HOT משיקה שירות Start Over מורחב ל- 30 ערוצים

dtown
23-07-2012 15:57

הוט משדרגת את שירות Start Over ומוסיפה אפשרות לחזור לתוכנית קודמת, להשהות שידור חי ולשמו תכנים מ- 30 ערוצים.

חברת HOT משדרגת את שירות ה – Start Over הפופולארי, הניתן בחינם לצופים ואפשרי בזכות ערוץ החזור שלה. על פי נתונים שמגיעים מהחברה, השימוש בשירות ה -  Start Over נעשה ע"י כ - 300 אלף לקוחות עם 2 מיליון שימושים בממוצע מדי חודש.

החל מהיום, שדרוג השירות יאפשר את התכונות הבאות:
•    צפייה מהתחלה גם בתוכנית קודמת:  מהיום, ניתן לחזור בלחיצת כפתור, לא רק לתחילת התוכנית הנוכחית, אלא גם לתחילת התוכנית ששודרה לפניה.
•    ביצוע PAUSE על תוכן בשידור חי: מעתה גם לקוחות ללא ממיר מקליט יכולים ליהנות משירות 'השהייה' על צפייה בתכנית בשידור חי, ולחזור מאוחר יותר ולצפות בה מאותה נקודה.
•    שמירת תכנים שנצפו: במקרה בו מחליט הלקוח לעצור צפייה באמצע תכנית מסיבה זו או אחרת, הוא יוכל לשוב ולראותה, מכל ממיר בבית, דרך קטגורית "נצפו לאחרונה" (בה נשמרים למשך מספר שעות פריטים שבוצע עליהם Start-Over או PAUSE).
•    מעבר לצפייה בתכנים ב- VOD ישירות משירות ה – Start Over: בלחיצת כפתור מהשידור בערוץ, ניתן לעבור ישירות לצפיית תכנים מומלצים מאותו הז'אנר ב -VOD.

שירות ה Start Over החדש יופעל על גבי 30 ערוצים (לעומת 8 ערוצי Start Over עד היום), כמו ערוצי HD: ,HOT3-HD, HOT ZONE כל ערוצי הסרטים ב-HD, נשיונל ג'יאוגרפיק HD, ויוה, היסטוריה, החיים הטובים ועוד.

HOT Start Over

מעבר לתגובות בפורום