LG תשיק החודש את השלט הקולי לטלוויזיות

dtown
08-04-2012 06:58

השלט החכם Magic Remote החדש של LG אשר מאפשר לשלוט על מסך הטלוויזיה בעזרת פקודות קוליות יחל להמכר החודש.

חברת LG הודיעה כי ה-Magic Remote שלה, המאפשר שליטה בטלוויזיה באמצעות הקול, יהיה זמין עד סוף חודש אפריל. הודעה זו כוללת את ליין ה- LCD / LED Smart TV הנוכחי שלה שהוצג לראשונה השנה בתערוכת CES בלאס וגאס. המשמעות היא ששלטים שיוצעו לאחר חודש אפריל יכילו עדכון תכנה ויסתנכרנו עם הטלוויזיות החכמות ללא צורך בהתקנה נוספת.

שלט ה-Magic Remote, מזהה ארבעה סוגים של פקודות – דיבור של המשתמש, גלילה, תנועות גוף והצבעה עם סמן על המסך – כולל גלגלת המאפשרת גלילה בין תפריטים ועמודי אינטרנט, שליטה בסמן והעברה מדו-ממד לתלת-ממד.

שתי המתחרות – יצרניות הטלוויזיות הקוראניות סמסונג ו- LG משיקות השנה לראשונה אפשרות שליטה קולית על המסך (לפעולות כמו חיפוש באינטרנט, רשתות חברתיות והכתבת טקסט ביישומים נוספים), אולם בעוד סמסונג הטמיעה את מערכת הזיהוי והשליטה הקולית במסך עצמו, LG הכניסה את המנגנון לתוך השלט הרחוק החדש.

השלט מסוגל לזהות מילים באנגלית ושפות זרות, נציגות LG בישראל, עדיין לא מסרה תשובה לגבי יכולת הכתבה קולית של מילים בעברית.


השלט עובד גם במצב סטנדרטי על ידי כפתורים באופן אליו מורגלים המשתמשים כיום בכלל השלטים הרגילים באמצעות חמישה כפתורים המספקים גישה לכל הפונקציות.


מעבר לתגובות בפורום