CTI חושפת טאבלטים למלחמה הבאה

dtown
09-05-2012 09:46

באירוע חנוכת הסניף של CTI, נחשף קו המחשבים הטאקטיים של החברה. בין טאבלטים צבאיים שהוצגו, המתקדם שבהם הוא "תמנון" - מערכת מחשוב לביש מיוחדת, שתיכנס בקרוב לשירות בצה"ל.

חברת CTI Computech International פתחה רשמית את פעילותה בישראל באירוע שבו נחשפו מגוון מוצריה החדשים. החברה נחשבת לאחת מחברות ההפצה הגדולות בארצות הברית בתחום המחשוב הארגוני ומובילה בתחום המחשוב הטאקטי המוקשח לצבאות העולם.  

באירוע הוצגה בין היתר מערכת "תמנון", מחשב לביש מתקדם ומודולרי – שחיילים יכולים ללבוש על גופם. המחשב, שחברת CTI לקחה חלק באפיונו ופיתוחו, יכול לספק למפקד מידע חיוני – מודיעיני ומבצעי כאחד. מערכת תמנון שוקלת 3.52 קילוגרם, כמו לפטופ שולחני גדול. החייל יכול לפרוק אותה בקלות מגופו ולהתקין אותה בכלי רכב קרביים ולהשתמש בה גם כמחשב טאקטי ייעודי לרכב.
באירוע הוצגו גם מחשבים טאקטיים אחרים, כמו ה-MTS האמריקאי, מחשב לביש מתקדם, מערכות שליטה ובקרה מתקדמות ותושבות מיוחדות שמאפשרות להתקין מערכות מחשוב גם בג'יפים ונגמ"שים.

בנוסף, הוצג באירוע טאבלט ToughBook A1 של פנסוניק, מחשב לוח מבוסס אנדרואיד שהוא ממוגן ועמיד למכות, מים ונזקי סביבה. ל-A1 יש מסך בגודל 10 אינטש, מעבד כפול ליבה במהירות 1.2GHz, גיגה זיכרון ומרחב אחסון של 16 גיגה.

באירוע הוצגו גם מערכות אחסון של יצרנית הכוננים הקשיחים סיגייט. לאחרונה פיתחה החברה טכנולוגיית אחסון חדשה שתאפשר ייצור כונני 3.5 אינץ' בנפח של 60 טרה בייט, פי 20 מהקיים בשוק. מנהל המכירות האזורי של סיגייט - סופוקלס סוקרטוס, הציג את הכוננים החדשים של החברה, ביניהם כונן SSD היברידי – שמשלב טכנולוגיית כונן סטטי וכונן דינמי.

טאבלטים צבאיים - במלחמה הבאה
טאבלטים צבאיים - במלחמה הבאה

מעבר לתגובות בפורום