פוג'י משיקה בישראל את X-Pro 1 ומצלמות נוספות

ליאור קורן
13-03-2012 14:42

קו X: המצלמה החדשה עם העינית ההיברידית X-Pro 1 של Fujifilm וחיישן רגיש במיוחד לאור מושקת בישראל עם 3 עדשות יעודיות, בצוותא עם X10 הקומפקטית ו-XS1 בעלת הזום הענק.

קבוצת שמעוני – יבואנית פוג'י משיקה בישראל את קו מצלמות ה-X החדש אשר מסתמך על חיישנים מפיתוח עצמי של החברה, שונים בתצורה שלהם מהמבנה המקובל בעולם המצלמות.

פוג'יפילם X-Pro 1

בין המצלמות שאותן מגדירה היבואנית כסדרת הפרימיום, אשר מעוצבות כמחווה למצלמות העבר הקלאסיות, ניתן למצוא את  דגם הדגל החדש, אשר נחשף לראשונה בתערוכת CES 2012, זהו דגם X-Pro 1. המצלמה בעלת חיישן ברזולוציית 16.3 מיליון פיקסלים ומעבד תמונה EXR של פוג'י. היא מיועדת לצלם המקצועי והחברה פיתחה עבורה שלוש עדשות פריים של Fujinon. 
למעשה, מציגה ה- X-Pro 1 תושבת עדשה חדשה, חיישן חדש, עדשות חדשות, עינית אופטית היברדית אותה ראינו לראשונה בדגם X100 וסימולציות של סרטי פילם "היסטוריים".


הטכנולוגיה שעומדת בבסיס חיישן ה- X-Trans X של פוג'י מונעת את תופעת ה- Moire שגורמת להופעת רשתות במרקמים צפופים שחוזרים על עצמם (כמו בד בגד או גדר צפופה), יכולת זו של חיישן הטרנס CMOS, מאפשרת לוותר על פילטר ה- AA שמגיע כמעט בכל מצלמות ה- DSLR הקיימות, פילטר AA מונע אמנם את התופעה אך פוגם בחדות התמונה ולכן ויתור עליו במצלמת Fujifilm X-Pro 1 אמור להותיר את החדות על כנה – אפילו יותר ממצלמות בעלות חיישן Full Frame.
למצלמה יש כמובן אפשרויות שליטה ידנית ואוטומטית במהירות סגר ובצמצם וחיבור לפלאש חיצוני (אין פנימי). שלושת העדשות איתן מושקת המצלמה הינן XF 18mm F2 (מה שאומר 27 מ”מ במונחי מצלמת 35”), עדשת XF 35mm F1.4 (כלומר 53 מ”מ בפועל) ו- XF 60mm F2.4 R Macro שמתרגמת ל- 91 מ”מ. בהמשך השנה, תושק גם עדשת זום.

המצלמה החדשה מצטרפת לדגם X100, אותו סקרנו בעבר. ה- X100 מצוידת בחיישן בגודל- C  APS, בעלת רזולוציה של 12.3 מגה פיקסל, עדשה בעלת אורך מוקד קבוע בגודל 23 מ"מ, מסך בגודל 2.8 אינץ' וצילום וידאו באיכות FULL HD.

Fujifilm X-Pro 1

מצלמות "קומפקטיות"

עוד ניתן למצוא בסדרה את דגם X10 אותה סקרנו: מצלמה בעלת 12 מיליון פיקסלים ומעבד EXR. למצלמה יכולת לדמות פילם מקצועי בטווח רחב כדוגמת VELVIA> PROVEIA>ASTIA וכן שחור לבן. ה- X10 כוללת מסך LCD בגודל 2.8 אינץ' ברזולוציה של 460,000 נקודות. רגישות של ISO 12,800, עינית צפייה אופטית, תכונת זיהוי פנים וחיוך וכן צילום פנורמה בתנועה.


פוג'י X-S1
הדגם האחרון בסדרה הוא מצלמה מדגם X-S1 דמוית SLR בעלת זום אופטי ענק X26, חיישן CMOS X TRANS
בגודל 2/3 (כמו בדגם ה- X10) עם רגישות מקסימלית של ISO 25,600, עינית צפייה אופטית ואלקטרונית, זיהוי פנים וחיוך וכן צילום פנורמה בתנועה. צילום הוידאו הינו באיכות FULL HD ובפורמט H264. יש אפשרויות שליטה ידנית ואוטומטית במהירות סגר ובצמצם, המצלמה מאפשרת צילומי תקריב ממרחק של 1 ס"מ. ה- XS1 מצוידת ביציאת HDMI וכן במבזק מובנה וחיצוני TTL (בתוספת תשלום).

Fujifilm X-S1
 מחירי מצלמות לצרכן (כולל מע"מ)
FUJI X100 - מחיר 6390 ₪
FUJI X10 - מחיר 3890 ₪
FUJI X-Pro1 - מחיר 9890 ₪
FUJI X-S1 - מחיר 4590 ₪

במועד ההשקה, לא נמסר עדיין מחיר מדוייק לעדשות הפריים של X-Pro 1.

שירות ZOOMA להדפסת תמונות ללא הורדת תוכנה למחשב

ZOOMA (מבית פוג'י ישראל) תאפשר ללקוחותיה לעצב מגוון מוצרים אישיים ואיכותיים בסביבת עבודה מתקדמת מבוססת טכנולוגיית ענן, ללא צורך בהורדת תוכנה.
על פי הצהרת נציגי החברה, שירות ZOOMA HD) הוא הראשון לעשות שימוש בטכנולוגיית מחשוב הענן בתחום העיצוב האישי, באופן המאפשר למשתמשים לעצב מכל מקום, לשתף את העיצובים עם החברים ואף להזמינם להמשיך ולעצב יחד.

באמצעות השירות החדש ניתן לעצב אלבומי תמונות, פוסטרים, קנבסים, ומתנות אישיות, ניתן גם להדפיס קאפות, תמונות ומוצרי דפוס דוגמת  לוחות שנה וכרטיסי ברכה גם על גבי משטחי אלומיניום וזכוכית אקרילית.

תמונות נוספות:

Fujifilm X-Pro 1
Fujifilm X-Pro 1
Fujifilm X-Pro 1

מעבר לתגובות בפורום