LG או מתוצרת מותגים אחרים שרוצים לשדרג את תכונות הטלוויזיה לכאלו של טלוויזיה חכמה, עם תמיכה באפליקציות של LG, דפדפן אינטרנט, ניגון תכנים דרך הרשת (DLNA) ועוד.

את הדור הראשון, ראינו לראשונה בתערוכת CES דאשתקד, בפועל, דובר למעשה על סטרימר, אבל כזה שהביא לצרכנים את ממשק הטלוויזיה החכמה של LG. בדור השני שכולל ממשק משופר, מגיעה איתו גם תוספת מבורכת בצורת השלט המצביע של LG, אשר מוסיף לעניין גם שליטה עם תנועות ופקודות קוליות.

ה- SP820 כולל תכונות מתקדמות ביניהן, מזרים מדיה וקורא קבצי MKV/HD, דפדפן מובנה התומך ב- html 5.0 Flash, תוכן PREMUIM הכולל את חנות האפליקציות של LG ושלט גריאוסקופי שהינו שלט אינטראקטיבי חכם הכולל חיישן תנועה ואפשרות גלילה. השלט מאפשר לנווט בין התפריטים בדומה לעכבר אלחוטי. כמו כן, ב- SP820 קיים WiFi מובנה וישנה אפשרות לבצע חיפוש מתקדם, לצפות בעולם תוכן בתלת מימד ולשיתוף חכם.

לדברי שלומי ברוך, מנהל מוצרי אודיו וידאו בקבוצת ח.י. "בעולם שבו החידושים הטכנולוגיים מתרחשים על בסיס יומיומי, צרכנים שרוצים להתקדם טכנולוגית, מוצאים עצמם מחליפים טלוויזיות לעיתים קרובות. הקופסא החכמה, מאפשרת שידרוג מסך הטלוויזיה למתקדם ביותר שקיים בשוק וזאת בעלות יחסית נמוכה ללא צורך להחליף את המסך עצמו".

המחיר המומלץ לצרכן עבור הקופסא החכמה מדגם SP820 הינו 1,190 ₪ עם שנת אחריות.

מעבר לתגובות בפורום