סוני Xperia S נוחת בחודש הבא בישראל

ליאור קורן
14-03-2012 13:16

נציגת סוני מובייל בישראל – ברס אלקטרוניקה, מציגה את דגמי Xperia S (עם מסך HD) ושני אחיו הקטנים יותר Xperia P עם גוף אלומיניום ו- U עם פאנל תאורה מתחלף.

ברס אלקטרה, נציגת סוני מובייל בישראל, מציינת היום באופן רשמי את המעבר לחטיבת המובייל של סוני, לאחר סיום רכישת סוני את חלקה של אריקסון במיזם המשותף בפברואר האחרון. 
לטענת היבואנית, היא השיקה בשנה החולפת את מגוון הסמארטפונים הגדול ביותר בשוק המקומי, תשעה מסדרת ה Xperia ואת סמארטפון הווקמן הראשון, אשר פונים לכל סיגמנט ולכל כיס, והשקיעה סכום כולל  של כ- 10 מיליון שקלים בפרסום ושיווק המותג.

סמארטפוני הדגל arc ו – arc S (שנשאו עדיין את השם סוני אריקסון) מכרו בשנה החולפת כ- 38 אלף יחידות, לדברי אלי מצביץ' - מנהל פעילות סוני מובייל בישראל "הצלחנו לנצל את המומנטום של ה- arc ולהמשיך למנף אותו עם ה- arc S".


במהלך 2012 סוני מובייל מתכוונת לפתוח 4 חנויות קונספט חדשות ברחבי הארץ, אשר יתווספו לחנות הקיימת כיום בקניון איילון ברמת גן. מטרת הקמת החנויות היא להעמיק את חוויית הצרכנים ובנוסף לסמארטפונים ניתן יהיה למצוא בהן מגוון רחב של אביזרים תומכים ואקססוריז בינהם גם כאלה שלא יושקו אצל מפעילות הסלולר.

Sony Xperia S
סדרת Xperia NXT החדשה של סוני מובייל

סדרת Xperia NXT החדשה, אשר הוצגה לפני כחודש בתערוכת הסלולר בברצלונה, היא אבן הפינה של סוני החדשה של סוני מובייל לאחר הפרידה מ- Ericsson, יש לה עיצוב שונה ויכולת שיתוף של תכנים על גבי המסכים השונים: טלוויזיה, מחשב נייד או טאבלט. סמארטפון הדגל-  Xperia S מגיע עם מסך ברזולוציה גבוהה 1280x720 פיקסלים ומצלמת 12 מגה-פיקסל, המאפשרת צילום תמונות תוך 1.5 שניות ממצב השהייה. בנוסף, Xperia S מצויד במעבד כפול ליבה במהירות 1.5
GHz וקישוריות NFC. הסמארטפון עתיד להגיע לארץ כבר במהלך אפריל הקרוב. שני הסמארטפונים האחרים בסדרה Xperia P ו-Xperia U צפויים להגיע גם הם "בעתיד הקרוב”.

Sony Xperia S P U
התמקדות בטכנולוגית ה NFC
סוני מובייל מתכוונת להתמקד השנה בטכנולוגיית ה- NFC, אשר נמצאת בסמארטפונים של  סוני מובייל כ- Xperia SmartTags . בנגיעה קלה על אייקון ה-SmartTag, הדומה בגודלו וצורתו למטבע קטן, נפתח פרופיל בסיסי במכשיר, באמצעותו ניתן להגדיר פרופילים שונים על פי טעם אישי. אלי מצביץ' מנהל הפעילות של סוני מובייל בישראל מסר כי "אנו בהחלט רואים את עצמנו כפורצי דרך בהטמעת היישום של NFC תוך יצירת חויית משתמש ידידותית ופשוטה. אמנם קיימים מכשירים שהושקו עם יכולות תמיכה בטכנולוגיה, אבל אף אחד עדיין לא לקח את הטכנולוגיה בארץ ותרגם אותה לשימושים היומיומיים של כל אחד מאיתנו, אם זה ברכב, בבית, בבילוי וכו'. בהקשר ל"ארנק האלקטרוני" אשר אמור לפעול על בסיס NFC בעתיד, אנו רואים את המהלך כ'חינוך שוק' והזדמנות להסתגל לשימוש בטכנולוגיה. אני כבר יכול להגיד שאנו מקיימים מגעים מתקדמים עם גופים מובילים במשק, מתחום הכלכלה, הקמעונאות והתרבות".

סוני אקספריה S
שירותי התוכן של סוני - מתי יגיעו לסמארטפון הישראלי?
שירותי התוכן המפורסמים של סוניENTERTAINMENT NETWORK  SONY, הכוללים מיליוני סרטים, שירים, משחקים וסדרות טלוויזיה - הם אולי גולת הכותרת בסוני מובייל, אבל אינם רלוונטיים ברובם לקהל הישראל בינתיים. מצביץ' אמר בנושא כי "לטעמנו זה הגורם המבדל והערך המוסף שלנו, ואנו עושים ככל הניתן על מנת שגם הקהל הישראלי יוכל ליהנות מהשירותים הייחודיים הללו בהקדם האפשרי". כל עוד הם לא זמינים בישראל, המשמעות שלהם לקהל הישראלי הינה אפסית ומקיפה לא רק את נושא הטלפונים, אלא גם את הטאבלטים, מסכי הטלוויזיה וקונסולות המשחקים של סוני.

Sony Xperia S P U

תמונות נוספות:

Sony Xperia S
מצלמה קדמית באיכות HD 720p

Sony Xperia S
שושלת סוני

Sony Xperia S

מעבר לתגובות בפורום