יבוא המותג דנון עובר מניופאן לחברת קליר

dtown
13-05-2012 10:15

חברת קליר מקבוצת ט.ר. אלקטרו סטריאו (יבואנית פיוניר) רוכשת את זכויות ההפצה של מותג האודיו דנון (רסיברים לקולנוע ביתי, מגברים ועוד) מניופאן.


DENON תופץ על ידי חברת קליר, יחד עם המותג הגרמני  LOEWE, באמצעות חנויות ומשווקי האודיו בישראל, במטרה לשמור על מיצוב המוצר ומתן שירות איכותי לקהל היעד.

חברת קליר משתייכת לקבוצת ט.ר אלקטרו סטריאו, בבעלות איש העסקים מר יוסי בן יהושע, המשווקת בישראל את המותג PIONEER ומותגים נוספים מעל ל- 25 שנה. 
DENON מתמחה בתחום האודיו במגוון מוצרים כמו רסיברים – קולנוע ביתי וסטריאו, מגברים, נגני  CD , פטיפונים, אוזניות, מערכות אודיו מעוצבות ועוד.

גיל לייזר, מנכ"ל קבוצת קליר וט.ר, אמר "אני שמח וגאה על צירופו של המותג דנון אל סל המוצרים שלנו. דנון הוא המותג המוביל בעולם ואנו נשקיע ונקדם את המותג על מנת שנתח השוק שלו בישראל יהיה זהה ואף גדול מנתח השוק העולמי שלו. עם הרכישה קבוצת החברות ט.ר וקליר הופכת להיות הקבוצה הגדולה בענף האודיו בישראל, מצב שיאפשר לנו לתת מגוון רחב של מוצרים ופתרונות וניצול היתרון לגודל על מנת להעניק שירות ומחירים טובים יותר ללקוחות שלנו". שווי העסקה בין החברות מוערך בכ- 5 מיליון שקלים, אשר כוללים את זכויות ההפצה, מלאי החברה והמוניטין השיווקי של המותג בישראל.

מעבר לתגובות בפורום