תוכנת ניווט לאייפון IGO PRIMO LITE – להורדה בחינם בפסח

dtown
25-03-2012 12:42

תוכנת הניווט IGO PRIMO בגרסת LITE תהיה זמינה להורדה ב- AppStore ללא עלות בין התאריכים 06.04.12 – 14.04.12.

חברת NNG יוצאת במהלך שיווקי לקראת חג הפסח ומציעה לישראלים את תוכנת הניווט IGO PRIMO LITE לאייפון במתנה. התוכנה מאפשרת ניווט מלא בתלת מימד בישראל, ניתן יהיה בנוסף לשכור מפות חו"ל במחירי הנחה ולתקופות קצרות לפי הצורך. גם בשנה שעברה, העניקה NNG הטבה דומה, אך הורדת החינם היתה זמינה ליום אחד בלבד (ביום העצמאות), השנה היא מתרחבת לשבוע.
החבילות אשר יהיו חלק מהמבצע לתקופת הפסח בלבד:

IGO PRIMO LITE  לאייפון כולל מפות ישראל המעודכנות ביותר – חינם.
חבילת מצלמות מהירות (לתקופה של שנה) – חינם.
חבילת זהירות בדרכים (זה"ב) - חבילה חינמית במהלך השנה.

חידושים בתוכנת IGO


פלטפורמת הניווט והחיפוש IGoBIZ: מנוע חיפוש מתקדם בדמי מנוי חודשיים המאפשר למשתמשי תוכנת IGO בגרסת האייפון ובהמשך גם באנדרואיד לבצע חיפוש של בתי עסק לפי  שם ו/או מיקום,  על פי כתיבה חופשית של חיפוש מוצר (כגון: פיצה ברעננה..), מספר טלפון או לחלופין לפי IGoZIP מבלי לצאת מהישום.  בסיום החיפוש יקבל המשתמש מידע מפורט על בית העסק, יכולת להתקשר לבית העסק וכן הכוונה קלה ובטוחה לניווט ישירות אל היעד אותו חיפש. בנוסף יוכל המשתמש לשלוח את המידע של העסק או הנתיב אליו אל כל משתמש אחר ולשתף את המידע – הכל מתוך היישום אשר זמין גם דרך אתר אינטרנט במחשב הביתי בכתובת www.igozip.co.il . את תוצאות החיפוש באתר האינטרנט ניתן לשלוח ישירות לתוכנת הניווט ולנווט איתה.


IGoBIZ
IGOZIP: שירות חדש המאפשר למצוא כל נקודה בישראל מבלי להזדקק לכתובת. החברה עבדה בשנה האחרונה על חלוקת המדינה לריבועים קטנים של 50 X  50 מטר כאשר לכל ריבוע כזה ניתן קוד בן 9 ספרות. בעזרת השירות החדש כל מה שצריך הוא להכניס את הקוד לתוכנת הניווט ולנווט ליעד.

השירות החדש מציע פיתרון אולטימטיבי לניווט במיקומים ללא כתובות דוגמת מושב ללא שמות לרחובות ומספרי בתים, או לחלופין - לקוח שנתקע ברכב באמצע המדבר או על רכס ההר יוכל לשלוח את מיקומו בלחיצת כפתור ולאפשר הגעה מיידית ומדויקת אליו. IGOZIP יכול אף להוות כתובת אלטרנטיבית בכרטיס הביקור ולאפשר הגעה לכל מקום ללא צורך לרשום כתובת ארוכה, אלא רק על ידי הקלדת מספר פשוטה.


חבילות נוספות בתשלום לפסח

חבילת מפות שטח (רסטר) – 9.99$ (לשנה)
חבילת TMC (עדכוני תנועה בזמן אמיתי)– 9.99$ (לשנה)
חבילת בנינים בתלת מימד מלא  - 9.99$
חבילת מפות מערב אירופה (השכרה ל- 30 יום) - 9.99$
חבילת מפות מזרח אירופה (השכרה ל- 30 יום) - 9.99$
חבילת מפות צפון אמריקה וקנדה (השכרה ל- 30 יום) - 9.99$
חבילת מפת רוסיה (השכרה ל- 30 יום) - 9.99$
חבילת מפת טורקיה (השכרה ל- 30 יום) - 9.99$

מעבר לתגובות בפורום