אייפון לכל אורח במלון אופוס לשימוש בחדר ובחוץ

ליאור קורן
13-07-2012 10:30

מלון קנדי מחליף את הטלפונים הרגילים בחדרים באייפונים ומאפשר לאורחיו להסתובב איתם בעיר – מבטל את הצורך בתשלום תעריפי נדידה יקרים.

כל ישראלי שטס לחו"ל מכיר את תחושת הכאב שמגיעה עם חשבון הטלפון הסלולרי לאחר מכן, המשתמשים ה"מתקדמים" יודעים לחפש בחנויות של ארץ היעד כרטיס סים מקומי (גם זה אינו תמיד ענין פשוט, במיוחד כאשר אתם לחוצים בזמן). עתה מציע מלון אופוס בעיר ונקוברקנדה הטבה מפתה לאורחיו: הנהלת המלון החליפה את כל הטלפונים הקויים הרגילים בחדרים בסמארטפונים מדגם אייפון אשר משמשים את האורחים בזמן שהותם בחדר, אבל יותר מזה, ניתן לקחת אותם גם כאשר יוצאים אל העיר, כך שאם מישהו מנסה להתקשר אל מספר חדר המלון שנתתם, הוא ישיג אתכם בכל מקום בסביבה.

הודות לכך שמדובר בטלפון עם ספק שירות מקומי, השיחות בתוך קנדה זולות יחסית וגם התעריפים למדינות שכנות כמו ארה"ב אמורים להיות נמוכים. לאחר גמר השימוש בטלפון – כאשר האורחים עוזבים את המלון, מבוצעת מחיקה מלאה של תוכנת הטלפון והתקנת מערכת הפעלה חדשה מעותק, בכדי לשמור על דיסקרטיות הלקוח.

מלון Opus מוגדר כמלון בוטיק ואייפון הוא לא המוצר הראשון של אפל בו נעשה שימוש: לפני מספר חודשים, הוכנסו גם טאבלטים (אייפד) לחדרים, דרכם אפשר לבצע הזמנת שירות חדרים ופעולות נוספות.

מעבר לתגובות בפורום