גלקסי S3 של סמסונג מושק בישראל

ליאור קורן
29-05-2012 10:56

טלפון הדגל החדש – סמסונג גלקסי S3 מושק בישראל באופן רשמי, עם מסך AMOLED בגודל 4.8” ורזולוציית 720p, מעבד ארבע ליבות וממשק משתמש שעוקב אחר עיניו וקולו של המשתמש.

סמסונג ישראל, משיקה באופן רשמי ובמקביל למדינות אחרות בעולם את גלקסי S3. השקה מסחרית מתוכננת לתאריך ה- 06.06.12, אך היבואנית מסרבת עדיין לחשוף מחיר רשמי. הטלפון בגרסת 16GB יושק אצל מפעילות הסלולאר אורנג', מירס, סלקום וגם פלאפון - שם יעמוד המחיר על 4,208 ש"ח בשישה תשלומים או 4,680 ש"ח ב- 36 תשלומים. 

סמסונג ממתגת את הסמארטפון החדש כ-”מכשיר לבני אנוש", בהתייחס לצורה בה הוא אמור להיות קשוב אל בקשות המשתמש, כמו חיישן הסורק את פני המשתמש ודואג להשאיר את תאורת המסך כשהיא פועלת כל עוד המשתמש מסתכל עליו. תכונת ה- S-Voice של סמסונג שהושקה לראשונה בטלפון הזה (מזכירה באופן פעולתה את Siri של אפל) פועלת בשפות זרות בלבד בשלב זה.

סמסונג גלקסי S3

סמסונג הלכה גם כאן על הטמעת ממשק משתמש משלה על גבי ליבת מערכת אנדרואיד 4, היא גם בחרה לשנות את מערך הלחצנים הבסיסי של אנדרואיד, הפכה את סדר הלחצנים הקבועים (לחצן "חזור" ממוקם בצד ימין כאן) ובמקום לחצן "ריבוי משימות" שמופיע לרשימת באנדרואיד ICS, שומר על מקומו לחצן ה-”תפריט / הגדרות". הכפתור הפיזי "בית" נשאר כאן ולחיצה ארוכה עליו מביאה לתפריט ריבוי המשימות.

דוידי פיאמנטה - מנכ"ל סאני העריך כי עבור הגלקסי S3 נדרשים כ-3 ימים בכדי להתרגל באופן מלא ולגלות את מלוא תכונות המכשיר. 

אל תכונות המכשיר, חוזקות וחולשות של המפרט התייחסנו בכתבה מורחבת.

משפחת גלקסי

על פי הנתונים אותם מסרה היבואנית סאני, בשנה וחצי האחרונות, נמכרו בישראל כ- 800,000 סמארטפונים ממשפחת גלקסי ו- 50,000 טאבלטים של סמסונג. מכשיר ה- Note נמכר במספרים קטנים יחסית – 17,000 מכשירים ואולי הקרבה להשקת הגלקסי S3 פגעה במכירות. טלפון הגלקסי S2 נמכר בכ- 280,000 יחידות. לגבי דגם ה- S3, סמסונג העולמית מצפה למכור בחצי השנה הקרובה 30 מיליון יחידות.

כדאי לזכור כי למרות שאת כל ה"הייפ" יוצר דגם הדגל של החברה, הרי שבפועל, את כמות המכירות הגדולה ביותר תופסים הדגמים הזולים יותר, למעשה, הדגם של סמסונג שנמכר הכי הרבה באירופה היה גלקסי Ace. על פי סקר שנערך בישראל, שיעור המודעות הגבוהה ביותר למותג "גלקסי" נמצא בקרב גילאי "שכבת הצעירים" מגיל 15 עד גיל 24.

פיאמנטה התייחס במהלך אירוע ההשקה לסוגיית אישורי משרד התקשורת והצהיר כי הם דואגים לסגור תחום תדרים ספציפי ב- WiFi שמתנגש עם דרישות משרד הביטחון, הבקשה הוגשה אתמול ואמורה להיות מאושרת בימים הקרובים.

סמסונג גלקסי S3

לגבי עדכון ה- ICS עבור גלקסי S2 שהתעכב מעבר לתאריך המוצהר, הוא יהיה זמין החל ממחר דרך האויר למכשירים שנרכשו דרך היבואנית סאני.

באירוע, הושקו גם שני טאבלטים חדשים של סמסונג: גלקסי TAB 2 בגדלי מסך של 7” ו- 10.1” ועליהם תינתן אחריות יבואן רשמי בת 3 שנים.

סאני מקימה רשת חנויות מותג לסמסונג, הראשונה נפתחה בדיזינגוף סנטר – תל אביב, הבאות יפתחו בערים חיפה, ירושלים ובאר שבע בחודש וחצי הקרובים.

מעבר לתגובות בפורום