סמסונג ES8000 - הצצה ראשונה על טלוויזית הדגל החכמה

ליאור קורן
14-05-2012 10:00

טלוויזיות סמסונג החדשות נוחתות בישראל ואנו מפרסמים הצצה ראשונה על מסך הדגל של היצרנית הקוריאנית - ES8000, לראשונה עם שליטה בעזרת תנועות ידיים ופקודות קוליות, תפריט מלא ואפליקציות בעברית ושלט מגע חכם.

מסך הדגל החדש של סמסונג - ES8000 נוחת לידי צוות DTOWN, זוהי הצצה לפני פרסום סקירה / ביקורת מלאה.

הטלוויזיה הבכירה ביותר בסדרות ה- LCD LED החדשות של 2012 (מתחילות באות E) מגיעה עם תלת מימד ורזולוציית Full HD כמובן. הדגם הנסקר כאן הינו בגודל 55", מסגרת המסך דקה (חצי ס"מ) ומגיעה בגימור כסוף.

סמסונג LED ES8000 - הצצה לפני ביקורת

מבחינה עיצובית, המסגרת הדקה מקנה אפקט של "חלון" לתמונה, לאחר צפיה בטלוויזיה שכזו, המסגרת של כל דגם אחר נראית עבה ומפריעה לעין...
השנה, עיצבה סמסונג מעמד חדש לסדרת ES8000, עם צורה של U, לא ניתן לסובב את המסך על ציר המעמד, אך היציבות משופרת ביחס לעבר.

על ראש המסך, ניתן להבחין בבליטה קטנה, שם ממוקמת מצלמה יעודית ומיקרופונים, מלבד אפשרות ביצוע שיחות וידאו סקייפ, מאפשרת הטלוויזיה החדשה שליטה עליה בעזרת מחוות ידיים ופקודות קוליות, כמו גם זיהוי פנים של הצופים והתאמה של הגדרות אישיות לכל צופה בבית.

סמסונג LED ES8000 - הצצה לפני ביקורת

עובי ה- 55ES8000 עומד על כ- 3 ס"מ, גם גב המסך חלק יחסית ואסטטי למראה, כאשר שקעי החיבורים מופנים כלפי הצד, בכדי לאפשר הצמדה של הטלוויזיה בזמן תליה על קיר.

סמסונג LED ES8000 - הצצה לפני ביקורת

בדגם זה, מגיעים שני שלטים רחוקים: הראשון הינו בתצורה המוכרת, השני (מימין), הינו שלט מגע חכם (עם אלחוט BT) המאפשר לתפעל את תפריטי הטלוויזיה וגם לשלוט על הסמן בזמן גלישה באינטרנט או שימוש באפליקציות. יש בשלט הזה אייקון של מיקרופון, לחיצה עליו מפעילה את פונקציית השליטה הקולית - המשתמש יכול לתת פקודות קוליות לטלוויזיה, כמו Volume UP / Down, כניסה ל- Browser, הדלקה או כיבוי של המסך ופקודות נוספות.
בצד שמאל, ניתן לראות IR Blaster, יחידה זו מאפשרת לשלוט בעזרת שלט הסמסונג על מכשירים חיצוניים כמו ממירי כבלים / לווין, למשל.

סמסונג LED ES8000 - הצצה לפני ביקורת

באריזת המסך, הגיעו ארבעה זוגות של משקפי תלת מימד, אקטיביים (עם סוללה) וקישוריות BlueTooth, אפליקציית ה- Explore 3D במסך, מאפשרת לצפות בתכני תלת מימד דרך האינטרנט.

משקפי תלת מימד

תפריט הטלוויזיה מעוברת באופן מלא, בהפעלה ראשונה, עובר המשתמש דרך תפריט הגדרות ראשוניות, במהלכו מתבצע חיבור לרשת האינטרנט (יש לחבר כבל רשת או להשתמש ביכולת ה- WiFi המובנית בדגם זה). בסיום תהליך הגדרת הרשת, תבצע הטלוויזיה עדכוני תוכנת הפעלה וגרסאות מותאמות של אפליקציות.

סמסונג LED ES8000 - הצצה לפני ביקורת

כך נראה מסך הבית - Smart Hub של טלוויזית ה- Samsung LED LCD ES8000, עם קיצורי דרך לאפליקציות כמו פייסבוק, סקייפ, כושר, תכני ילדים ועוד. בנוסף, ניתן להכנס מכאן אל דפדפן האינטרנט, אל מדריך ערוצי ה- DTT (עידן+), מרכז ניהול תכני המולטימדיה ברשת הביתית (AllShare) ועוד.

Samsung LED ES8000 - Smart Hub

חנות האפליקציות של סמסונג, מספקת תכנים להורדה בקטגוריות כמו ספורט, משחקים, חדשות ועוד. ניתן למצוא מספר אפליקציות בעברית כמו של Ynet, ישראל היום, וואלה TV, אתר 144 של בזק ועוד.

Samsung LED ES8000 - אפליקציות

ביקורת מלאה, תפורסם במהלך הימים הקרובים.

מעבר לתגובות בפורום