עסק בפוקוס – החנות אניגמה בחיפה

dtown
10-07-2012 06:32

במסגרת המדור, אנחנו מצפינים לחיפה ומגיעים לחנות אניגמה המתמחה באודיו / וידאו ופרוייקטים, הסתכלנו על העיצוב, הקשבנו לבעלים והתרשמנו מחדרי ההדגמה לסטריאו וגם קולנוע ביתי.

לפני שהתיישבנו לשוחח עם אנשי אניגמה במסגרת סיור החנויות שלנו בארץ (עסק בפוקוס), קלטה העין דלת לחדר הדגמה חדש בחנות, כאשר נכנסים אל החדר ומתיישבים על ספת העור הלבנה, משתרר שקט וציפיה שכזו אשר מזכירה את הישיבה באולם קולנוע אמיתי באותן הדקות שלפני תחילת הקרנת הסרט.

אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים קולנוע ביתי
על החנות


אניגמה מבצעת פרוייקטים כיום ברחבי הארץ וגם בחו"ל, זוהי חנות אודיו / וידאו בדגש על פתרונות מעוצבים, כאשר הצוות מדריך ומלווה את הלקוח בכל שלבי הפרוייקט.


בשנה האחרונה, נפתחו שתי מחלקות נוספות: מחלקת אודיו Hi End בה מוצגים מותגים כמו רמקולים של סונוס פאבר, מגברים ונגנים של אודיו אנלוג, רמקולים כדוריים של Elipson וגם סאב וופרים של REL. כאמור, יש חדר קולנוע אינטימי בו מודגמת מערכת רמקולים שלמה של מוראל, רסיבר יוקרתי של מרנץ ומקרן Full HD 3D של פנסוניק.


בחלל התצוגה הראשי, ניתן להתרשם מרמקולים, מגברים, נגנים ורסיברים לשימושי סטריאו או קולנוע ביתי מתוצרת ימאהה, מרנץ, פיוניר, פרדיים, מוראל, מוניטור אודיו, אנטם ועוד. במקום, יש תצוגה של החברות המובילות בתחום טלוויזיות LCD LED / פלזמה: סוני, סמסונג, פנסוניק, שארפ ועוד, מקרנים לקולנוע ביתי – דו וגם תלת מימד מתוצרת אופטומה, אפסון ,פנסוניק ועוד.


אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים קולנוע ביתי
ישראל, החנות מרגישה בעיצובה ובאווירה שלה כמו חלל של בית קולנוע לכל דבר, עם נצנצים על הקירות וכרזות עם גיבורי סרטים מוכרים, מהיכן זה הגיע?


"כחנות, רצינו ליצור חווית קניה אשר משקפת את החוויה שהמוצרים אמורים לתת בבית, אגב, מלבד העיצוב והתפאורות – כל המוצרים מודגמים כאן באופן אקטיבי על שטח כולל של כ- 150 מטרים המחולקים למתחמים שונים: יש שני חדרי קולנוע בגדלים שונים בהם מודגמים מקרני קולנוע ביתי עם תלת מימד וטלוויזיות ענק, יש מתחם של רמקולים שקועים ונסתרים בתוך הקיר, מקרני קול שחוסכים התקנת חמישה רמקולים נפרדים, הדגמה של אפליקציות בית חכם, ניגון תכני מולטימדיה ברשת – אודיו וגם וידאו ועוד.


אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים קולנוע ביתי
מעבר לאלמנט הקניה, רצינו שהלקוח ירגיש כמו בבית קפה או ביציאה לבית קולנוע, יש כאן הרבה פינות ישיבה והדמייה של סלון ביתי, הציוד מודגם במרחקים דומים לאלו המקובלים בבית, הלקוח יושב ומסביבו משתנים דברים: וילונות יורדים ועולים, החדר הופך בן רגע מאולם קולנוע ביתי לחדר סטריאו ולהפך".


החנות עובדת בצוותא עם אדריכלים עבור מתן פתרונות תפורים ללקוח, החל משלב השרטוטים בתכנון הבית ועד לשלב התקנה סופית של המוצרים בבית הלקוח ושדרוגים עתידיים. בחנות מודגמים כל הפתרונות עליהם חולם הלקוח: מראות שהופכות למסכי טלוויזיה, רמקולים סמויים בתוך הקירות, טלוויזיות LED LCD, פלזמה וגם מקרנים המותקנים על מתקני מעליות אשר בגמר ההקרנה מסתירים אותם מן העין.


ישראל לופו - אניגמה
הצוות
ישראל לופו – הבעלים הוא דמות ותיקה וידועה בפורומי האודיו והקולנוע הביתי באינטרנט הישראלי, הפך את האהבה למקצוע וכיום עוסק בתחום. הוא בעל תואר הנדסאי חשמל ואלקטרוניקה בהשכלתו ותואר שני במנהל עסקים; לימינו עומד רוי שהינו בעל תואר במשפטים - חברי הצוות באניגמה עזבו משרות קודמות מכובדות ומבוססות ובמקביל אליהן פרסמו בזמנם החופשי מאמרים מקצועיים בתחום האלקטרוניקה הבידורית.


ישראל לופו, רוי, גלעד - אניגמהמימין לשמאל: ישראל, רוי וגלעד

איך נראה תחום הבידור הביתי כיום?

השוק משתנה באופן דינמי, חברות שיצרו בעבר רמקולים בצבע שחור בלבד, משיקות קולקציות לבנות, רמקולים בצורה של "ארונות קבורה" הפכו לקטנים ומעוצבים בשנים האחרונות, ממדיה אנלוגית (פטיפונים בעיקר) שנשארה נישה כיום צריכות היצרניות כיום לדאוג לתאימות למכשירי אייפון וניגון מדיה דרך האויר עם Air Play ו- DLNA. המדיה הפכה לדיגיטלית ממוחשבת, אדם יכול לשאת עימו בדרכים את מאגר המוזיקה האישי שלו אבל בבית המהפיכה האלקטרונית הפכה את הבידור לחוויה משפחתית: מערכת הקולנוע הביתי מלכדת את המשפחה סביב המסך בשעות הפנאי המועטות, סטרימרים, מאפשרים לשלוף את הסרט האהוב בקלות מספריית מדיה גדולה או את התמונות מהמצלמה הדיגיטלית והשירים.


אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים רמקולים קולנוע ביתי
מה לא תעשה?

"לא אכנס לחנות מוצר אשר עלול לאכזב את הלקוח".

"בהשוואה לחנויות מרשתות חשמל, אנחנו מסוגלים לתפור חליפה מדוייקת על סמך צרכי הלקוח, לא רק לשלוף מסך מוכן מקרטון אלא להתקין את המסך בכל זוית צפיה מבוקשת, עם מנגנון הרמה נעלם (מעלית), תכנון לפי מידות ועיצוב מבוקש – לא דברים שגרתיים בלבד. בנוסף, השירות אצלנו צמוד עם זמינות מקסימלית ללקוח, גם אם הוא לחץ בטעות בשעות הלילה על כפתור שגוי בשלט ורואה שלג בטלוויזיה, אנחנו נפתור לו את הבעיה".


המוטו שלנו: לתת ללקוח יותר ממה שהוא ציפה לקבל.

פרטי החנות אניגמה

כתובת: דרך בר יהודה 300, בנין לב הצומת מפרץ חיפה
טלפון: 04-8211589
אניגמה בפייסבוק


תמונות נוספות

אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים רמקולים קולנוע ביתי

אניגמה - רמקולים סונוס פבר

אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים רמקולים קולנוע ביתי

אניגמה - רמקול מעוצב כתמונה

אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים רמקולים קולנוע ביתי

אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים רמקולים קולנוע ביתי

אניגמה - חנות אודיו וידאו פרוייקטים רמקולים קולנוע ביתי

מעבר לתגובות בפורום