לקנא: חדרי קולנוע ביתי מהמוטרפים בעולם – מערת באטמן ואוניה

ליאור קורן
08-08-2012 08:30

חולמים על אולם קולנוע ביתי בסגנון מערת באטמן או ספינת פיראטים? יש כאלו שחיים את הפנטזיה לאחר שבנו חדרי קולנוע ביתי מהמשוגעים והמרשימים ביותר – לידם מחוויר כל אולם מסחרי.

אם אתם נמנים על מעריצי גיבור העל באטמן ויש לכם גם סכום של שני מיליון דולרים בכיס, תוכלו לגרום לכל השכונה לקנא בבית הקולנוע הפרטי שלכם בבית, אשר בנוי ומעוצב כולו על טהרת אלמנטים מסרטי באטמן האחרונים.

בית קולנוע מהפנטזיות של מעריץ שכזה, הולך ונבנה בימים אלו בבית בגריניץ', האולם נבנה בצורת הבית והמערה של באטמן, עם תקרת מערה הכוללת נטיפים, מעלית בצורת גליל, גומחה בה עומדת דמותו של באטמן, אח בוערת, מנורות וצריחים בסגנון "ארט דקו" האפל של גותהם ועוד.


קולנוע ביתי - באטמן
אבל את תשומת הלב הרבה ביותר, תתפוס בוודאי המכונית באטמוביל אשר חונה מאחורי מדפי ספרים עם מנהרה סודית.

כורסאות האולם שנקרא The Dark Knight Theater מעוצבות כמו מושב הרכב של באטמן וגודל המסך עומד על 180 אינטש.

קולנוע ביתי - באטמן
מסתבר כי אולם הקולנוע הביתי החלומי הזה, מבוסס על כורסאות של חברת Elite Home Theater Seating האמריקאית אשר מתמחה בייצור כורסאות קולנוע ביתי מיוחדות בעיצובים בלתי שגרתיים בעליל, החברה משמשת כיועצת בפרוייקט היחודי הנ"ל.

אצל האמריקאים, כמו אמריקאים, הכל מגיע בגדול: באתר Elite HTS, אפשר לראות כמה מבתי הקולנוע הביתי המוטרפים והמוקצנים ביותר שכסף ודמיון יכולים להשיג:

בתי קולנוע מהסרטים

בית קולנוע ביתי הפנינה השחורה – מבוסס על טרילוגיית סרטי שודדי הקאריביים, אולם הקולנוע מעוצב כסיפון עליון מעץ של האוניה, עם חבלים תלויים מסביב, מפרשים מגולגלים מעל ראשי הצופים, חביות עץ ואפילו חלונות המופנים לעבר השקיעה הססגונית באוקיינוס.


קולנוע ביתי - שודדי הקאריביים
מאחורי שורות הצופים, ניצבת עמדת הקפטן – עם גלגל הגה הניווט.

קולנוע ביתי - שודדי הקאריביים
קופצים מאות שנים קדימה בזמן, מה דעתכם לצפות בסרט על גבי סיפון ספינת חלל?

אולם קולנוע ביתי
בעלי אולם הקולנוע הזה, הינם חובבי עולמות ממוחשבים – זוהי סביבה אידאלית לצפות בסרט "טרון" למשל.

אולם קולנוע ביתי
במקום לצאת אל הקומפלקסים של סינמה סיטי או יס פלאנט, מביאים אותם הביתה, לחדר שמרגיש כמו בית קולנוע מסחרי לכל דבר, כולל שמיים זרועי כוכבים.


אולם קולנוע ביתי
וכאן, הפינוק והנוחות של "לואי ה-16" (או מלכים אחרים בשושלת) מגיעים עם מיטות קטיפה, מהן ניתן לצפות בסרט בנוחות (בתקווה שלא תרדמו).

אולם קולנוע ביתי
גם בשורה השניה לא סובלים כאן יותר מדי ומי שרוצה למתוח צווארו במהלך הסרט, יביט מעלה – אל תקרה של כוכבים.

אולם קולנוע ביתי
ומה אתכם, על מה אתם מפנטזים בחדר הקולנוע הביתי שלכם?

מעבר לתגובות בפורום