גולן טלקום משיקים חבילת שיחות וגלישה ללא הגבלה ב-99 ש";ח

dtown
14-05-2012 14:16

Golan Telecom מאיימת לשבור את רף המחיר התחתון לחבילת סלולאר ללא הגבלה של שיחות לארץ ולחו”ל , הודעות וגלישת 3G (עד 2GB) במחיר של 99 ש"ח לחודש.

רשת גולן טלקום – ספקית הסלולר החמישית בישראל המסתמכת על תשתית סלולר משלה (דור שלישי בלבד), יצאה לדרך עם תמחור המאיים לשבור את ההגמוניה של המפעילות הקיימות. מחיר החבילה הזול אמור להגיע כתוצאה מתפעול חסכוני של נושא שירות הלקוחות. למעשה, הלקוח מנהל את חשבונו רק דרך אתר האינטרנט של גולן טלקום, כולל הרשמה לחברה. הוא אמור לקבל את כרטיס ה- SIM בדואר: החברה עושה הפרדה בין כרטיס הסים לבין רכישת מכשיר הטלפון עצמו, היא הכריזה על שיתוף פעולה מסחרי עם רשת באג ורשת Best Mobile למטרת מכירת מכשירים.

הקידומת של גולן טלפון הינה 058, עד להשלמת תשתית התקשורת הנדרשת ברחבי הארץ, תעשה החברה שימוש בתשתיות של חברת סלקום - היכן שחסר כיסוי.

החברה, מציעה, כאמור, חבילה חודשית במחיר של 99 ש"ח למשתמש, עם ללא הגבלה של דקות שיחה בארץ וגם ל-29 מדינות בחו”ל, הודעות טקסט SMS ומולטימדיה MMS. חבילת הגלישה אמורה לעמוד על 2GB חודשיים, לאחרייהם, תגביל החברה את מהירות הגלישה.

לקוח שישרצה להתקשר מחו”ל לישראל, ישלם 35 אגורות לדקה ממדינות באירופה ו-99 אגורות לדקה בשיחה מארצות הברית, ניוזילנד וגם אוסטרליה.
גולן טלקום תציע גם מסלול "סל מינימום" במחיר של כ-10 ש"ח לחודש אשר כולל 60 דקות שיחה, 60 הודעות טקסט וגלישה בהיקף של 10 מגהבייט.

מעבר לתגובות בפורום